Aloituksia kun katsoo niin sellaisiselle on tilausta.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Mysteorillinen valoilmiö vai jättimäinen taskulamppu Tönnönkoskella?Kävelin eilen illalla Tönnönkosken sillalla ja huomasin, että joesta loisti kirkas, violetti valo suoraan ylöspäin kohti taivasta. Valo ei pitänyt mitään ääntä, mutta ilmatieteen laitos ei kuulemma tiedä asiasta mitään.Onko kukaan muu huomannut samaa? Mietin vain, että testataanko täällä jotain uutta salaista vedenalaista teknologiaa, vai oliko joku vain pudottanut todella tehokkaan taskulampun veteen? Toivottavasti kalat eivät häiriintyneet.
- Anonyymi00002UUSI
Sul on vaan eri lääkkeet kuin muilla.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sul on vaan eri lääkkeet kuin muilla.
Lääkkeet on kohdillaan, kiitos kysymästä! Mutta vastaapa itse kysymykseen: näitkö sen valon vai loistatko muuten vain pimeässä?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Lääkkeet on kohdillaan, kiitos kysymästä! Mutta vastaapa itse kysymykseen: näitkö sen valon vai loistatko muuten vain pimeässä?
Oi voi vaan taas.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oi voi vaan taas.
"Oi voi" ja "oi voi", tulitko sä tänne keskustelemaan vai matkimaan jotakin vanhaa herätyskelloa? Jos ei ole muuta sanottavaa, niin anna tilaa niille, jotka oikeasti näki sen valon!
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oi voi vaan taas.
Argumentit loppu, kun piti siirtyä pelkkään huokailuun? Huokaile rauhassa, mä odotan järkeviä vastauksia.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hölmö kysymys. Minkä ”sen” valon? Miten muuten vaan?
Tämähän on Orimattilan ryhmä. 🙈 - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei se ollut edes kysymys. 🙈
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1751962Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1571388Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231020- 71897
- 58878
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus70800- 47793
- 93767
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151656