Avioehdon hinnat heittelee ihan hulluna, mutta nyt osui silmään yksi selvästi edullisin: Avioehtoni.fi, jossa hinta on alle 40 euroa. Siinä säästää jo paljon, kun vertaa vaikka Aatoksen 79 euroon tai lakimiehen tuntihinnoilla laadittuun avioehtoon, joka voi maksaa yli 300 euroa + rekisteröintimaksu.
Paljonko ootte itse maksaneet avioehdosta?
Avioehto hinta
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Et sitten usko koskaan tarvitsevasi sitä avioehtoa, vai miksi haluat pihistellä hinnasta oikein viimeisen päälle? Eikö oleellisempaa olisi kysellä, että ovathan nuo kunnolla laadittuja?
- Anonyymi00002
Ihan mielenkiinnosta... Jos menee alttarille ja lupaa jumalan silmien edessä että "kunnes kuolema meidät erottaa", niin mikä tämä avioehto on? Miltä varalta?
Vai onko lauseet mitä lupaa jumalalle vain kauniita sanoja? Aika rohkeata. Ehkä maistraatti on sitten oikea paikka avioitua, siellä avioehto on ehkä ymmärrettävä. Se nyt on muutenkin vaan käytännön syistä tehty juridinen sopimus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831049
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut109637- 52605
- 43585
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164533Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136528Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525