Kävin kysymässä taimia ja niitä ei ollut. Jotenkin tuli sellainen fiilis että en tykkää mennä uudelleen. Olen käynyt muissa puutarhamyymälöistä ja niiden jälkeen tulee parempi fiilis. Olen surullinen, mutta tunne edellä valitsen ostopaikan. En oikein osaa neuvoa että miten Jaakkola saisi paremman fiiliksen.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Kuorolaulu tervehdyttää. Mene Joukolla laulamaan yritykseen niin viihtyvyys paranee.
- Anonyymi00002
Saitko huonoa palvelua vai etkö saanut palvelua ollenkaan...?
Vai onko tällä vaan tarkoitus mustamaalata yrittäjää?
Jos itse yrittää myymälästä varastaa tahi sotkee paikkoja voi olla ettei ole ystävällinen vastaanotto.
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa! - Anonyymi00003
Ei kannata mollata mitään yritystä julkisesti. Voi koitua ikäviä seurauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092368Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???331297- 106983
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha634952- 71942
- 48865
- 88818
- 70686
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31676