Välit poikki Rokotteiden takia !

Anonyymi-ap

Kuinka monelle on käynyt näin ? Moni vanha ystävä on hylännyt kun ei itse ottanut rokotteita yhteyden pito loppui .

19

246

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei kyllä kukaan suutu rokotteiden takia, jokainen päättää ite mitä tekee! Hyvä jos otit rokotteen.

• Anonyymi00002

Hyvä jos et ottanut.

• Anonyymi00003

Ja onko siitä pakko sanoa. Ottaako vai ei. Mitä se kellekään kuuluu. Jokaisen oma asia. Vai eikö riitä puhuttavaa muuten.

• Anonyymi00005

Se oli niin outoa, kun presidenttiä myöten mainostivat rokotetta ja myöskin syyllistivät kulkutautimyönteiseksi, jos joku ei uskaltanut ottaa kokeellista tuotetta, mitä nyt eka kertaa pistettiin ihmisiin.
        Ja se oli outoa, että eihän kenenkään terveystiedot kuulu muille, niin nyt nämä hyvesignaloivat somessa että ovat rokotettuja!
        Eli ovat parempia ihmisiä.
        Itse koetin varoittaa ihmisiä, että katsovat, ennen kuin ottavat, kun ei ole perinteinen rokote, mutta kyllä moni suuttui siitä.
        Empä ole nyt sanonut, kun pelot realisoitui, että "että mitä minä sanoin"
        Osa sanoo, että ei yhtään enää ja osa sanoo, että ottaa kaikki, mitä vain annetaan ja ostavat itse lisää esim vyöruusupiikkejä.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Se oli niin outoa, kun presidenttiä myöten mainostivat rokotetta ja myöskin syyllistivät kulkutautimyönteiseksi, jos joku ei uskaltanut ottaa kokeellista tuotetta, mitä nyt eka kertaa pistettiin ihmisiin.
        Ja se oli outoa, että eihän kenenkään terveystiedot kuulu muille, niin nyt nämä hyvesignaloivat somessa että ovat rokotettuja!
        Eli ovat parempia ihmisiä.
        Itse koetin varoittaa ihmisiä, että katsovat, ennen kuin ottavat, kun ei ole perinteinen rokote, mutta kyllä moni suuttui siitä.
        Empä ole nyt sanonut, kun pelot realisoitui, että "että mitä minä sanoin"
        Osa sanoo, että ei yhtään enää ja osa sanoo, että ottaa kaikki, mitä vain annetaan ja ostavat itse lisää esim vyöruusupiikkejä.

Mitä katumista siitä rokotteen ottamisesta on ollut? Onko kasvattanut uuden ulokkeen? Mikä sinun elämässä on ollut paremmin ilman rokotetta?

• Anonyymi00004

Ei ihme, että Samuli Paulaharju kirjoitti aikoinaan Kainuulaisista,,,,, luonto karua ja ihmiset yksinkertaisia.

• Anonyymi00007

Kyllä moni on niistä sairastunut. Ja onpa kuollutkin. Että se joka ottaa niin ottaa. Minä en ole ottanut enkä ota. Kuin jäykkäkouristus rokotteen kun vanhenee ja muita mitä nuoruudessakkin. Jotka uusitaan tietyn väliajoin. Joista ei ollut haittavaikutuksia ja elossa ollaan vieläkin.

• Ja kuinkahan moni kuoli ennenku jonkilaenen rokote tuli? Eihän mikkään muu tauti tartu ku peräkammarissa olla körnötettää vuosikausie ku se kitsorenia.

• Anonyymi00012

Jäykkäkouristus rokotetta ei suositella, "kun vanhenee" eli 10 vuotta on kulunut edellisestä. Vaan nykyään se annetaan, kun on tapahtunut jokin tapaturma, jossa iho rikkoontunut. Nykytieto 2026.

• Anonyymi00013

Ne joiden pääasiallinen kuolinsyy on ollut koronarokote, on yhden käden sormilla laskettava määrä. He ovat olleet valmiiksi siinä kunnossa, etteivät olisi kyenneet tänne enää kommentoimaan.
        12 miljoonan annetun annoksen mittakaavassa se on vähän.
        Pelkästään buranaan kuolee 300 suomalaista joka vuosi. Sinä aikana mitä koronarokotteita on annettu, likemmäs kaksi tuhatta, eli noin 300 kertainen määrä.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ne joiden pääasiallinen kuolinsyy on ollut koronarokote, on yhden käden sormilla laskettava määrä. He ovat olleet valmiiksi siinä kunnossa, etteivät olisi kyenneet tänne enää kommentoimaan.
        Pelkästään buranaan kuolee 300 suomalaista joka vuosi. Sinä aikana mitä koronarokotteita on annettu, likemmäs kaksi tuhatta, eli noin 300 kertainen määrä.

Mitä helevettiä tämä vatulointi nyt yhestä rokotteesta täälä on🤦‍♀️
        Jos on kaveri niin on jos ei niin sitten ei!
        Vaihtoehtoja vain kaks.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Suuri ero siihen mitä putinistit silloin vannoivat, kun rokote oli tulossa Suomeen, "jokainen joka sen ottaa, kuolee päivässä" 🤣

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Elä puhu paskaa.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mitä helevettiä tämä vatulointi nyt yhestä rokotteesta täälä on🤦‍♀️
        Jos on kaveri niin on jos ei niin sitten ei!
        Vaihtoehtoja vain kaks.

Oletko terävä. Vaihtoehtoja on kaksi 🤭🤭😂

• Anonyymi00008

Tuo on totta, en halua pitää yhteyttä rokotevastaisiin putinisteihin, jotka jankkaavat venäjän tuottamaa propagandaa vailla minkäänlaista lähdekritiikkiä.

• Anonyymi00009

Ite oot puuttini. Ja ota vaikka kaikki rokotteet mitä maailmasta löytyy.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ite oot puuttini. Ja ota vaikka kaikki rokotteet mitä maailmasta löytyy.

Putiini otti vaikka kuinka monta koronapiikkiä. Tuskin kuitenkaan sputnikkia, joka oli varastettu AstraZenecan laboratoriosta kehitysvaiheen alussa, eli oli pahasti vielä keskeneräinen.

• Anonyymi00014

Mikä rokote?

• Anonyymi00019

Penis rokote 🤭 että pieni munaiset saa lisää pituutta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      832
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      538
      761
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe