Suurin duunaripuolue

Anonyymi-ap

Faktahan se on että PS on suurin duunarien asiaa ajava puolue ja tekee hallituksessa hienoa työtä.

26

82

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

No sehän on fakta

• Anonyymi00002
        UUSI

Yhtä faktaa kuin muutkin persujen puheet eli täyttä paskoo.

• Anonyymi00003
      UUSI

Ei todellakaan ole fakta, kaikkee paskaa to tollot uskotte

• Anonyymi00004
      UUSI

Kiitos Riikka, Rydman ja Mestari

T. Suomen tyytyväiset aidot duunarit

• Anonyymi00005
        UUSI

Mitä ne epäaidot duunarit on?

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mitä ne epäaidot duunarit on?

Ne vähäiset vasemmiston äänestäjät.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ne vähäiset vasemmiston äänestäjät.

Persut on tehnytn vain Hallaa duunareille tämän hallituskaaoksen tekemisinä ja täällä tämä ääliö nulikka koittaa laittaa Persujen tekemiset mustasta valkoiseksi mutta todelliset Duunarit tietää kyllä totuuden .

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Persut on tehnytn vain Hallaa duunareille tämän hallituskaaoksen tekemisinä ja täällä tämä ääliö nulikka koittaa laittaa Persujen tekemiset mustasta valkoiseksi mutta todelliset Duunarit tietää kyllä totuuden .

Kyllä me duunarit äänestetään Perussuomalaisia!

• Anonyymi00008
      UUSI

Ei todellakaan ole duunareiden puolue T: Suomen Duunarit

• Anonyymi00010
      UUSI

Persut ainoa puolue joka ymmärtää duunarien edun ja rajoittaa halpatyövoiman tuontia maahan polkemaan duunareiden palkkoja.

• Anonyymi00011
        UUSI

Paskapuhetta etkö muuta osaa ?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Paskapuhetta etkö muuta osaa ?

Osaamattomuuttasi kuvastaa hyvin ontto toteamuksesi ilman perusteluja.

• Anonyymi00013
        UUSI

Vasemmistopuolueet eivät välitä duunareista vaan haluavat mamuja Suomeen elämään tuilla ja äänestämään SDPtä ja vasemmistoliittoa.

Perussuomalaiset on aito 2020-luvun työväen puolue!

• Anonyymi00014
      UUSI

persut unohtaa kiihkopäissään että kyllä se on vasemmisto joka on työväen asioita ja se on faktaa. Mut nämä tollukat luulevat olevansa jotenkin parempia kun ovat harhaluulossa että oikeisto/kokoomus on heidän puolellaan.Taas kustaan hölmöä renkipoikaa silmään.

• Anonyymi00015
        UUSI

Vasemmisto ei aja duunarien asiaa vaan mamujen ja pummien asiaa!

Hyvä PS ainoa duunaripuolue kaikkien työläisten puolustaja.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Vasemmisto ei aja duunarien asiaa vaan mamujen ja pummien asiaa!

Hyvä PS ainoa duunaripuolue kaikkien työläisten puolustaja.

Kyllä.

Kiitos Riikka ja Mestari menemme kohti 2027 PS suurvoittoa.

• Anonyymi00017
      UUSI

Iha sama haen lokeroa huomenna ja alan ryyppään. V2ttuku kuolis jo mutta Ei ole haulikkoa

• Anonyymi00018
        UUSI

Ampuisin pääni tohjoksi

• Anonyymi00019
      UUSI

Jos persujen faktat ovat tätä tasoa niin ei ihme kun valtio velkaantuu ja työttömiä on yli 100000 lisäksi 3000 konkurssia faktoilla saatu aikaiseksi.

• Anonyymi00020
        UUSI

Jollain politiikalla Ei ole mitään väliä enää minun elämäni tuhosivat skitsofrenia ja lihottavat psyyke lääkkeet. Jos saisin aseen käteen ampuisin itseni saman tien

• Anonyymi00021
        UUSI

Ne konkurssit olisi tullut väistämättä mutta Sanna sannukka piti kannattamattomia yrityksiä pystyssä velkarahalla jonka kaikki lopulta maksavat. Sellainen oli Sanna sannukka Suomen kaikkien aikojen surkein pääministeri.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ne konkurssit olisi tullut väistämättä mutta Sanna sannukka piti kannattamattomia yrityksiä pystyssä velkarahalla jonka kaikki lopulta maksavat. Sellainen oli Sanna sannukka Suomen kaikkien aikojen surkein pääministeri.

Ihan sama ei kiinnosta enää mikään

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ja taas persu kaivoi sen Sannakortin esiin kun aivoista muuta pihalle saanut suollettua .

Kyllä on Purra porukoineen konkurssit ja massatyöttömyyden saaneet aikaiseksi .

Ja persut ei ole mikää duunareiden puolue eikä tule olemaan tolla puupää porukalla joita sielllä tällä hetkellä on se on FAKTAA.

Selkärangatonta ja lapsellista taas syytellä muita kun ne paskat on turahtanut housuun näin se vaan menee ....

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ja taas persu kaivoi sen Sannakortin esiin kun aivoista muuta pihalle saanut suollettua .

Kyllä on Purra porukoineen konkurssit ja massatyöttömyyden saaneet aikaiseksi .

Ja persut ei ole mikää duunareiden puolue eikä tule olemaan tolla puupää porukalla joita sielllä tällä hetkellä on se on FAKTAA.

Selkärangatonta ja lapsellista taas syytellä muita kun ne paskat on turahtanut housuun näin se vaan menee ....

Minä en äänestä enkä kannata mitään. Haluan vain pois. Ei se vasemmisto puolueetkaan pidä minusta huolta, peruutus vielä vähemmän, mielipuoli kun olen

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Minä en äänestä enkä kannata mitään. Haluan vain pois. Ei se vasemmisto puolueetkaan pidä minusta huolta, peruutus vielä vähemmän, mielipuoli kun olen

Persut vielä vähemmän huolehtii

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Vasemmistopuolueiden äänestäminen on tehnyt sinusta mielipuolen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1339
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1236
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      977
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      833
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      723
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      498
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      475
    Aihe