Hei! Olemme 16- henkinen nuorehko perhe Oulun seudulta, (vaimo raskaana). Haluaisimme tietää minkälainen asuinpaikka Jyväskylän Haapaniemi on lapsiperheelle. Perheenpää on saanut kattoremonttien edustajan paikan alueelta.
Mielellään parkkipaikka linja-autollemme.
Haapaniemeen asumaan?
12
83
Vastaukset 12
- Anonyymi00006
Onnea paikan etsintään.
- Anonyymi00009
Ainoa alue koko Jyväskylän seudulla missä on enää Kelan vuokranormeihin sopivia asuntoja. Maahanmuuttajia ei tuolla ole,kun heille tarjotaan asunnot max,3 kilometrin päässä Kelan toimistosta. Pitkäaikaistyöttömiä kantasuomalaisia eniten tuolla alueella. Lähin kauppa 4 kilometrin päässä.
- Anonyymi00011
onko millainen linja-auto? kuinka paljon ajettu?
- Anonyymi00014
Trolli.
- Anonyymi00015
24:n hengen Mercedes Benz vm 2004. Vähän ajettu, käyty vain lähinnä Jeesus-festareilla, siisti.
- Anonyymi00017
Vaihatko hienoon orivarsaan?
- Anonyymi00018
Olisiko kylppäri rempat myös myynnissä ? Niiden myyjiä on kehaistu julkisesti asiakkaiden simputuksesta
- Anonyymi00019
Huoltopolun varteen valmistui juuri vuokratalo, vuokrataloyhtiö Lessulinnake. Vaajakosken olemattomat palvelut aivan käden ulottuvilla.
- Anonyymi00021
Vihtavuoreen . Tää juttuhan ankka
- Anonyymi00024
Kattoremontteja perheenpää myy, eritoten seniori-ikäisille omakotiasujille. Luotettavaa ja laadukasta palvelua.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2801117Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "253925Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49910- 98841
- 99789
- 73788
- 107659
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11450