Haussa olisi pieni aggregaatti sähköttömälle mökille. Tehoa ei tarvita kovin paljon, sillä käyttöön tulisi lähinnä pari led-valoa, kannettavan tietokoneen lataus, reititin ja työkalujen akkulaturi. Kulutus jäisi arviolta noin 400 wattiin.
Mökki on järven rannalla ja naapurit ovat melko lähellä, joten käyntiääni merkitsee enemmän kuin suuri teho. Aggregaatin voisi sijoittaa ulos reilun kymmenen metrin päähän mökistä, mutta moottorin jatkuvaa pärinää ei huvittaisi kuunnella koko iltaa.
Löytyykö alle 600 eurolla aggregaattia, jota voisi pitää hiljaisena pienellä kuormalla?
Hiljainen aggregaatti?
25
120
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Aggregaatti on varmasti täysin äänetön heti, kun polttoaine loppuu. Muuten aggregaatti taitaa olla tässä ratkaisu ongelmaan, jota ei oikeastaan ole.
- Anonyymi00002
Timcon 1000i on ainakin aika hiljainen malli, mutta varmaan ottaisin tuon tehokkaamman 2000i:n niin sitten voi käyttää matalimmilla tehoilla jolloin meluakin lähtee vähemmän.
- Anonyymi00003
Kannattaa vilkaista myös tämä vertailu. Löytyy viisi hilajista aggregaattia ja vertaillaan muun muassa tehoa, melutasoa, painoa ja käyttöaikaa:
https://kodinkone.com/paras-hiljainen-aggregaatti/
- Anonyymi00004
Löytyy varmasti, mutta laita myös akku, niin ei tarvitse huudattaa aggrea koko aikaa. Pikku aurinkopaneelisysteemi rinnalle, niin vielä parempi.
- Anonyymi00005
600 eur saa kyllä noita kiinanihmeitä, mutta jos haluat säästyä turhalta nykimiseltä ja harmailta hiuksilta niin Hunda on ehdoton valinta. Taitaa hinta pyöriä 1500 nurkilla. Itellä ollut pari kiinanpoikien vehjettä ja kyllä on epävarmoja juurikin tuon käynnistyksen suhteen. Toimivat kyllä kunhan käyntiin saa!!
- Anonyymi00010
Hundaa ei löytynyt paikallisesta puodista.
- Anonyymi00006
Jos todella haluat hiljaisen, niin
EFOY Comfort 80BT polttokennojärjestelmä - Anonyymi00008
Ei ole, kun vain lakkaa olemasta rehellinen.
- Anonyymi00009
Mitä tämäkin turha aloitus kertoo tekijästään ?
- Anonyymi00011
Siksipä en ole äänestänyt 20-vuoteen
- Anonyymi00012
Osta herkille laitteille sopiva siniaaltoa tuottava aggregaatti. 1000 wattia rittää mainitsemiesi laitteiden pyörittämiseen. Pienen koneen voi saada tarjouksesta, kahlaa nettiä.
- Anonyymi00013
Nimenomaan toisinpäin.
- Anonyymi00014
Sievä on vieläkin.
- Anonyymi00015
Esimerkiksi tämän saa kolmella sadalla: Ducar D1000iS. Itse olen käyttänyt aggregaattia vanhassa aitassa, ovi auki ja paloturvallisuus huomioiden. Sadesuoja vaimentaa myös ääntä.
- Anonyymi00016
Aiemmin vain Hondan generaattorit oli hiljaisia, nykyään kaikki pienet kiinalaiset aggregaatit ovat yhtä hiljaisia. Ja lähest kaikki halpiksetkin antavat myös aika puhdasta sähköä siis jos pysyy niissä max 2 kW malleissa.
- Anonyymi00017
Paino kannattaa myös huomioida, Mulla on 1000 watin aggregaatti Strong Line, painaa noin 18 kg.
Yleensä aggregaattia ostaessa ja tehoja miettiessä pitää huomioida myös käyntiin lähtöön tarvittava teho, esim. jääkaappi. Aloittaja luetteli sähkön tarpeensa koskevan laitteita, jota eivät minusta näytä nypppäävän ylimääräisiä tehoja käyntiin lähtiessään. - Anonyymi00018
Oliko muuta?
- Anonyymi00019
Osuvasti sanottu.
- Anonyymi00020
Vain muutamia hyviä keskusteluja
- Anonyymi00022
Ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi00023
Voi nyyh ja lässyn lässyn
- Anonyymi00024
Nimenomaan toisinpäin.
- Anonyymi00025
Onko vaikea olla luulematta ja valehtelematta?
- Anonyymi00026
nosto!!
- Anonyymi00027UUSI
laitettiin perättömiä huhuja kiertämään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6101313- 911067
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta181804Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.310779Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä213715- 58693
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175651Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88600Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht217599Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21541