Seurustelin aikoinaan erään noin nelikymppisen naisen kanssa. Nainen oli hyvän näköinen ja kiltti mutta alkoholia ei osannut käyttää. Ryyppäsi aina itsensä tajuttomaksi. Otin itsekkin mutta en tolkuttomasti. Tultiin naisen luo baarikierroksen jälkeen ja hän oli ihan töttöröö. Mentiin nukkumaan ja heräsin hetken kuluttua . Oli pimeää ja kuuntelin että vieressä nussitaan. Odotin kun mies laukesi ja lähti makuuhuoneesta. Nousin hiljaa ylös ja huomasin että naisen poika parikymppinen oli nussimassa äitiään. Tämä toistui aina kun tultiin kotiin juhlimisen jälkeen. Poika tiesi äitinsä olevan todella humalassa ja kävi nussimassa. Oli varmaan tehnyt tätä kauan. Pääsin usein liukkaille ja kiihotti ihan sikana. Mutta suhde loppui juuri tämän vuoksi. En kertonut naiselle totuutta. Poika varmaan jatkaa harrastustaan vielä.
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
kertokaa muutkin lisää tälläisiä oikeasta elämästä.
- Anonyymi00002
Nimenomaan oikeasta elämästä!
- Anonyymi00003
miksi suhde sitte loppui tohon
- Anonyymi00004
Koska nainen tuli raskaaksi ja kertojan olisi pitänyt esittää isää sukurutsan tulokselle?
- Anonyymi00006
Oltiin 16 v. Naapurin poikien kanssa. Meitä oli kolma saman ikäistä. Asuttiin maalla. Oikeastaan kaukana kaikesta. Yhden meistä äiti ryyppäsi kerran kuukaudessa oikein kunnolla. Oli sairaseläkkeellä ja eläkepäivänä veti lärvit. Meillä oli kerran kuukaudessa namipäivä. Saatiin nussia. Poika oli aloittanut tämän namistelun ja pyysi meidät kaverinsa mukaan. Kyllä jännitti eka kerta. Muistan kuinka poika riisui pikkuhousut äidiltään joka makasi sammuneena sängyllä. Levitti reidet ja sanoi nyt saatte tekin maistaa oikeaa pillua. Mustat karvat. Laskeuduin reisien väliin ja ohjasin kullini pillun huulilla. Terska kosketti pillua ja laukesin. Kaveri nussi ehkä viisi sekunttia ja laukesi. Naisen oma poika nussi pitempään nauttien. Oli kokemusta pillusta. Tätä jatkui pitkään. Itse olin jo naimisissa ja pari lastakin kun kävin viimeisen kerran nauttimasta kyseisestä pillusta. Uskon että nainen tiesi mitä tehtiin kun pillu valui kosteutta aina. Luulen että sai orkkuja vaikka yritti salata sen. Irstain muiso minulle. Usen muistelen kun nussin omaa vaimoa ja antaa ihanan orgasmin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64801
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511702Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64605
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551