Minä en leiki, ne leikit on jo leikitty mulla on liki 50 kuvaa pellestä vuosien varralla, olen tehnyt niistä kavalkaadin, jonka julkaisen useassa mediassa, jos tämä pelleily ei lopu, NYT
>§<
Kunhan reppana edes vastasi sanoistaan, aika kuluu, 11 vrk.
7
56
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
SenssuPosso tämä kuvakaappaus https://ibb.co/4wVCh0wZ ei katoa, vaikka poistaisit sen tuhat kertaa.
- Anonyymi00002
Aika kuluu, sinulla ole muuta kuin puheesi.
- Anonyymi00003
Ok on se pakko tunnustaa että olet voittaja ja kunkku. Ylivertainen älysi saa painamaan katseen maahan silkasta kunnioituksesta tietämyksiäsi kohtaan.
Myönnän että elät ihanassa rakkausavioliitossa nyt jo 30 vuotta, eikä vaimosi haise lainkaan kuselle, vaan se oli se pianisti.
Vaimosi oli pankkineiti ja sairaanhoitaja, joka sittemmin ansaitsi hienon eläkkeen Suomesta. Lisäksi hän omistaa kookospuiston Hua Hinissa ja talonne ikkunasta näkyy Hua Hin beach.
Tunnustan avoimesti että olet Suomen menestynein koelentäjä ja Nasan keksijä, ja tämä on tehnyt minusta kateellisen hullun. 30 vuotta ilmavoimissa teki sinusta ainutlaatuisen taistelijan ja korpisoturin.
Yliopiston opettajaksi ei pääse kuka vaan, mutta sinä teit sen. Siitä ihailuni!
Olet eläkkeesi ansainnut ja arvostan vapaaehtoistyötäsi liikenteenvalvojana.
Kyllähän se kirpaisi kun huomasin millä tasolla operoit kilpapyöräilyssä ja varusteesi herättää silkkaa kunnioitusta ja kateutta hytrauli jarruineen.
Sielunveljesi Senssu elää harmonista perhe-elämää kauniin vaimonsa ja poikansa kanssa Chiang Maissa jakaen sieltä elämänohjeitaan väkevällä kokemuksella.
Välillä he käyvät Espanjassa ja Saimaalla huviveneilemässä, jos eivät ole savusaunassa Phuketissa.
Siinä on mies paikallaan! Harvalla jos kellään on sellaista laitteistoa ja kulkuneuvokokoelmaa kuin tällä usean danin karatekalla, joka on saavuttanut budolajien korkeimman henkisen tason.
Vaimollasi on kaikkein parhaat kultasormukset aitoa thaikultaa. Minun vaimon sormukset on ali ben babasta tai jostakin sellaisesta temusta.
Minä lopetan pelleilyn nyt heti ja pyydän kaikilta anteeksi, poistun nöyrästi takavasemmalle suurempien voimien hallitessa elämääni aivopesten minua ja olen villalangan pauloissa.
Olen pahoillani että luulin siskoasi vaimoksesi, se kalvaa minua öisin ja herään selkä märkänä ja joskus alkkareiden etumuskin. Olet paljon paremmassa kunnossa kuin minä ja aion hakea itselleni apua jos pääsisin kuntoutukseen.
Pelleily loppuu NYT.
2010- Anonyymi00004
10 vrk, nyt
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
10 vrk, nyt
Lisään vielä että tietämyksesi ravinnosta, urheilusta ja lääketieteestä on omassa kastissaan ja luokkatasossa. Ei voi muuta kuin tarkkaavaisesti kuunnella, kunnioittaa ja nöyristellä.
2010 - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
10 vrk, nyt
Hui kauheeta !!
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
10 vrk, nyt
Hyvänen aika sentään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65938
- 69702
- 133636
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36595- 68567
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33562- 43544
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43541Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19480Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k165451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61372- 52369
- 42349
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29344YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338- 16331
En aio ottaa sinuun yhteyttä nainen
Saatan minä olla aika tyhmä välillä mutta sentään sen verran kuitenkin tajuan että annan sinun olla rauhassa. En siis ol17330