Huoneistotietojärjestelmän toisen vaiheen (HTJ2) perustamisvaihe päättyy 30.6.2026. Tähän määräaikaan mennessä taloyhtiöiden on ilmoitettava Maanmittauslaitokselle muun muassa taloudelliset tiedot ja osakkaiden muutostyöt viimeiseltä kolmelta vuodelta.
Jäikö teidän toimistossanne siirrot tekemättä? Kuka ehti kiireisen kevään aikana hoitaa hommat määräaikaan mennessä? Oliko palkattu ylimääräisiä käsiä?
HTJ2 - Kuka teki hommat?
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001UUSI
olisi kiva tietää monessako toimistossa lain vaatimaa tietojensiirtoa ei ole tehty? Miten isot toimistot (Retta, Oiva jne) selvisivät tietojensiirrosta? Kenellä oli aikaa vastata htj2 tiedonsiirroista vai oliko palkattu lisäväkeä tekemään työ?
Kukaan ei usko, että isännötisijällä voisi olla kevätkaudella aikaa normaalien kymmenien hallituksen kokousten ja kymmenien yhtiökokouksen lisäksi tehdä tietojenpäivitystä. siinä mielessä määräaika 30.6.2026 ei ollut järkevä. Eikö määräaika olisi voinut olla 30.9.2026 tai 31.12.2026, jotta olisi hiljainen syksyy aikaa lain vaatiman asian hoitamiseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479