Tifosi oikea nimesi on TISSIPOSKI et ole juurikaan ymmärtänyt yhtään mitään koko palstan aiheesta. Jos Inssin Veli kertoo kaikkia kiinnostavasta Hondan moottoriteknologiasta tai sitten jostain ihan muusta niin älä edes vaivaudu puuttumaan siihen kun et ymmärrä mistään mitään.
R.....a rauhassa Schumin ja Barin kuvien ääressä ja ota vielä pikkuschumi mukaan unelmiisi.
Me jotka haluamme lukea täältä aitoja ja tuoreita
tuulia F1 varikolta tai sen läheisyydestä bensan ym. katkun takaa tai vierestä, joten tee se mitä kehotin ja mieluummin nopeasti. Jätä Inssin Veli rauhaan koska et ikinä voi muuttua homppelista muuksi.
Silti Schumi voittaa kauden päätteeksi tekee Honda mitä tahansa. OK. Se on vaan totuus.
P.S. älä hakkaa liikaa hanskaan sun punaisten idolien kuvien edessä
Tifosi olet täyttä ....
8
288
Vastaukset
- Tifosi
Sä olet kans tollanen yks paska joka tulee tänne avautuun ku ei uskalla sitä muualla tehä! Saisit kuitenkin turpaas ni ehkä on parempi et pidät suutas soukemmal!! Jos sulla oli niin kivaa inssi veljien homo illas, ni älä tuu siitä mulle kertomaan! Mut jos sul on jotain ongelmii, ni tuu ihmees käymään, mä lupaan hakata sut siihen kuntoon, ettei sun tarvii sen jälkeen murehtii enää mitään!
- Härkänen
tarttis varmaan tulla näyttämään miten tissiposki olet, mutta kun en millään viitsisi lähteä ajamaan keski Suomeen asti, kun viikonlopuksi on luvattu niin kaunista keliä.
Joten palaan asiaan ensi viikolla.
P.S. älä silti hakkaa hanskaan niiden kuvien edessä koko viikonloppua, käy välillä ulkona
- Insinöörin veli
Liikutuin kyyneliin asti kun lujin asiallista juttuasi, kiitos vielä kerran asiasllisista kommenteista, sekä omasta, että Hondan puolesta!
- Red Speeder
Jos nuo inssin veljen jutut käsittelevät teknologiaa ja F1-uutisia, niin olen kyllä ymmärtänyt F1-urheilun ihan väärin... Noin typeriä kommentteja yms. homojuttuja näkee harvoin. En tiedä sitten kuka täällä niitä kirjottelee ja kenen nimissä?? Ei niissä, eikä kyllä monissa muissakaan tämän palstan jutuissa ole mitään formuloihin liittyvää, pelkkiä noita homo-juttuja, ja toisten solvaamista. Se siitä...
- Tifosi
Asia on kyllä näin, että tämä "insinöörin veli" on täällä se suurin homo yms. paskajuttujen kirjottaja. Se on ainakin selvää, että homo jutut ainakin minun nimissäni loppuvat siihen kun rekisteröidyt nikit otetaan käyttöön. Tälläkään hetkellä niitä ei kirjottele kuin "insinöörin veli" joka on päättänyt kirjoittaa niitä myös minun ja monen muunkin nikin nimissä. Itse annan takaisin samalla mitalla sille räkänokalle. Se poika pelkää niin paljon, ettei uskalla kohdata koska olisi sen jälkeen niin huonossa kunnossa, ettei selviäisi sairaalaan asti.
- Sami
Tifosi kirjoitti:
Asia on kyllä näin, että tämä "insinöörin veli" on täällä se suurin homo yms. paskajuttujen kirjottaja. Se on ainakin selvää, että homo jutut ainakin minun nimissäni loppuvat siihen kun rekisteröidyt nikit otetaan käyttöön. Tälläkään hetkellä niitä ei kirjottele kuin "insinöörin veli" joka on päättänyt kirjoittaa niitä myös minun ja monen muunkin nikin nimissä. Itse annan takaisin samalla mitalla sille räkänokalle. Se poika pelkää niin paljon, ettei uskalla kohdata koska olisi sen jälkeen niin huonossa kunnossa, ettei selviäisi sairaalaan asti.
Olisi kiva lukea muutakin kuin homojuttuja, täytyy varmaan odotella kun koulut loppuvat.
- Anonyymi
Sami kirjoitti:
Olisi kiva lukea muutakin kuin homojuttuja, täytyy varmaan odotella kun koulut loppuvat.
Tässä puhuu tifoso,
Formulat on nyt lapsille ja vähämielisille.
Puuttuu glamour, nahkakypärät ja vapaat säännöt,,. niitä kaipaan.
- .
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092678
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1021904Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171641Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141525Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791376Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471207- 471146
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53913- 85885