Kuinka monelle on käynyt näin ? Moni vanha ystävä on hylännyt kun ei itse ottanut rokotteita yhteyden pito loppui .
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
Ei kyllä kukaan suutu rokotteiden takia, jokainen päättää ite mitä tekee! Hyvä jos otit rokotteen.
- Anonyymi00002UUSI
Hyvä jos et ottanut.
- Anonyymi00003UUSI
Ja onko siitä pakko sanoa. Ottaako vai ei. Mitä se kellekään kuuluu. Jokaisen oma asia. Vai eikö riitä puhuttavaa muuten.
- Anonyymi00005UUSI
Se oli niin outoa, kun presidenttiä myöten mainostivat rokotetta ja myöskin syyllistivät kulkutautimyönteiseksi, jos joku ei uskaltanut ottaa kokeellista tuotetta, mitä nyt eka kertaa pistettiin ihmisiin.
Ja se oli outoa, että eihän kenenkään terveystiedot kuulu muille, niin nyt nämä hyvesignaloivat somessa että ovat rokotettuja!
Eli ovat parempia ihmisiä.
Itse koetin varoittaa ihmisiä, että katsovat, ennen kuin ottavat, kun ei ole perinteinen rokote, mutta kyllä moni suuttui siitä.
Empä ole nyt sanonut, kun pelot realisoitui, että "että mitä minä sanoin"
Osa sanoo, että ei yhtään enää ja osa sanoo, että ottaa kaikki, mitä vain annetaan ja ostavat itse lisää esim vyöruusupiikkejä. - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se oli niin outoa, kun presidenttiä myöten mainostivat rokotetta ja myöskin syyllistivät kulkutautimyönteiseksi, jos joku ei uskaltanut ottaa kokeellista tuotetta, mitä nyt eka kertaa pistettiin ihmisiin.
Ja se oli outoa, että eihän kenenkään terveystiedot kuulu muille, niin nyt nämä hyvesignaloivat somessa että ovat rokotettuja!
Eli ovat parempia ihmisiä.
Itse koetin varoittaa ihmisiä, että katsovat, ennen kuin ottavat, kun ei ole perinteinen rokote, mutta kyllä moni suuttui siitä.
Empä ole nyt sanonut, kun pelot realisoitui, että "että mitä minä sanoin"
Osa sanoo, että ei yhtään enää ja osa sanoo, että ottaa kaikki, mitä vain annetaan ja ostavat itse lisää esim vyöruusupiikkejä.Mitä katumista siitä rokotteen ottamisesta on ollut? Onko kasvattanut uuden ulokkeen? Mikä sinun elämässä on ollut paremmin ilman rokotetta?
- Anonyymi00004UUSI
Ei ihme, että Samuli Paulaharju kirjoitti aikoinaan Kainuulaisista,,,,, luonto karua ja ihmiset yksinkertaisia.
- Anonyymi00007UUSI
Kyllä moni on niistä sairastunut. Ja onpa kuollutkin. Että se joka ottaa niin ottaa. Minä en ole ottanut enkä ota. Kuin jäykkäkouristus rokotteen kun vanhenee ja muita mitä nuoruudessakkin. Jotka uusitaan tietyn väliajoin. Joista ei ollut haittavaikutuksia ja elossa ollaan vieläkin.
Ja kuinkahan moni kuoli ennenku jonkilaenen rokote tuli? Eihän mikkään muu tauti tartu ku peräkammarissa olla körnötettää vuosikausie ku se kitsorenia.
- Anonyymi00008UUSI
Tuo on totta, en halua pitää yhteyttä rokotevastaisiin putinisteihin, jotka jankkaavat venäjän tuottamaa propagandaa vailla minkäänlaista lähdekritiikkiä.
- Anonyymi00009UUSI
Ite oot puuttini. Ja ota vaikka kaikki rokotteet mitä maailmasta löytyy.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ite oot puuttini. Ja ota vaikka kaikki rokotteet mitä maailmasta löytyy.
Putiini otti vaikka kuinka monta koronapiikkiä. Tuskin kuitenkaan sputnikkia, joka oli varastettu AstraZenecan laboratoriosta kehitysvaiheen alussa, eli oli pahasti vielä keskeneräinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475