Oltiin just mökillä saunomassa viiden kaverin kanssa (14-16 v) ja kolmella oli terskat paljaana ihan levossa. Onko tää nyt joku muoti-ilmiö vai onko tuosta oikeesti jotain hyötyä? Jäin tätä miettimään kun en kehdannut kysyä...
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Vai oliko ne vaan ympärileikattuja?
- Anonyymi00003
Ei tarvitse olla ympärileikattuja, kyllä minullakin on ihan luonnostaan ollut murrosiästä lähtien, kai perintötekijät.
- Anonyymi00005
Mulla taas esari ei pysy takana vaikka yritän asettaa vaan liukuu hiljalleen terskan päälle :(
- Anonyymi00009
Mulla esinahka menee helposti nupin taakse mutta ei jää sinne vaan palautuu niin että terskan pää jää vähän näkyviin. Yleistä? Vai onko tullut vedettyä liikaa että on venynyt? Saako jotenkin silti jäämään terskan taakse? Toisaalta esinahalliset kalut on jotenkin kiihottavampia kuin terska esille leikatut
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mulla esinahka menee helposti nupin taakse mutta ei jää sinne vaan palautuu niin että terskan pää jää vähän näkyviin. Yleistä? Vai onko tullut vedettyä liikaa että on venynyt? Saako jotenkin silti jäämään terskan taakse? Toisaalta esinahalliset kalut on jotenkin kiihottavampia kuin terska esille leikatut
Mulla ei nykyään millään pysy päällä vaan vetäytyy aina taakse vaikka 'varsi' olisi kuinka lyhyenä. No olen kyllä hieman vanhempikin.
- Anonyymi00006
Mulla on kyllä esari aina edessä mut mun parilla frendillä aina nuppi paljaana. Kuulemma tuntuu paremmalta ja pysyy puhtaampana. Mieltymyksensä kullakin.
- Anonyymi00007
Kaverit ovat tehneet ahkerasti käsitöitä ,siinä se esinahka mukavasti löystyy.Eli liikkuvat taakse ja laukaise
- Anonyymi00008
Minulla oli pitkä esari 13v asti ja kun kalu kasvoi pidemmäksi, esari ei kasvanu. Olisko noin puolet paljaana nyt 15v. Pallit aika isot, velttona joskus ei yllä pallien yli, silloin n. 7-8cm, kovana n. 14cm. Esari pysyy paljaana, kun vetää esarin taakse. Kavereilla on miten saattuu olemaan paljasta ja sitten ei, useimmalla on pitkä esari ja jotkut vetää sen taakse, kun on kommandona ja varmaan kaikki tietää miksi. Joilla pitkä esari kertoivat, et alkuun kommandona tuli housuihin monta kertaa päivässä. Minulla usein kommandona on terskan jälkeen sopivan tiukka o-rengas ja se tuntuu hyvältä ja mällit lähtee silloin usein.
- Anonyymi00012
Missä vaiheessa terska tai sen muodot alkaa näkyy esarin läpi niinku aikusilla miehillä tai nääkyyks kaikilla?
- Anonyymi00013
Itellä kans hieman enemmän terskaa paljaana kun on kalu jäykkänä. Silti tänä kesänä oon pitäny farkkuja kommandona ulkona. Alkuun tuntui oudolta farkkujen karhea materiaali paljasta terskaa vasten mutta tosi nopeesti siihen tottuu.
- Anonyymi00014
Sattuuko ja tuleeko jotain hankausjälkii?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sattuuko ja tuleeko jotain hankausjälkii?
Ei koska terska ei kuitenkaan oo kokonaan paljaana. Kyl sen sillei vähän huomaa millon terska on kosketuksissa farkkujen sisäpintaan eikä sitä voi välttää. Siihen tottu tosi nopeesti. Paremmalta tuntuu kun ei oo boksereita ja varsinkin tällei kesällä vähemmän hiostaa.
Voithan sä ensin koittaa tota vaikka ihan kotona. Sit käyt ulkona jossain lähellä ja testaat miltä tuntuu. Myöhemmin ehkä uskallat lähteä jo vähän kauemmas kotoa jos ei omasta mielestä tunnu pahalta. Kuten sanoin tosi äkkiä siihen tottuu. Tai jos et farkuissa uskalla niin voit koittaa joidenkin pehmeämpien housujen kans ekaks miten sopii kommandona. Seisokki saattaa tulla helposti varsinkin jos terskaa on valmiiks hieman esillä.
Verkkareissa tai kollareissa se huono puoli että saattaa irrota jotain nukkaa joka tarttuu peniksen päähän. Farkuista sitä ei irtoa eikä mitään hankausjälkiä oo mulle ainakaan tullu.
- Anonyymi00016
En mä tiedä, onko se joku muoti-ilmiö..
Mutta mulla on aina ollut terska esillä levossakin. Tai no aina, mutta ala-asteelta lähtien ainakin, kun murrosikä alkoi.
Enkä oikein osaakaan olla muuten, jotenkin alkaa tuntumaan inhottavalta, jos terska on esarin alla.
Mutta ihan luonnostaankin se esinahka on terskan takana ja se pysyy ihan hyvin terskavaossa aloillaan. Sitten, kun seisoo, niin esari vähän niin kuin "katoaa" kalun päälle ja terska on kunnolla esillä. Juuri siten, mistä yksi kalun lempinimistä "tatti" on saanutkin alkunsa.
Mutta kyllä kai se on vähän jätkästäkin kiinni.. Joillakin ei varmaan terska vain lepotilassa pysy esillä ja joillakin pysyy hyvin. Niin ja mulla ei ole mitään ahdas esinahka-ongelmaa.
Ja kyllä mun mielestä siitä on hyötyäkin, kun terska on levossakin esillä.
Ei tosiaan ala ainakaan hautumaan eikä sitä kautte tule mitään tulehduksia tai hajuhaittojakaan. Ja joskus olen ainakin kuullut sellaisenkin väitteen, että terska jotenkin tottuu siihen esillä olemiseen, eikä ole sitten niin tuntoherkkäkään myöhemmin. Lähinnä seksissä siitä voi olla hyötyä, kun ei ole yliherkkä saamaan siemensyöksyä ja sitä kautta kumppanikin tykkää. Mutta tuo on vain ihan kuulemaani, en tiedä, onko totta. - Anonyymi00017
Oon joskus kokeillut olla esari takana, mutta terska on niin tuntoherkkä, kun housut hankaa, että on pakko vetää nahka takas päälle.
- Anonyymi00026
Joillakin terska on todella kosketusarka/-herkkä. Taisi mullakin olla joskus ihan murrosiän alussa, mutta en muista enää.
Nykyään ei ole enää tosiaan. Enemmänkin päinvastoin. Tai on siinä siis ihan hyvä tuntoaisti vieläkin, mutta ei ole enää niin herkkä, että esimerkiksi housut häiritsisi.
Kyllä joskus jotkut kaverinikin ihmettelevät yhteisillä saunareissuilla, että miksi kaluni on noin. Siis just, että terska on esillä. Kuten yksi kaveri totesi joku aika sitten ihmetellen, et "Miten sun lerssi on noin 'höhhöllään', eihän noin kestä olla edes".
Sanoin vain, että on melkeinpä aina ollut näin ja kyl tää tuntuu tällaisena mukavammalta kuin esarin ollessa päällä. Pudisteli vain päätään:D
- Anonyymi00018
Esinahka on minulta leikattu sen takia kun oli niin tiukks
- Anonyymi00019
Paljonko leikattiin pois?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Paljonko leikattiin pois?
Kyllä leikattiin koko esinahka. Voi kyllä kysellä minulta jos haluaa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyllä leikattiin koko esinahka. Voi kyllä kysellä minulta jos haluaa.
Miksi kaikki leikattiin? Oliko kauakin kipeenä leikkauksen jälkeen? Minkä ikäinen olit silloin? Miten nykyisin runkkaus? Oliko kovinkin herkkä alkuun runkatessa? Minulla oli tiukka, kunnes aloin 11-12v venyttelemään ja runkkaamaan. Nyt on löysä ja nyt on terska "paljaana" et esari noin puolisenttiä kalua lyhyempi.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Miksi kaikki leikattiin? Oliko kauakin kipeenä leikkauksen jälkeen? Minkä ikäinen olit silloin? Miten nykyisin runkkaus? Oliko kovinkin herkkä alkuun runkatessa? Minulla oli tiukka, kunnes aloin 11-12v venyttelemään ja runkkaamaan. Nyt on löysä ja nyt on terska "paljaana" et esari noin puolisenttiä kalua lyhyempi.
Jatkoa edelliseltä, kun on semi-stondis niin puolet paljaana ja sondiksessa kokonaan paljaana ja kun vetelee menee esari noin puoleen terskaan. Oon kaverin kanssa vertailut, sillä pitkä esari ja stondiksessa terska piilossa, mutta kun vetää taakse ja esari jää taakse, n. 1-1,5cm vielä stondiksessa esari pitempi kuin kalu. Kaverilla on herkkä terska ja sillä tulee nopeasti kun hieroo paljasta terskaa. Just äsken vertailtiin ja kaverin on pitempi esarin mitan ja saman paksuinen.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Olin 13 ja nyt 15v. Oli parempi leikata kaikki niin ei sitten myöhemmin tule ongelmia sen suhteen. Runkkaus ihan normaalisti tietenkin eikä haittaa vaikka ei esinahkaa. Olihan se kolmeviikkoa arka. Oli kyllä aluksi herkkänä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Olin 13 ja nyt 15v. Oli parempi leikata kaikki niin ei sitten myöhemmin tule ongelmia sen suhteen. Runkkaus ihan normaalisti tietenkin eikä haittaa vaikka ei esinahkaa. Olihan se kolmeviikkoa arka. Oli kyllä aluksi herkkänä.
Meitsi vielä 14v, oon toi joka kirjoitti akaisemmin, siis venyttelin aikanaan. Mun tekisi mieli kokeilla miltä tuntuu ympärileikattu kalu, oletko koskaan kokeillut ympärileikaamatonta? Kun oon nähnyt videoita jossa ympärileikattu runkkaa niin ne tarvitsee liukastetta, tarvitko sinä? Ainakin minulla tuntuu rasvattuna runkkaus paremmalta. En ole vielä nähnyt ympärileikattua kalua, olisi kiva nähdä sellainen livenä. Olivatko kaverit uteliaita kun sinut oli ympärileikattu? Oliko alussa "noloa" olla uimahallissa alasti?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Meitsi vielä 14v, oon toi joka kirjoitti akaisemmin, siis venyttelin aikanaan. Mun tekisi mieli kokeilla miltä tuntuu ympärileikattu kalu, oletko koskaan kokeillut ympärileikaamatonta? Kun oon nähnyt videoita jossa ympärileikattu runkkaa niin ne tarvitsee liukastetta, tarvitko sinä? Ainakin minulla tuntuu rasvattuna runkkaus paremmalta. En ole vielä nähnyt ympärileikattua kalua, olisi kiva nähdä sellainen livenä. Olivatko kaverit uteliaita kun sinut oli ympärileikattu? Oliko alussa "noloa" olla uimahallissa alasti?
En tarvitse rasvaa. Ei ollut mitenkään noloa olla alasti eikä kukaan mun kavereista ole koskaan maininneet mitään
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va731939Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661219- 1411018
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu21978- 89695
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa107679Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63652- 41648
- 57629
- 58580