https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012167876.html
Vankilat pursuaa ylitse. Murhasjille ja tappajille kuolemantuomio, teloitus myrkkyruiskeella.
Tämä säästäisi paljon yhteiskunnan varoja.
Maailma raaistuu koko ajan. Toisen ihmisen henki saatetaan riistää vähäpätöisenkin asian vuoksi.
Tällainen tuomio Suomeenkin käyttöön
Anonyymi-ap
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Suomessa varmin tapa välttää näitä rikoksen tekijöitä tulemasta tänne on Kelan etuuksien rajaamisesta vain Suomen kansalaisille ja välitön karkoitus rikoksista. Irakilainen vankila on pahempi vaihtoehto,kuin kuolemantuomio Suomessa.
- Anonyymi00002
Eikös vankiloissa ole jo yli puolet lusivista maahanmuuttaja taustaisia? Etelä Suomen alueella varmasti enemmänkin.
- Anonyymi00005
Niinhän tuo media kertoo.
- Anonyymi00008
Nuo olisi hyvä tappaa kaikki.
- Anonyymi00006
Tämä hallitus sen saisi aikaan mutta seuraava hyysäävä hallitus tuo niitä vaan lisää ja vähentää poliisien määrärahoja.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2981085Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50938- 106899
- 101859
- 78853
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2571Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11528