Mauri myi langat, entä nyt?

Anonyymi-ap

Carunan sähköverkot menossa Espanjan mustalaisille ja kenties sieltä bulvaanin kautta venäläisille!
Suomen sähköverkkojen yksityistämisen keskeinen valtion puolelta hoitanut ministeri oli Elinkeinoministeri MAURI PEKKARINEN (kesk.), joka vastasi energia-asioista ja omistajaohjauksesta Fortumin ja Fingridin osalta myyntien aikaan (2009–2011).
Lisäksi mukana olivat valtiovarainministeri JYRKI KATAINEN (kok.) ja myöhemmin valtion omistajaohjauksesta vastannut ministeri Heidi Hautala (vihr.).

10

<50

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mitä sillä on väliä millä sinäkin sen parakkis lämmität

• Anonyymi00002
        UUSI

Meillä täällä Espoossa on ihan kaukolämpö. Tiedättekö siellä maalla mikä se on?

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Siellä takapajulan lättäpää taas kuvittelee omiaan

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Maalta päivää!
        Mehän se kyllä tiedetään. Sanon sen sinulle; sehän on aurinkovoima, ei sen kauempaa tuu kaukolämpöä. Ajallisesti kaukaa on kivihiili. Ei arabien öljykään ihan uutta ole.

• Anonyymi00004
      UUSI

Kokoomuslainen kokkoon niin kaikilla on kivaa

• Anonyymi00005
        UUSI

Vain unelmissas onneton

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Vain unelmissas onneton

Yhteiskunnan maksamat massiiviset yritystuet nostava Kokoomusloinen kilahti

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Yhteiskunnan maksamat massiiviset yritystuet nostava Kokoomusloinen kilahti

Yritystuki on mukava lisä firmalle. Jää enemmän hilloa kaikkeen mukavaan. Sosialistihallitusten aikaan vaan sai enemmän tukia kuin nyt oikeiston vallan aikana.

• Anonyymi00008
      UUSI

Espanjalainen yhtiö on ollut raha vaikeuksissa vuosi /pari sitten . Ajattelee korjaavansa tulotasonsa Suomen sähkömarkkinoilla , korottaen tietenkin hintoja . Muistakaamme sen aikaista J ; Kataisen lausuntoa ettei hintoihin tule muutoksia . MUTTA varkain pujahti 25 % korotus laskuihin . Meillä on mahdollisuus kiriä Espanjan ryöstöhinnat kiinni ,

• Anonyymi00010
      UUSI

Espanjalaisten takana on todennäköisesti venäläinen raha. Osa Putinin suunnitelmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      170
      1475
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      715
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      87
      687
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      568
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      526
    6. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      516
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      123
      503
    8. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      480
    10. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      49
      479
    Aihe