Äänekoski on kyllä aikamoinen tuppukylä.Ei mitään kesätapahtumia ainkaan nuorille.Pois päästävä.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
Mutta suolahteen, siellä ainakin pulilava ja puistodeegut pitää toimintaa.-
- Anonyymi00005UUSI
Spuge tietää
- Anonyymi00002UUSI
Kovin on vaativaa vaatimusta kun jotain pitäisi muitten tehdä ja ilmeisesti vielä ilimatteex.Eikö itse voi ideoida mitään kun kaikki pitäisi saada valmiina.Tapahtumia on Suomi täynnä että voi mieluisen etsiä.
- Anonyymi00006UUSI
Äkissä on sentään hautaustoimisto menkääs köyhät ikkuna ostoksille
- Anonyymi00003UUSI
Joo,pankkarilla on imua etelään-pohjoiseen..
- Anonyymi00007UUSI
Niin kun palokunta juhlatkin loppuivat,surkeata on iänekosella
- Anonyymi00008UUSI
Tämä on kyllä valitettavan totta, nuoret tarvitsevat elämyksiä ja monipuolista tekemistä, niitä ei harmillisesti äänekoski tarjoa. Suosittelen lämpimästi muuttoa muualle jos vain mahdollista. Suomessa on valtavasti kaupunkeja joissa on jatkuvasti tapahtumia ja tekemistä. Ei muuta kuin rohkeasti etsimään sitä omaa paikkaa muualta.
- Anonyymi00011UUSI
Daa,daa,kiitää alla tärttämäen autosrada.leeeaaoooiiiloo
- Anonyymi00012UUSI
Sittenhän iänekoselle ei jää kettään asumaan.ihahaa,hah hah haa.
- Anonyymi00014UUSI
Suosittelen Vantaa tai itä Helsinki,suomen Mogadishud. sinne vaan ja kaapu päälle tervemenoa!
- Anonyymi00015UUSI
Voe sitä väen paljoutta.
- Anonyymi00017UUSI
Eihän sitte tänne jää yhtään asukasta...
- Anonyymi00018UUSI
Aloittaja hallusi päästä pois,vilkkaat paikat ehdotettu. Täällä on ihan turha valittaa.
- Anonyymi00019UUSI
Ei oo jatsiakaan enää,ei niin mitään täällä soaressa..lähen lihtoamaan etelään päe.
- Anonyymi00020UUSI
Kyllä on lavalla todella hankalaa, hakemalla hakee juttuja, ihanko itse keksit?🤣🤣
- Anonyymi00021UUSI
Idi siellä lolooooouuuioooo
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571480Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568