"Moni keräilijä kertoo luopuvansa nyt muumimukeistaan – verkon myyntipalstoilla ilmiö ei vielä näy"
https://yle.fi/a/74-20235231
Itse en ole koskaan kerännyt, vaan myynyt oman vanhempain ja vaimon vanhempain tavaraa. ja kyllä myynti on heikentynyt.
Ennen ja vielä 2000 luvun alussa meni Arabiat ja Myrnat ja Kesäkukat mainiosti kaupaksi. Nyt on muutama jostain tullut, ei mene millään hintaa.
Ehkä sekin vaikuttaa kun kansa tietää että kultareunuksista lähtee lyijyä, eli ovat vaarallisia ainakin alta 40 vuotiaiden käytössä.
Ihmetelin kun muumimukit on niin halpoja
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Muumimukit😂 no, jokainen keräilee mitä haluaa mutta minun kodissani ei Muumimukeja löydy eikä muitakaan koristeastioita.
- Anonyymi00008
Hamsterit kerää, en minä.
- Anonyymi00002
En ole kerännyt, vaan käyttänyt. Päivittäisessä käytössä jokainen hankkimani muumimuki.
- Anonyymi00003
Mulla on 1 muumimuki, kirppikseltä.
- Anonyymi00004
Nuuskamuikkus-muki on keittiön pöydällä ollut jo vuosia.
- Anonyymi00005
Muumilaaksoossakin käy Mörkö joskus, mut yhdessä se ajetaan aina pois.
- Anonyymi00006
Muumimukit ei ole edes hyviä käyttää.
liian suuria, juoma valuu suupielistä
liian painavia-
arvo romahtanut,
mukeja on tehty liian paljon.
ostajia saatu huijattua kauan.- Anonyymi00007
Eihän niitä ole pakko ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421670- 1541134
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi349992Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70980- 69768
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56743- 69701
- 38654
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi8623Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33591