Miten tästä kyläpahasesta ei saa mistään rahaa nostettua?
Vastaukset 8
- Anonyymi00002UUSI
En kyllä lähtisi vankilaan 90 luvun hemmojen takia historiaa
- Anonyymi00003UUSI
Pitää olla 18 tai nuorempi.
- Anonyymi00004UUSI
Ihminen jos kääntää selkänsä Suomelle se on yksiselitteisesti kuoleman tuomio.
- Anonyymi00005UUSI
Toisen maailmansodan aikana Suomessa tuomittiin kuolemaan sotilaita ja siviilejä yhteensä 678.
- Anonyymi00007UUSI
Voittoja väkeviä saatu jo monta meillä on valkoisessa Suomessa
- Anonyymi00008UUSI
Van saapihan sitä rahaa nostettua, jos sitä tilillä on, useimpien suurten kauppaketjujen, kuten K-ruokakauppojen, S-ryhmän myymälöiden, Tokmannin ja R-kioskien kassoilta ostosten tekemisen yhteydessä.Nostomahdollisuudet ja -ehdot vaihtelevat ketjuittain
- Anonyymi00009UUSI
Täällä Kajaanissa ihmiset joutuvat linnaan kymmenen vuotta vanhojen tavaroiden ja esineiden tuhoamisesta ja varastamisesta kymmenen vuotta vanhojen asioiden takia.
- Anonyymi00010UUSI
eihän ulosottokaan koskaan vanhene, niillä keinot uudistaa velkoja , siirtelyillä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522