Oon 14-vuotias tyttö ja mun menkat on alkanu about 3 vuotta sitten ja mun rinnat ei oo kehittyny melkee yhtää tai niiku se nänni on koholla mut ei oo tullu rintakudosta eikä kehitystä oo tapahtunu yhtää viimesen vuoden/kahen vuoden aikana. Suvussa on kuitenkin isorintaisia mut en tiiä vaikuttaako se paljoo asiaan. Sit kans ku kaikilla muilla mun ikäsillä on jo nii mietin et onks joku pielessä, koska menkat kuitenki alko jo vuosia sit ja pituuskasvu loppunu aikalailla nii pitääks mennä jonnekki lääkärii tms. vai pitääks mun alkaa syömää paljo enemmä tai kuinka todennäköstä et mun rinnat vielä kasvaa tästä? Jos kellää mitää vinkkejä miten sitä vois auttaa nii otan vastaan!!
Luetuimmat keskustelut
- 901318
- 45647
- 20619
- 47563
- 46559
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38539- 70521
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132518- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176468