Bordeaux kärsii tuhoisista maastopaloista – kuinka käy vuoden 2026 viinisadon?
Todella ikävää, jos "porvoon" laatuviineistä tulee ensi vuonna pulaa. Kun määrä supistuu, niin hinta kipuaa helposti tavalliselle duunarille liian korkeaksi. Purrakin on taas luvannut kurjistuksia. 40€ /07 nyt voi vielä laadukkaasta ruokajuomasta maksaakin, mutta pelkään ettei se jää siihen.
Viinistä ehkä pulaa 2027
Anonyymi-ap
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Tosi kurjaa jos joutuu siirtymään italialaisiin pakokaasuviineihin.
- Anonyymi00002
Viinin litku on köyhien juomaa
- Anonyymi00004
No miksi sitä ei kurjien punikkien pöydissä sitten nähdä?
- Anonyymi00005
Minun ruokajuomani tulee keittiön hanasta. Samalla ruokajuomalla pesen astiat ja itseni.
- Anonyymi00006
Siis peseydyt ensin ja sitten juot sen veden. No, miten kukin.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siis peseydyt ensin ja sitten juot sen veden. No, miten kukin.
Niinhän minä olen aina tehnyt. 😁
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niinhän minä olen aina tehnyt. 😁
Kossua sen olla pitää
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kossua sen olla pitää
Tuo kossu käy kyllä peseytymiseen, mutta ei siitä juotavaksi ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811485
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..8684Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.101594Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557