kirjoitti mielenkiintoisesti
...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
"Olet Tyttö2010Neitinen ylittänyt Senssuttelun yläriman ystävällisistä neuvoistani huolimatta.
Rikosilmoituksessasi on asianomistajan nimi, siis sinun nimesi, hopihopi ilmoitusta tekemään.
Tämä on vasta alkua joten jatka toki valitsemallasi linjalla."
Jos oletuskohtaisesti tuon kirjoittaja on senssu, joka Possoa ei tunne, niin mistä ihmeestä hän - senssuna - voi tietää että Possosta on tehty rikosilmoitus?
Joku täältä Thaimaastako se oli...
10
84
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Oletuskohtaisesti kyse oli Senssun Lahden palstalla ja ufopuolella julkaisemista ilmoituksista, joilla ei ole mitään tekemistä Numban kanssa.
- Anonyymi00002
Alkuperäinen uhoaja olit sinä Bumba, jolla meni nikit taas kerran sekaisin.
Sitten säikähdit että viekö vouti tietokoneen ja polkupyörän ja yritti hädissään saada Senssu teoista vastuulle. Nyt uhkailette "molemmat" rikosilmoituksilla sekä väkivallalla kun sinua pelottaa tekojesi seuraukset.
- Anonyymi00003
Anonyymi00025
2026-07-21 11:27:15
Olen lähes 100% varma että Posso säännösteli kaikkea mitä vaimo saa tehdä. Kielsi käymästä suihkussa joka päivä, kielsi tältä kunnon ruoan, edes tiskata ei saanut kunnolla kun kuluu vettä, kielsi ilmastoinnit, kielsi laittamasta valoja päälle, kielsi kaikki huviajelut, kielsi kavereiden luona käymiset, kielsi meikkaamisen,valitsi fecebook kaveriksi pelkästään naisia jne.
On olleet lupsakat oltavat. Onneksi sai oman kämpän.
= I = I = I = I = I =>>>
Anonyymi00028
2026-07-21 11:47:37
Vai olet varma, minäkin olen sata varma jos jatkat sinun kaikki tietosi julkaistaan useassa mediassa, aloitetaan 30 kpl, älä ärsytä enää yhtään 2010.- Anonyymi00004
26 vuotta kaalia, stalkkaamista, perheväkivaltaa, manipulointia, dominointia, alistamista ja nöyryyttämistä. Eipä olisi ihme jos noissa kuvioissa vaimo sairastuu oikeasti työkelvottomaksi. Enpä ole sitäkään koskaan kuullut että aviomies perustaa vaimonsa facetilin ja hallinnoi tätä ja estää miehiltä pääsyn vaimonsa kaveriksi.
Eiköhän tuo mene jo yksityisyydensuojan loukkaamisen puolelle kuten posti -ja viestintäsalaisuuden rikkomukset. Yritti saada vaimon siten itselleen ettei tällä ole ketään muuta.
Nostan hattua vaimolleen että kaiken tuon jälkeen löysi voimaa itsestään ottaa pesäero tuosta muIkusta joka vielä ilkkuu vaimoaan virtsankarkailustakin, jonka on itse aiheuttanut jatkuvalla ahdistuksella ja pelottelulla. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
26 vuotta kaalia, stalkkaamista, perheväkivaltaa, manipulointia, dominointia, alistamista ja nöyryyttämistä. Eipä olisi ihme jos noissa kuvioissa vaimo sairastuu oikeasti työkelvottomaksi. Enpä ole sitäkään koskaan kuullut että aviomies perustaa vaimonsa facetilin ja hallinnoi tätä ja estää miehiltä pääsyn vaimonsa kaveriksi.
Eiköhän tuo mene jo yksityisyydensuojan loukkaamisen puolelle kuten posti -ja viestintäsalaisuuden rikkomukset. Yritti saada vaimon siten itselleen ettei tällä ole ketään muuta.
Nostan hattua vaimolleen että kaiken tuon jälkeen löysi voimaa itsestään ottaa pesäero tuosta muIkusta joka vielä ilkkuu vaimoaan virtsankarkailustakin, jonka on itse aiheuttanut jatkuvalla ahdistuksella ja pelottelulla.Ei muuta kuin tekemään huoli ilmoituksen että moinen jumalattomuus loppuu.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei muuta kuin tekemään huoli ilmoituksen että moinen jumalattomuus loppuu.
Posso, tuo lauseesi kirjoitetaan oikeaoppisesti näin:
”Ei muuta kuin tekemään huoli-ilmoitus, jotta moinen jumalattomuus loppuu.” - Anonyymi00008
Ei ollut Numban nimimerkki, Numba kirjoittaa vain ja ainoastaan nimellään.
>§< - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Posso, tuo lauseesi kirjoitetaan oikeaoppisesti näin:
”Ei muuta kuin tekemään huoli-ilmoitus, jotta moinen jumalattomuus loppuu.”Hienoa kun kerrot muista 11
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nostan hattua vaimolleen että kaiken tuon jälkeen löysi voimaa itsestään ottaa pesäero tuosta muIkusta joka vielä ilkkuu vaimoaan virtsankarkailustakin, jonka on itse aiheuttanut jatkuvalla ahdistuksella ja pelottelulla.Oletuspohjaisesti olet siis Tyttö2010Neitinen hakenut Numban vaimon face kaveriksi miehenä.
>§< - Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei muuta kuin tekemään huoli ilmoituksen että moinen jumalattomuus loppuu.
Voit tehdä huoli-ilmoituksen, jos olet huolissasi jonkun henkilön hyvinvoinnista, terveydestä tai turvallisuudesta.
https://www.hel.fi/fi/sosiaali-ja-terveyspalvelut/sosiaalinen-ja-taloudellinen-tuki/aikuissosiaalityo/huoli-ilmoitus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on211351Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1701072Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1041070- 65785
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.57772Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.51761Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y28731Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47714- 51669
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee565635Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30617Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32602- 84588
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20573- 31551
- 7544
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14525- 43523
- 44511
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81499