Oletko koskaan tuntenut kehohäpeää tai ollut kateellinen toisen kehosta tai kehon osasta?
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Minkä ihmeen takia? Kaikkien kropat on kustomoitu juuri siihen sieluun joka siellä asuu. Mediasulku kaikilla sektoreilla jos tuollaisia tuntoja alkaa tulemaan.
Sussa ei ole mitään vikaa, tuo esiin se mitä olet, äläkä kuuntele niitä jotka visioivat sinussa jotain mitä he haluaisivat mitä olet. He ovat hukassa, sinussa ei ole mitään vikaa.- Anonyymi00012
Onhan siinä vikaa kun kyseenalaistaa roppiaan! ”eihän sinussa oo vikaa” ei ees kysy jos korvienväli on kunnossa
- Anonyymi00002
Vain siitä, että miksi joku voi syödä lihomatta.
Se ärsyttää suunnattomasti.
No, ehkä joutsenkaula aiheuttaa vähän kateutta.- Anonyymi00017
Voi voi kun ärsyttää🤦♀️Erittäin lapsellisia päästelet suustas. Mieti ees ennenkuin kirjoitat tuommosta naiviutta
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Voi voi kun ärsyttää🤦♀️Erittäin lapsellisia päästelet suustas. Mieti ees ennenkuin kirjoitat tuommosta naiviutta
Näyttää "närästävän" sinuakin!🤣🤣🤣🤣
Tämä on keskustelupalsta, Tarkoitus on keskustella eri aiheista kirjoittamalla palstalle viestejä.
Tiesitkö sitä?
- Anonyymi00003
Kyllä kun keho vanhempana alkaa rapistua.
- Anonyymi00004
Metsä täynnä kaikenlaisia puita ,suoria vääriä kieroja mätiä ,maahaan kaatuneita.
Niin olemme ihmisinä samanlaisia. - Anonyymi00005
En ikinä. Kotikasvatuksessa ei opetettu kateutta. Sisukkuutta opetettiin kyllä
- Anonyymi00006
Koetan varoa, että en liho pahasti. Pakko viikottain käydä vaakalla ja vahtia painoa.
Kyllä jossain telkkariohjelmissa, kun näen kauniita ja hoikkia ihmisiä, niin kateeksi käy. Sen takia koetan pysyä mieluummin hoikkana.
Tavallisia kohtaamiani ihmisiä en halveeraa enkä kadehdi olivatpa he minkälaisia hyvänsä. - Anonyymi00007
Kehon osa.....kohta joku alkaa kirjoittelemaan yhdestä mieskehon osasta. Isompi pitäis olla joku osa...
- Anonyymi00008
Kyllä kadehtin paksuja, pitkiä hiuksia!
- Anonyymi00009
Minua yököttää lihavat ihmiset.
- Anonyymi00011
Minua taas ärsyttää mahaansa esittelevät puolialastomana kulkevat, viimeisillään paksuna puhisevat naiset.
- Anonyymi00010
Mitä hrlevettiä tuo nyt on?
- Anonyymi00013
Minua vaivaa tissikateus. Omat on kuin riisikakut. Muuten olen lihava, mutta sinne ei ole rasvat kertyneet.
- Anonyymi00015
Ei ne tissit ole sinussa tärkein osa.
- Anonyymi00018
Voi voi ja minulla päin vastoin. On tämä ihmiskeho kummallinen. Vaikka ikää tulee, niin tissit eivät pienene. Vaihtaisin heti johonkin B-kuppiin nyt F.
Isot rinnat ovat yhtä suuri riesa kuin pienetkin.
Vaatteet eivät istu ja tissit alkavat roikkua, kun ikää tulee.
Mutta eteenpäin sanoi mummokin lumessa!
- Anonyymi00014
On se maailma sulla kyllä pieni🤦♀️
Ajatteleppa ihmisiä joilla ei ole edes kaikkia raajoja,vammautuneet kuurot sokeat jne.
Niin sinä täälä nillität kehon häpeästä!
Häpeä polonen mee saunan taka ja just niin!- Anonyymi00019
Onko sinulla paha olla omassa maallisessa tomumajassasi?🤔
- Anonyymi00016
Kun on itsetunto kohillaan ei semmosia tuntemuksia ole olemassakaan.
- Anonyymi00022
Ostin maanantaina uudet juoksutrikoot. Juoksu -lenkkareita olen aiemmin tänä kesänä ostanut kahdet, Hoka ja Nike. 🏃
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5951259- 82935
Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.282724Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta154686Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä204678- 57664
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175651Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88600Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht203559Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21521