Miten Kinroad kulkee?

Mopottaja

Hyvät Kinroadin omistajat, miten mopo kulkee? Ostin keväällä Kone-G:lta mopon (tarjous 698 € kotiin tuotuna), ja nyt on sisäänajo lopuillaan 350 km jälkeen.
Kokeilin huippuja tänään oikein gps-mittauksella.
Tulokset:
-tasainen tie, keskiarvo kahteen suuntaan 66km/h.
-alamäki 78 km/h.
-kuskin omapaino 95 kg. Mopo täysin vakio.
-onkohan mopon nopeusrajoittimet jääneet Kiinaan?

53

26591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niko

1)Joku "riihipiru" on sitä mopoasi yöaikaan trimmannu tietämättäsi.
      2)Juksaat.Trimmasit sen itse ja se sinun moposi on nyt laiton tieliikennekäytössä:)
      Eli nyt joka tapauksessa kipin kapin katsastamaan pelisi moottoriyöräksi.

• Mopottaja

En todellakkaan ole tehnyt mopolle mitään, huolella tosin sisäänajanut.
        60 nopeusalueella tulevat edellämenevät autot perä edellä vastaan.
        50 eteenpäin vauhti kasvaa todella pikkuhiljaa, minkäänlaista kiihtyvyyttä ei enää ole. Lähes 70 km/h huiput edellyttävät lisäksi aivan kyyryssä oloa mopon päällä ilmanvastuksen pienentämiseksi.
        Mitenkäs Fudet ja muut vastaavat Kiinan mopot kulkevat vakiona ?

• Äijä-60
        Mopottaja kirjoitti:

En todellakkaan ole tehnyt mopolle mitään, huolella tosin sisäänajanut.
        60 nopeusalueella tulevat edellämenevät autot perä edellä vastaan.
        50 eteenpäin vauhti kasvaa todella pikkuhiljaa, minkäänlaista kiihtyvyyttä ei enää ole. Lähes 70 km/h huiput edellyttävät lisäksi aivan kyyryssä oloa mopon päällä ilmanvastuksen pienentämiseksi.
        Mitenkäs Fudet ja muut vastaavat Kiinan mopot kulkevat vakiona ?

Lombardia ottaa mittariin 75km/h eikä tarvitse kyyristellä. Alamäkeen en ole kokeillut, mittarista loppuu lukemat tuohon.

• Mopottaja
        Äijä-60 kirjoitti:

Lombardia ottaa mittariin 75km/h eikä tarvitse kyyristellä. Alamäkeen en ole kokeillut, mittarista loppuu lukemat tuohon.

Joo, vaikuttaakin siltä, että Kiinan mopoissa ei ole kovin tarkaan säädetty variaattoria yms. nopeuden kurissa pitämiseksi.

Kalliissa ja tehokkaissa Eurooppalaisissa 2-t
        hi-tec mopoissa(esim. vesijäähdytys jne.) tuntuu säädöt olevan nopeuden hillitsemiseksi paremmin kohdallaan: Kiihtyvyys on aluksi todella hyvä, mutta 50 km/h hujakoilla vauhdin lisäys loppuu kuin seinään.

• kinroad
        Äijä-60 kirjoitti:

Kyllä se menee ihan hyvin sen 70km/h kun on parilla kaverilla semmoiset. Ihan järjetön vauhtihan se 75 on niin pienellä pyörällä muutta kulkee se sen 75

• ftrd

saako kinroad priseen toisen penkin et voi ajaa kaks päällä

• Kuningashenkka

Kinroadissa on näköjään jäänyt ''vahingossa'' rajoittimet pois, tai ne ei toimi. Mopo kulkee tosiaan 60 kmh ainakin. Itselläkin on sellainen ja en mö mitää sisäänajoa jaksanu. Variaattorin rullat kuitenki kannattaa uusia, ja tulppa NGKsi.
      Variaattorin rullat laittaa aika lujan vauhdin ylämäessä ja mopo alkaa n. 600 jälkeen pätkimään kylmällä, sen takia tulppa olisi hyvä uusia. Kaasarin pääsuutinkin on joskus hieman viallinen, tai liian pieni, joten sekin kannattaa tarkistaa

• Hönö

oothan sitten kattonu ku siinä ylhäällä on nopeusmittarissa mailit ja alhaalla kilometrit. meinasin ite lentää kaks metriä ilmaan kun katoin eka väärin mittareita. Niiden mukaan huiput 80km/tunnis mut se olikin maileja ^_^

• kuningashenkka
        Hönö kirjoitti:

oothan sitten kattonu ku siinä ylhäällä on nopeusmittarissa mailit ja alhaalla kilometrit. meinasin ite lentää kaks metriä ilmaan kun katoin eka väärin mittareita. Niiden mukaan huiput 80km/tunnis mut se olikin maileja ^_^

Siis kyllähän mä olen mittarit tottavie erottanu

• 94840282
        Hönö kirjoitti:

otan osaa mutta valkosella lukee km eli yläällä... vakiona kulukee hyvinnii 60 ku ensin ajelee sisää ja uskaltelee kokeilla. vielä ku putken vaihtaa jos jaksaa nii lisää muttei tässä tarvii pakosti

• aaa4636346
        94840282 kirjoitti:

otan osaa mutta valkosella lukee km eli yläällä... vakiona kulukee hyvinnii 60 ku ensin ajelee sisää ja uskaltelee kokeilla. vielä ku putken vaihtaa jos jaksaa nii lisää muttei tässä tarvii pakosti

Jos mailit on 80, niin silloinhan se menee vielä nopeampaa kilometreinä! Itselläni kinroad vakio menee aika tasan 50km/h tasaisella, mutta liikkeestä tuotuna huusi hulluna ja meni 80km/h. Sitten päästi öljyt pihalle tai jotain niin vietiin takas liikkeeseen. Sinne jäi ne 30 km... :(

• Venttiili
        Hönö kirjoitti:

pitänee ostaa itekki kerta 80mph kulkee (80mph on noin 130kmph)

• Elzu

Itselläni on samaisesta paikasta ostettu Kinroad ja se on vielä sisäänajossa ja vakiona. Se kulkeee tasaisella n. 50 ja alamäenssä 62, mopon mittarin mukaan.. Ja tehot ovat muutenkin perseellään.. Eli luulen et toi sun teorias on aivan mahdollinen c(:

• ÅKE15

Ajattelin hankkia omaan GY 50:neen uuden etulokasuojan kun tuo vanha on niin ruma.
        Sinistä ajattalin,että mistä kannattaa tilata samalla kysyn tuosta etumaskista,että oletteko sitä vaihtaneet ja kuinka tuo on sopinut ja jos olette niin mistä tilasitte? Aamen

• poijtsu90
        ÅKE15 kirjoitti:

Ajattelin hankkia omaan GY 50:neen uuden etulokasuojan kun tuo vanha on niin ruma.
        Sinistä ajattalin,että mistä kannattaa tilata samalla kysyn tuosta etumaskista,että oletteko sitä vaihtaneet ja kuinka tuo on sopinut ja jos olette niin mistä tilasitte? Aamen

mistä sattuisi saamaan kinroadin rovaniemen seudulta alle 600 euron ? muunlaista mopoa en halua ja varaakaan ei olisi enempää.
        itse ajelin kaverin kinroadilla pari kuukautta ja kulki hyvin 60-65 kahdenistuessa, 70 kakspäällä
        alamäessä. runko ei paljoa kestä

• kinkku poika
        ÅKE15 kirjoitti:

jaa-a ite ostin kinkkuuni polisportin exura mallisen crossiraparin. hieno on, mut piti porata ylimääräinen reikä kiinnitykseen rapariin koska onpa kinkussa ihan 3 reikäinen kiinnitys rapariin. (itelläni on -06 kinroad xtgy50 tai joku sellane)

• 1. KINKKI
        ÅKE15 kirjoitti:

Wandamotorista kun kysyt sieltä saa kaiken joka kinroadiin.

• jerppa12321

olen kans ihmetelllyt,miten kiinan vehe vakiona kulukee 80??!

• custom mies

Mun kinroad custom on kesällä ostettu ja ohjekirjan mukaan sisään ajettu.

Ei se kulje kun 45 km/h joten on aika hyvin rajotettu. Mimmoset rajottimet tossa oikeen on?

• 1.KINKKI

Ota ilmanputsari viel pois niin kulkee 90 km/h.

• äläostakinroadia

Isoveljelläni oli kinroad käytössään 1.5v ja seuraavaksi kerron vähän laadusta. eli mopohan on uudeksi todella edullinen mutta viat huomaa heti. esim 300km jälkeen sakkakuppi mureni eli se on aika naurettavaa. takavanteen (sydän) levisi totaallisesti ja veljeni meinasi jäädä auton alle. myös yhden tuntun kinroadista katkesi runko kesken tasaisen maantie-ajon aikana ja kyydissä oli 2 n.60kg ihmistä. eli ei kannata ostaa ellei ole kyllästynyt elämäänsä tai sitten ostaa sen lahjaksi jollekkin josta haluaa päästä eroon!

• anttiles

no se sattu varmaa olee just 1 3000:nesta mopost mikä menee tollai rikki.eli harvinaist.ja siinä on kevarin runko, että se kyllä kestää. no ei se sitte tietty kestä jos siin o 120 kg päällä ja muutettu mopoo.... ja ´niitten kannattaa olla hiljaa ketkä ei tee työtä mopon eteen. saa pelkästään vanhemmilta rahat siihen... että älä valita. minulla on kinroad,vm 2006, ajettu 3000km ja ei oo mitää muut menny ku pelkästää eturenkaast sisäkumi puhki.

• kinroad vihaaja...
        anttiles kirjoitti:

no se sattu varmaa olee just 1 3000:nesta mopost mikä menee tollai rikki.eli harvinaist.ja siinä on kevarin runko, että se kyllä kestää. no ei se sitte tietty kestä jos siin o 120 kg päällä ja muutettu mopoo.... ja ´niitten kannattaa olla hiljaa ketkä ei tee työtä mopon eteen. saa pelkästään vanhemmilta rahat siihen... että älä valita. minulla on kinroad,vm 2006, ajettu 3000km ja ei oo mitää muut menny ku pelkästää eturenkaast sisäkumi puhki.

Omalla kaverillani oli kinroad ja sen runko halkes 60 km/h nopeudessa runko kolmesta kohtaa, etupumppujen kruunusta, ja moottoria pitävästä rungon osasta 2 kohdasta, eikä ajanut edes montusta/hyppyristä... muutenki paska, on se hauskaa katteltavaa ku se juoksee sen moponsa kanssa aina ku lähtee , vauhdista 2 päälle ja joskus lähtee sillä joskus ei. En suosittele, nää on kiinanmopoista heikoimpia, joku skyteam tai solifer on laadukkaimpi kiinalaisista. Kinroad on kasa romumetallia, heikkolaatu.

• penali

Sama vika täällä. Ostin kyseisen skootterin viime kesänä uutena. Se kulkee nyt rasaisella melkein 70 km/t ja pienessä alamäessä nopeus nousee 80 km/t. Olen kuullut sellaisen selityksen asialle,että kyseisessä laitteessa on variaattorissa muovinen "rikka", jolla estetään nopeutta, mutta kun se kuluu tarpeeksi,niin mopo alkaa kulkea kovempaa. Mitä enemmän se kuluu sitä nopeammin mopo alkaa kulkea. Saattaa nopeus jossain vaiheessa olla jopa 90 km/t. Uusisssa malleissa on käsittääkseni sähköinen rajoitin,joten niiden vauhti pysynee 45-50 km/t, riippumatta kilometreistä.

• luikki (kinroadin omistaja

kyllä kaikki kinroadit kulkee sen 65-70 km/h vakiona... minun kinroad menee alamäessä 82 km/h

• Pertsaperuskäyttäjä

itellä tänävuon ostettu kinroadi ajettu 1700km.Vakio.
        kulkee 45-50kmh tasasel, alamäkeen saa ajaa sit 60-70kmh. En tiiä miten ootte saanu kulkee 80kmh.
        painoo itellä vain 60kg.

• Naapurin Seppo
        Pertsaperuskäyttäjä kirjoitti:

itellä tänävuon ostettu kinroadi ajettu 1700km.Vakio.
        kulkee 45-50kmh tasasel, alamäkeen saa ajaa sit 60-70kmh. En tiiä miten ootte saanu kulkee 80kmh.
        painoo itellä vain 60kg.

Hei, onkos mitään pahaa sanottavaa 2008 editionista ? Nettimotosta löytyy kyseistä mopoa myyvä firma, Mopoland. Ainakin käsityksen olen saanut että laatu on parantunut ? Ja paljon hienommalta näyttää kuin esim. 2007.

• jokuwtf tyyppi
        Naapurin Seppo kirjoitti:

Hei, onkos mitään pahaa sanottavaa 2008 editionista ? Nettimotosta löytyy kyseistä mopoa myyvä firma, Mopoland. Ainakin käsityksen olen saanut että laatu on parantunut ? Ja paljon hienommalta näyttää kuin esim. 2007.

no mä tilasin motolandista semmosen pelin nii kun se tuli pihalle nii ventiilit oli säädetty päin vittua ja vilkut ei toiminu valmiiks,ja mopo on käynyt vuoden aikana noin 4 kertaa huolossa ja kerran ne on joutunu vaihtamaan koneen,vilkut,startti sun muut ei sitten millään meinaa pysyä ehjänä ja jos on kostea keli ja asteita 5-(-5) nii ajaessa kaasari huurtuu ja mopo sammuu noin5-15 minuutiks.pakkasella ei millään meinaa saada käyntiin,mutta muuten mopo saattaa kulkea vakionakin päälle 55.nii ja sit yleensä katteet on laitettu päin vittua.ps.jos nyt sellaisen ostat ja saat mukana englannin kieleisen ohjekirjan nii suosittelen että pidät sen omana tietona niin jos mopon kanssa tulee ongelmia ja takuu ei sitä suostu korjaamaan niin voit vedota kuluttajasuojavirastoon siitä että ohjekirja on suomenlain vastainen,niin minä tein ja sain uuden moottorin joka ois maksanut päälle 300e :D

• Vinnkki
        jokuwtf tyyppi kirjoitti:

no mä tilasin motolandista semmosen pelin nii kun se tuli pihalle nii ventiilit oli säädetty päin vittua ja vilkut ei toiminu valmiiks,ja mopo on käynyt vuoden aikana noin 4 kertaa huolossa ja kerran ne on joutunu vaihtamaan koneen,vilkut,startti sun muut ei sitten millään meinaa pysyä ehjänä ja jos on kostea keli ja asteita 5-(-5) nii ajaessa kaasari huurtuu ja mopo sammuu noin5-15 minuutiks.pakkasella ei millään meinaa saada käyntiin,mutta muuten mopo saattaa kulkea vakionakin päälle 55.nii ja sit yleensä katteet on laitettu päin vittua.ps.jos nyt sellaisen ostat ja saat mukana englannin kieleisen ohjekirjan nii suosittelen että pidät sen omana tietona niin jos mopon kanssa tulee ongelmia ja takuu ei sitä suostu korjaamaan niin voit vedota kuluttajasuojavirastoon siitä että ohjekirja on suomenlain vastainen,niin minä tein ja sain uuden moottorin joka ois maksanut päälle 300e :D

Moottorin huohotinputki käännettiin poispäin ilmaputsarista kun se tuppasi jäätymään talvisin.
        Sen jälkeen käynnistynyt aina ja varmasti kovallakin pakkasella. Muuten toimiva ja varma peli ollut.

T:Mopoileva nainen

• 1.KINKKI
        Vinnkki kirjoitti:

Moottorin huohotinputki käännettiin poispäin ilmaputsarista kun se tuppasi jäätymään talvisin.
        Sen jälkeen käynnistynyt aina ja varmasti kovallakin pakkasella. Muuten toimiva ja varma peli ollut.

T:Mopoileva nainen

Itellä ei tarvinnut käännellä mitään huohotin putkia. Vaan säädettiin venttiilejä niin jo lähtee vaikka 30 pakkasella.

• 1.KINKKI
        jokuwtf tyyppi kirjoitti:

Säädä venttiilit niin kun mä niin kyllä lähtee -30 pakkasella ekasta startista.

• mopotytta

juuh.. itse olen ajellut pari vuotta ja kyllähän nuo lukemat pitää paikkansa,on yltänyt siihen 90km/h

• fngjfrehfre

Ite olen ajanut 4 vuotta ja nyt kinkkuni menee 117km/h Gps

• petettetet
        fngjfrehfre kirjoitti:

Ite olen ajanut 4 vuotta ja nyt kinkkuni menee 117km/h Gps

ite oon ajanu 2 tuntii ja kulkee poliisin tutkaan 220km/h

• tismalleen sama

terve. mulla on tismalleen sama kinroad. kone-g ltä hommannu. ja se mopo makso 850e. ite tesmasin niin huippunopues noi 70 ihan vähän alle. 150km ajettu ja vähän pääälle. huolella sisään ajettu. eikä vieläkään mitään ongelmaa.. onko sulla ollu?

• Joo-oh. Kaikilla kulkee kiinanpelit olevinaan 70 heti kaupasta ostettuna. Hyvät ihmiset! Mopon mittari näyttää aina vähän väärää. Hyvänä esimerkkinä:

Fude Classicin mittari näyttää 80km/h kun oikeata GPS nopeutta 60km/h.

Fude sport vähän paranneltu, 70km/h mittariin on siinä oikeaa 60km/h.

Sitten itse "mopo" eli vaihde Kinroadissa mittari kun näyttää noin 75km/h on oikeaa vauhtia noin 65km/h.

Tietty kaikki mopot yksilöitä. Mutta suurin mopojen mittareista heittää aika paljon nopeuksissa. Mutta kiinan 4-tahti koneesta ette kyllä vakio-osilla saa huippuja yli 65km/h tasaisella. Se on aivan saletin varma.

• anonyymis
        hevari91-kpo kirjoitti:

Joo-oh. Kaikilla kulkee kiinanpelit olevinaan 70 heti kaupasta ostettuna. Hyvät ihmiset! Mopon mittari näyttää aina vähän väärää. Hyvänä esimerkkinä:

Fude Classicin mittari näyttää 80km/h kun oikeata GPS nopeutta 60km/h.

Fude sport vähän paranneltu, 70km/h mittariin on siinä oikeaa 60km/h.

Sitten itse "mopo" eli vaihde Kinroadissa mittari kun näyttää noin 75km/h on oikeaa vauhtia noin 65km/h.

Tietty kaikki mopot yksilöitä. Mutta suurin mopojen mittareista heittää aika paljon nopeuksissa. Mutta kiinan 4-tahti koneesta ette kyllä vakio-osilla saa huippuja yli 65km/h tasaisella. Se on aivan saletin varma.

et taida olla mikään hirveen viisas ainakaan noista kinroadeista. onko itelläs 4 tahtinen kinkki kun noin tiedät? itselläni on -07 kinroad 50PY ja nelari, kulkee sen 60-70 km/h VAKIO kokonaan

• anonyymis kirjoitti:

et taida olla mikään hirveen viisas ainakaan noista kinroadeista. onko itelläs 4 tahtinen kinkki kun noin tiedät? itselläni on -07 kinroad 50PY ja nelari, kulkee sen 60-70 km/h VAKIO kokonaan

Ihan on itselläni kiinanskootteri ja kaverilla Kinroad :) Että joo, tuntemusta löytyy. Aivan turha yrittää väittää että Kinroadisi kulkee vakio osilla 70km/h. Ei vaan löydy GY6 moottorista siihen tarpeeksi potkua. Mittaa GPS:llä eka ja sit sano paljon kulkee.

• epävarma omistaja
        hevari91-kpo kirjoitti:

Ihan on itselläni kiinanskootteri ja kaverilla Kinroad :) Että joo, tuntemusta löytyy. Aivan turha yrittää väittää että Kinroadisi kulkee vakio osilla 70km/h. Ei vaan löydy GY6 moottorista siihen tarpeeksi potkua. Mittaa GPS:llä eka ja sit sano paljon kulkee.

mun kinroad prince menee 70km/h tasasella, täys vakio

• asddfdhrt5ger
        hevari91-kpo kirjoitti:

Meikän kuriton kinroad menee suoralla sellaset 73kmh oikeeta nopeutta..
        alamäkeen oon päässy 85kmh

• kinjks
        asddfdhrt5ger kirjoitti:

Meikän kuriton kinroad menee suoralla sellaset 73kmh oikeeta nopeutta..
        alamäkeen oon päässy 85kmh

mun kiroad prince menee sen 75 tasasel mut vaaan kolmosel nelosel lähtee hyytyyn alamäkee oon saanu melkeen 90km
        mittarein on siin valmiiks ollu mittari ja ostin siihe viel sigman.

• barbi506945
        kinjks kirjoitti:

mun kiroad prince menee sen 75 tasasel mut vaaan kolmosel nelosel lähtee hyytyyn alamäkee oon saanu melkeen 90km
        mittarein on siin valmiiks ollu mittari ja ostin siihe viel sigman.

Haistakaa jo vittu.
        Ette tiedä ittekkä mistä puhutte, puolet puhuu variaattorista. Ja toiset vaihteellisesta.
        Kaverilal oli Kinroad 50GY, siis se vaihteellinen. Mittari näytti 80>>, ja lesos että menee sun Derbistäs ohi, no koitettiin gps:ään ni 56kmh tasasella ja 62kmh myötätuulella tankin päällä maaten noin 65kg kuskilla. Barbi meni mukavasti 86kmh 80kg poliisin alla. Ei ollu kyllä vakio, turbokit cromada, 90 suutin ja pipercross (hyvissä säädöissä) 16-65 väleillä.
        Niin ja kinroadista. Runko on kyllä niin onneton räpellys, kaverilla(kin) meni poikki.
        Ei vitullukaan lähteny käyntiin ikinä, sähköstartilal oli turha edes yrittää ja sotkee sai vähintään 50 kertaa. Talvella ei luvannu edes. Se mankin lisenssi kone oli kans ihan paska. Venttiilit palo 3 kertaa, ja mäntä sylinteri vaihtu pariin kertaan, kaasarin pohja mureni vituiks.

En suosittele mitään kiinalasta paskaa. Derbi Senda oli täydellinen. Aika laakista käyntiin, pakkasessakin. Ei mitään vikoja koskaan (sulake kerran meni muttei lasketa viaks). Makso viime vuonna 1500€ 2006 vuosmallinen, johon kaikki huollot tehty. Ja tän vuoden keväällä myydessä saman 1500 siittä sai. Oli se kyllä siistissä kunnossakin, ei mikään perus viriviri barbi tyyliin jarrut ei toimi, mitään valoja/vilkkuja ei ole, paskoissa säädöissä, imukaulaa avarrettu rälläkllä, männän helmaa vilalttu yms.

• Fude 50 cc
        barbi506945 kirjoitti:

Haistakaa jo vittu.
        Ette tiedä ittekkä mistä puhutte, puolet puhuu variaattorista. Ja toiset vaihteellisesta.
        Kaverilal oli Kinroad 50GY, siis se vaihteellinen. Mittari näytti 80>>, ja lesos että menee sun Derbistäs ohi, no koitettiin gps:ään ni 56kmh tasasella ja 62kmh myötätuulella tankin päällä maaten noin 65kg kuskilla. Barbi meni mukavasti 86kmh 80kg poliisin alla. Ei ollu kyllä vakio, turbokit cromada, 90 suutin ja pipercross (hyvissä säädöissä) 16-65 väleillä.
        Niin ja kinroadista. Runko on kyllä niin onneton räpellys, kaverilla(kin) meni poikki.
        Ei vitullukaan lähteny käyntiin ikinä, sähköstartilal oli turha edes yrittää ja sotkee sai vähintään 50 kertaa. Talvella ei luvannu edes. Se mankin lisenssi kone oli kans ihan paska. Venttiilit palo 3 kertaa, ja mäntä sylinteri vaihtu pariin kertaan, kaasarin pohja mureni vituiks.

En suosittele mitään kiinalasta paskaa. Derbi Senda oli täydellinen. Aika laakista käyntiin, pakkasessakin. Ei mitään vikoja koskaan (sulake kerran meni muttei lasketa viaks). Makso viime vuonna 1500€ 2006 vuosmallinen, johon kaikki huollot tehty. Ja tän vuoden keväällä myydessä saman 1500 siittä sai. Oli se kyllä siistissä kunnossakin, ei mikään perus viriviri barbi tyyliin jarrut ei toimi, mitään valoja/vilkkuja ei ole, paskoissa säädöissä, imukaulaa avarrettu rälläkllä, männän helmaa vilalttu yms.

Fude kulkee suoralla 71 km/h ja lamäkeä mittari pohjaan ja vielä kiihtyy. Ihan vakio peli tosin mittari virhettä on reippaasti sillä GPS:ssällä mitattuna olikin suoralla 83 Km/h ja alamäkeä 109 km/h. Ainut ongelma on ne alamäet täysillä kun sylkee huohotinletkusta öljyä pihalle ja sotkee skootterin. Maantienopeuksiissa melko ok mutta moottoritielle ei ole asiaa. Ellen sitten viritä

• 1.KINKKI
        hevari91-kpo kirjoitti:

Kyllä muute kulkee sillä itellä on kinroad GY50 ihan vakio ostin vuoden käytettynä ja 1 700 km oli ajettu itellä tuli 3000 km mittariin ja vielä on potkua kiihtyä itellä kulkee 70 km h.

• Kinroad man 98
        Fude 50 cc kirjoitti:

Fude kulkee suoralla 71 km/h ja lamäkeä mittari pohjaan ja vielä kiihtyy. Ihan vakio peli tosin mittari virhettä on reippaasti sillä GPS:ssällä mitattuna olikin suoralla 83 Km/h ja alamäkeä 109 km/h. Ainut ongelma on ne alamäet täysillä kun sylkee huohotinletkusta öljyä pihalle ja sotkee skootterin. Maantienopeuksiissa melko ok mutta moottoritielle ei ole asiaa. Ellen sitten viritä

Joo kyllä mullaki kulkee Kinroad King 50cc yli 100km/h ku ajoin nii mittari näytti 55 mut oikeeta se oli saa ain alisätä n 40-50km lisää et pörää??

• jore97

siitä on saattanu rajotin mennä paskaks :D

• Kinroad-''fani''

Huiput 25km/h mun Kinroad XT50GY
      Syy: moottorin voitelut ei toimineet joten kone leikkas kii, tehot kadonneet.
      Muita vikoja: Runko halki mun kinroadista niinkuin kaverinkin samanlaisesta. Jostain syystä kaasutin ei pidä säätöjään..

ÄLÄ ikinä osta kinroadia, se on lottoamista, että saako toimivan kinroadin, vai sellaisen joka on rikki milloin mistäkin.

• Että sillee.

Itelläni on tää Kinroad PY50 ja kulkee sen 45 km/h. 1000 km vaa ajettu ja sain käytettynä. Jos leikkaa kiinni tai jotai muuta niin ei tarvii ainakaan itkee koska mehän ei siitä paskaakaan maksettu, koska entinen omistaja ei ollut mikään mopopoika vaan ajo polkupyörällä :D

• markku 20v

Mun kinroad prince, elikkä suomen rock-henkisin ja periaatteessa laitoin mopo kulkee sen 35 koska siinä on rajotin. Isi sano että jos tästä ottas rajottimrn pois niin ois saman verran tehoja kuin siinä v8 boss hossissa, vaikka kumi palaa nytkin jo ihan tarpeeksi. Mun kinroad prince on punainen valkosia liekkejä lukuunottamatta. Oon ite customoinu tän choppermallisen mopon/moottoripyörän. Isi sano ettå kaverit tulee kateelliseks kun meen tällä yliopistoon. Mutta ne nauro mulle kun menin. Kinroadit vie perille säällä kuin säällä eikä ole leikannut kiini kun vasta 3 kertaa. Kilometrejä on mittariin tullut runsaat 1000 metriä. Jos et vielä omista kinroadia niin osta jo tänään.

• Mopopapparainen

Ja omalla princellä kohta 5000km lasissa, joista viimeksi tänä kesänä yhden päivän aikana yli 400km. Kertaakaan ei ole leikannut.
        Ihan yksilökohtaista tuntuisi olevan mitä sieltä tulee, suosittelisin ennemmin ostamaan Kinroadit käytettynä, jotta osaa jo vähän sanoa tuliko sutta vai ei.

• uolev2
        Mopopapparainen kirjoitti:

Ja omalla princellä kohta 5000km lasissa, joista viimeksi tänä kesänä yhden päivän aikana yli 400km. Kertaakaan ei ole leikannut.
        Ihan yksilökohtaista tuntuisi olevan mitä sieltä tulee, suosittelisin ennemmin ostamaan Kinroadit käytettynä, jotta osaa jo vähän sanoa tuliko sutta vai ei.

kinroad on perse reikä joka leipoo koko ajan kaikki on päin vitgtua ja itelläkin meni naama norsun vitulle kun näin kinroadin on meinaa maailman rumin ja paskoin ja noloin mope jos omistatte kinroadin heivatkaa vittuun ennen kuin tulee lisää ongelmia

• Kyllä kulkee

Kyllähän toi kinroad meni 12/38 väleillä 70 km/h tasasella vakiona 14/38 mutta ei kiihtyny kovinkaan hyvin ku pytty jo rupes olee jo sen verran väljä ja laihoilla seoksilla ajettu 75 vakio suutin ja 88 sopiva nyt 72 sylinteri ja samurai 110 kansi niin johan rupes kiihtyy ei enää jää tehari derbille ja menee yli 80 vielä pitäs hankkii isompi kaasari,

• Anonyymi

Vitun onnekas mun kinroad menee 45 MAX alamäkeen ja si lievää ylämäkee menee just ja just sen 25 lol, oon kateelline

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      139
      4279
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      89
      2069
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      2041
    4. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      64
      1745
    5. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1492
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      139
      1475
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      102
      1362
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      74
      1266
    9. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      98
      1201
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      118
      1090
    Aihe