Carunan sähköverkot menossa Espanjan mustalaisille ja kenties sieltä bulvaanin kautta venäläisille!
Suomen sähköverkkojen yksityistämisen keskeinen valtion puolelta hoitanut ministeri oli Elinkeinoministeri MAURI PEKKARINEN (kesk.), joka vastasi energia-asioista ja omistajaohjauksesta Fortumin ja Fingridin osalta myyntien aikaan (2009–2011).
Lisäksi mukana olivat valtiovarainministeri JYRKI KATAINEN (kok.) ja myöhemmin valtion omistajaohjauksesta vastannut ministeri Heidi Hautala (vihr.).
Mauri myi langat, entä nyt?
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Mitä sillä on väliä millä sinäkin sen parakkis lämmität
- Anonyymi00002UUSI
Meillä täällä Espoossa on ihan kaukolämpö. Tiedättekö siellä maalla mikä se on?
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Siellä takapajulan lättäpää taas kuvittelee omiaan
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Maalta päivää!
Mehän se kyllä tiedetään. Sanon sen sinulle; sehän on aurinkovoima, ei sen kauempaa tuu kaukolämpöä. Ajallisesti kaukaa on kivihiili. Ei arabien öljykään ihan uutta ole.
- Anonyymi00004UUSI
Kokoomuslainen kokkoon niin kaikilla on kivaa
- Anonyymi00005UUSI
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vain unelmissas onneton
Yhteiskunnan maksamat massiiviset yritystuet nostava Kokoomusloinen kilahti
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Yhteiskunnan maksamat massiiviset yritystuet nostava Kokoomusloinen kilahti
Yritystuki on mukava lisä firmalle. Jää enemmän hilloa kaikkeen mukavaan. Sosialistihallitusten aikaan vaan sai enemmän tukia kuin nyt oikeiston vallan aikana.
- Anonyymi00008UUSI
Espanjalainen yhtiö on ollut raha vaikeuksissa vuosi /pari sitten . Ajattelee korjaavansa tulotasonsa Suomen sähkömarkkinoilla , korottaen tietenkin hintoja . Muistakaamme sen aikaista J ; Kataisen lausuntoa ettei hintoihin tule muutoksia . MUTTA varkain pujahti 25 % korotus laskuihin . Meillä on mahdollisuus kiriä Espanjan ryöstöhinnat kiinni ,
- Anonyymi00010UUSI
Espanjalaisten takana on todennäköisesti venäläinen raha. Osa Putinin suunnitelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701475
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58715Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203568- 48526
- 37516
- 123503
- 25483
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479