Ei tainnut olla ajankohtaista keskustelua tästä, mutta olis tarkoitus muuttaa Jyväskylään ja mua kiinnostais kuulla, onko kaupungissa mitään homojen suosimia paikkoja. Ravintola/baari? Yleinen hengailumesta? Muu kohtaamispaikka?
Vai onko se niin, ettei vähemmistöille ole omaa tilaa? Ja ainoa paikka, josta homomiehiä löytää, on cruising spotit metsässä ja uimahallin vessa?
Homot Keski-Suomessa
Anonyymi-ap
3
83
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Muuta Tampereelle. Siellä on Ismo Insinöörinkadulla. Hän on vanhemman puoleinen transu. Ottaa suihin ja kaikkea muuta.
- Anonyymi00002
Vielä Ismo on rakennussiivooja. Raksamiehiä siis.
- Anonyymi00003
Täälä jkl on aika huonot mestat,ukkomiehiä autoissa tai puskissa ei oikein nappaa.Ja vuosia seurannut niin nää samat sielä pyörii.Minä olen etsinyt täältä vakkaria vaan eipä löydy,muualta kyllä mutta välimatkojen takia ei järkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361922
- 41600
- 25490
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne58447- 37435
- 53395
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14393T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6387- 32381
- 40381