Bordeaux kärsii tuhoisista maastopaloista – kuinka käy vuoden 2026 viinisadon?
Todella ikävää, jos "porvoon" laatuviineistä tulee ensi vuonna pulaa. Kun määrä supistuu, niin hinta kipuaa helposti tavalliselle duunarille liian korkeaksi. Purrakin on taas luvannut kurjistuksia. 40€ /07 nyt voi vielä laadukkaasta ruokajuomasta maksaakin, mutta pelkään ettei se jää siihen.
Viinistä ehkä pulaa 2027
Anonyymi-ap
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Tosi kurjaa jos joutuu siirtymään italialaisiin pakokaasuviineihin.
- Anonyymi00005
Minun ruokajuomani tulee keittiön hanasta. Samalla ruokajuomalla pesen astiat ja itseni.
- Anonyymi00006
Siis peseydyt ensin ja sitten juot sen veden. No, miten kukin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siis peseydyt ensin ja sitten juot sen veden. No, miten kukin.
Niinhän minä olen aina tehnyt. 😁
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niinhän minä olen aina tehnyt. 😁
Kossua sen olla pitää
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kossua sen olla pitää
Tuo kossu käy kyllä peseytymiseen, mutta ei siitä juotavaksi ole.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2821126Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "260951Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49910- 102853
- 99799
- 73798
- 107669
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11458