11vrk.. 10vrk.. 9vrk... ja sitten loppui lähtölaskenta kesken ja samalla katosi myös Senssu kuin kurapieru tuuleen.
Meni nyt hieman vituix se Posson lokakampanja, kun ei ymmärtänyt kuka siitä tulee kärsimään ja vieläpä aivan yksin saamatta siltikään tietojani ja pääsee herra ulosottoonkin kun ei sellaisia rahoja löydy tililtä.
Kiitän ja kuittaan https://ibb.co/zTQWnLwj
Treenit jatkuu kohti uutta maalia.
Mihin katosi Urho Uhkailija?
64
213
Vastaukset 64
- Anonyymi00002
Ensimmäinen poistatus tapahtunut.
- Anonyymi00003
Sivu 3. lähti eilen. https://ibb.co/ksxYtjzV
- Anonyymi00004
Antaa viranomaisten hoitaa tehtävänsä, kiitos huomiostasi.
- Anonyymi00005
Meni Possolla pupu pöksyyn.
En minä mihinkään ole kadonnut, sinähän sanoit että puheet tällä palstalla on turhia ja että sulle kertyy asianajokuluja ilmoituksesi hoidosta.
Minä odotan kutsua kuulusteluuun.- Anonyymi00006
Mistähän tämä 2010 kuvittelee olevansa suojassa, NumBall on useamman kerran kertonut tarvitsevansa hänen tiedot aikaisemmin tekemäänsä rikosilmoitukseen,
aika turha huudella tuomioioista, kun edes esitutkintaa ei ole aloitettu.
Eikä oikein rikoksestaan ole mitään näyttöä. - Anonyymi00007
Nyt on vielä tullut uusi rikosmuoto aiempien jatkoksi, nimittäin kiristys. Asianajaja lähettänyt tämän tutkintaan:
"Kiristänyt toistuvasti viikkojen ajan asianomistajan henkilötietoja luovutettavaksi käyttöönsä. Kertomansa kahden viikon määräajan päätyttyä uhkaa aloittaa tehostetun kampanjan julkaista kaikkialla sosiaalisessa mediassa kymmenittäin asianomistajan perhekuvia pahat mielessä. Motiivina kiristykselle on ollut päästä tekemään pahaa asianomistajalle ja hänen perheelleen.
Epäilty on myös ilmaissut väkivaltaisia aikeitaan asianomistajaa kohtaan.
Epäilty on kertonut etsivänsä asianomistajan ja perheen henkilötietoja työpaikallaan Otaniemessä tietotekniikan asiantuntijoiden kanssa"
Kiristyksestä tuomitaan Suomessa sakkoa tai vankeutta enintään kahdeksi vuodeksi. Vakavammasta törkeästä kiristyksestä rangaistus on vähintään neljä kuukautta ja enintään neljä vuotta vankeutta. Myös kiristyksen yritys on aina rangaistava.
Törkeäksi kiristyksen tekee esimerkiksi se, jos kiristyksessä käytetään väkivaltaa, uhataan hengellä tai terveydellä, uhkaamalla sellaisella teolla tai laiminlyönnillä, jonka toteuttamisesta aiheutuu uhrille tuntuvaa haittaa.
Asia on nyt niin ettei ehdollinen tuomio enää riitä. Ennuste on että istut reilun vuoden kovaa ja olet kaksi vuotta ehdollisessa sen jälkeen ja sinulta on netti kielletty koko tuona aikana. - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mistähän tämä 2010 kuvittelee olevansa suojassa, NumBall on useamman kerran kertonut tarvitsevansa hänen tiedot aikaisemmin tekemäänsä rikosilmoitukseen,
Eikä oikein rikoksestaan ole mitään näyttöä.Aineistoa on varsin kattavasti ja esitutkinta on aloitettu, IP-osotteiden tarkistus on menossa ja tuloksia on jo tutkinnalla, saattaa kestää viikkoja tai kuukausia mutta asia etenee. Ilmoittavat kyllä sitten, älä huoli.
Pelkkä asianajajan lasku on jo yli 2000 euroa ja törkeän kiristyksen johdosta en tyydy mihinkään viidentonnin korvauksiin, vaan nyt se nostetaan 20 tonniin.
Ei siksi että tarvisin rahaa, vaan siksi että se on sinulle herätys tähän maailmaan että et voi tehdä mitä vaan ilman seurauksia.
2010 - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eikä oikein rikoksestaan ole mitään näyttöä.Eikä tuo esiintymisesi ulkopuolisena asiantuntijana auta yhtään mitään, vaan on naurettavaa aikuiselta ihmiseltä luoda noita sivupersoonia.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aineistoa on varsin kattavasti ja esitutkinta on aloitettu, IP-osotteiden tarkistus on menossa ja tuloksia on jo tutkinnalla, saattaa kestää viikkoja tai kuukausia mutta asia etenee. Ilmoittavat kyllä sitten, älä huoli.
Pelkkä asianajajan lasku on jo yli 2000 euroa ja törkeän kiristyksen johdosta en tyydy mihinkään viidentonnin korvauksiin, vaan nyt se nostetaan 20 tonniin.
Ei siksi että tarvisin rahaa, vaan siksi että se on sinulle herätys tähän maailmaan että et voi tehdä mitä vaan ilman seurauksia.
2010Se on hyvä että teet kattavaa tutkintaa ja oikein asianajajan toimesta.
Miten olet varautunut asiaan, että minä en ole Numba?
Miten luulet kykeneväsi olemaan asianomistaja ja saada rahallista korvausta anonyyminä?
Olet tallentanut otteita Numban (Uhkailuista), oletko varautunut siihen että minun vastineessani tulee olemaan kaikki "Hönöttelysi"?
Numban osalta sinun on hyvä varautua siihen, että hän antaa vastineessaan sinun uhkailusi rapujuhlista lukien ja niitätarinoita on paljon sen ohessa, että olet kertonut miten "jekkusi" järjestät koska sulla on rahaa ja kavereita.- Anonyymi00011
SENSSU kirjoitti:
Se on hyvä että teet kattavaa tutkintaa ja oikein asianajajan toimesta.
Miten luulet kykeneväsi olemaan asianomistaja ja saada rahallista korvausta anonyyminä?
Olet tallentanut otteita Numban (Uhkailuista), oletko varautunut siihen että minun vastineessani tulee olemaan kaikki "Hönöttelysi"?
Numban osalta sinun on hyvä varautua siihen, että hän antaa vastineessaan sinun uhkailusi rapujuhlista lukien ja niitätarinoita on paljon sen ohessa, että olet kertonut miten "jekkusi" järjestät koska sulla on rahaa ja kavereita.Vedät Pasasta vain syvemmälle ja kun Pasasen tiedot on jo tiedossa, ei tuo suojana toimiminen enää toimi laisinkaan. Ällisi ei riitä hahmottamaan asiaa.
Jos Pasanen olisi kanssasi eri henkilö, niin hän sanoisi sinulle että hoida omat asiasi, mutta ei ole sanonut vaikka olet tehnyt paljon pahaa hänen nimissään.
Kaikkein älyttömintä on ne tuhannet kopiosi toisten kirjoituksista jotka eivät liity mitenkään sinuun eikä palstan aiheeseen. - Anonyymi00012
SENSSU kirjoitti:
Numban osalta sinun on hyvä varautua siihen, että hän antaa vastineessaan sinun uhkailusi rapujuhlista lukien ja niitätarinoita on paljon sen ohessa, että olet kertonut miten "jekkusi" järjestät koska sulla on rahaa ja kavereita.En ole numba mutta olen seurannut tapahtumia, toki numban toiminta on ollut moitittavaa, mutta riittääkö edes sakkoihin. Jos hän on tehnyt rikosilmoituksen pari vuotta sitten, sisältöä toki en tiedä mutta se löytyy varmasti poliisin arkistoista, esitutkinta suoritettu, mutta tekijää ei ole saatu kiinni, äkkiä asianomistaja on itse tuomiolla.
Anonyymi00011 kirjoitti:
Vedät Pasasta vain syvemmälle ja kun Pasasen tiedot on jo tiedossa, ei tuo suojana toimiminen enää toimi laisinkaan. Ällisi ei riitä hahmottamaan asiaa.
Jos Pasanen olisi kanssasi eri henkilö, niin hän sanoisi sinulle että hoida omat asiasi, mutta ei ole sanonut vaikka olet tehnyt paljon pahaa hänen nimissään.
Kaikkein älyttömintä on ne tuhannet kopiosi toisten kirjoituksista jotka eivät liity mitenkään sinuun eikä palstan aiheeseen.En ole tehnyt mitään Numban nimissä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
En ole numba mutta olen seurannut tapahtumia, toki numban toiminta on ollut moitittavaa, mutta riittääkö edes sakkoihin. Jos hän on tehnyt rikosilmoituksen pari vuotta sitten, sisältöä toki en tiedä mutta se löytyy varmasti poliisin arkistoista, esitutkinta suoritettu, mutta tekijää ei ole saatu kiinni, äkkiä asianomistaja on itse tuomiolla.
Etteikö olisi vain niin käynyt että jollekin on asetettu vain ansa, joka laukesi kuten tarkoituksena varmasti olikin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Etteikö olisi vain niin käynyt että jollekin on asetettu vain ansa, joka laukesi kuten tarkoituksena varmasti olikin.
Posso Posso. Menit omaan ansaasi ja komeasti.
Katsos kun mikään pilakuvailu ei ole rikos. Kuviasi ei ole levitelty palstahupailun ulkopuolelle ja kuvien tekijä ei ole edes tiedossa, eikä väittämiesi viestien lähettäjän IP.
Sen sijaan identiteettivarkaus, kiristäminen ja toisena esiintyminen sosiaalisessa mediassa toisen kuvia levitellen ominaan ovat selkeitä rikoksia.
Vielä pahempi on kun menit haastamaan riitaa minun kuvien kera MP- palstalle ja kutsut vieraita kylään minulle Lahti- palstalla kuvieni kanssa, jotka ovat aitoja kuvia, eikä pilakuvia.
Tuo henkilötietojen kiristysyritys on kuitenkin se pahin näistä. Tiedän ettei sinulla ole VPN:ää käytössäsi koska se maksaa ja hidastaa konetta. IP- johtaa siis jäljillesi ja koska olet tiedossa, tutkinta on erittäin helppo.
Minua ei kiinnosta onko Senssu sama vai eri henkilö, sinusta tässä on kyse, sillä Senssu on pelkkä sivutrollihahmo jolla ei ole oikeaa elämää.
Tämänkaltaisessa tilanteessa asianomistajan ei tarvitse eikä tule esiintyä nimellään, koska on uhkana on se että jatkat rikollista toimintaasi ja käytät tietojani väärin. Siispä voit unohtaa sen että saisit hetuni rikosilmoituksesta.
Asiaa hoitaa asianajaja nimellään, en minä. On varsin pätevä kaveri, asiakkainaan poliitikkoja jne. Keskeneräistä asiaa en tämän tarkemmin kommentoi, mutta kannattaa alkaa katselemaan pystyraitapaitoja, sillä ne on muotia siellä minne sinut määrätään. - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Katsos kun mikään pilakuvailu ei ole rikos. Kuviasi ei ole levitelty palstahupailun ulkopuolelle ja kuvien tekijä ei ole edes tiedossa, eikä väittämiesi viestien lähettäjän IP.
Sen sijaan identiteettivarkaus, kiristäminen ja toisena esiintyminen sosiaalisessa mediassa toisen kuvia levitellen ominaan ovat selkeitä rikoksia.
Vielä pahempi on kun menit haastamaan riitaa minun kuvien kera MP- palstalle ja kutsut vieraita kylään minulle Lahti- palstalla kuvieni kanssa, jotka ovat aitoja kuvia, eikä pilakuvia.
Tuo henkilötietojen kiristysyritys on kuitenkin se pahin näistä. Tiedän ettei sinulla ole VPN:ää käytössäsi koska se maksaa ja hidastaa konetta. IP- johtaa siis jäljillesi ja koska olet tiedossa, tutkinta on erittäin helppo.
Minua ei kiinnosta onko Senssu sama vai eri henkilö, sinusta tässä on kyse, sillä Senssu on pelkkä sivutrollihahmo jolla ei ole oikeaa elämää.
Tämänkaltaisessa tilanteessa asianomistajan ei tarvitse eikä tule esiintyä nimellään, koska on uhkana on se että jatkat rikollista toimintaasi ja käytät tietojani väärin. Siispä voit unohtaa sen että saisit hetuni rikosilmoituksesta.
Asiaa hoitaa asianajaja nimellään, en minä. On varsin pätevä kaveri, asiakkainaan poliitikkoja jne. Keskeneräistä asiaa en tämän tarkemmin kommentoi, mutta kannattaa alkaa katselemaan pystyraitapaitoja, sillä ne on muotia siellä minne sinut määrätään.Odotellaan nyt kuitenkin ihan rauhassa kun poliisi tekee esitutkinnan, se on ainoa kehoitukseni sinulle, sinulle selviää vielä monta asiaa, minua ainoastaan kiinnostaa kuka olet, että saan sen liitteeksi aikaisempaan tekemääni rikosilmoitukseen.
By NumBall kotona vantaalla. - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Odotellaan nyt kuitenkin ihan rauhassa kun poliisi tekee esitutkinnan, se on ainoa kehoitukseni sinulle, sinulle selviää vielä monta asiaa, minua ainoastaan kiinnostaa kuka olet, että saan sen liitteeksi aikaisempaan tekemääni rikosilmoitukseen.
By NumBall kotona vantaalla.Viestisi on tallennettu tietourkintana uhkailuviestiesi saagaan.
- Anonyymi00020
SENSSU kirjoitti:
En ole tehnyt mitään Numban nimissä.
Mitä nyt vähän maistatat pesismailaa kun puhe ei edes ole sinusta.
https://ibb.co/rGmYfyFc
Oletko ajatellut että millainen on sellainen karatemestari joka tarvii pesismailaa tappelussa? Aika kehno karatemies on sellainen.
Tässä seiskakymppinen mies näyttää mallia miten homma hoituu ihan nyrkeillä kun sen osaa. https://www.reddit.com/r/instant_regret/comments/8tvw8x/two_robbers_regretting_their_decision_to_target/ - Anonyymi00021
Mutta kaikista suurin virheesi on se että sinä kuvittelet että minä olen Senssu, kun tämän saat totuuden selville sinulta putoaa pohja pois kaikesta mistä minua syytät, joten otetaan rauhallisesti, ja nautitaan tästä hetkestä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mitä nyt vähän maistatat pesismailaa kun puhe ei edes ole sinusta.
https://ibb.co/rGmYfyFc
Oletko ajatellut että millainen on sellainen karatemestari joka tarvii pesismailaa tappelussa? Aika kehno karatemies on sellainen.
Tässä seiskakymppinen mies näyttää mallia miten homma hoituu ihan nyrkeillä kun sen osaa. https://www.reddit.com/r/instant_regret/comments/8tvw8x/two_robbers_regretting_their_decision_to_target/https://www.facebook.com/markmugen/posts/frank-corti-a-73-year-old-retired-boxer-and-former-royal-marine-in-england-dealt/1488651769285324/
Tämä oli myös hieno tarina siitä ettei kannata murtautua väärään taloon Anonyymi00014 kirjoitti:
Asiaa hoitaa asianajaja nimellään, en minä. On varsin pätevä kaveri, asiakkainaan poliitikkoja jne. Keskeneräistä asiaa en tämän tarkemmin kommentoi, mutta kannattaa alkaa katselemaan pystyraitapaitoja, sillä ne on muotia siellä minne sinut määrätään.Minä olen sen identiteettiasian takana, se selviää sitten siitä ip tarkistuksesta, joka ei ole Numban.
- Anonyymi00024
Sinänsä uskomatontaa miten sinä kuvittelet saavasi jotain aikaa muutaman päivän riitelymme tuloksista kun minulla tallessa vuosien ajan kaikki sinun tekemät uhkaukset, valokuvineen... Poliisi nimenomaan suosiotti minua tallentamaan kaikki sinun herjasi, jos paljastut joskus... siinä vaiheessa kun tutkinta päätetiin lopettaa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sinänsä uskomatontaa miten sinä kuvittelet saavasi jotain aikaa muutaman päivän riitelymme tuloksista kun minulla tallessa vuosien ajan kaikki sinun tekemät uhkaukset, valokuvineen... Poliisi nimenomaan suosiotti minua tallentamaan kaikki sinun herjasi, jos paljastut joskus... siinä vaiheessa kun tutkinta päätetiin lopettaa.
Enkä minulla ole mitään tarvetta peitellä omia kirjoituksiani, kyllä minulla oli thaimaassa, vpn unlimited, jota käytin kun halusin katsoa yle areenaa... tai jotain muuta suomen ohjelmatarjontaa, mutta minä sitä mihinkään muuhun tarvitse.
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kenen sinun ja mitkä herjat ja kenelle? Lentomajuri NumBallilleko? Mutta eihän hän ole todellinen henkilö?
Millä todistat sen mistä väittämäsi herjat tulee ja kuka ne on kirjoittanut? Et millään, eikä niitä voi liittää todellisiin henkilöihin.
Todellisiin henkilöihin voi sen sijaan liittää suorat uhkauksesi kiristyksesi sinun IP-osoitteesta minulle, joka olen todellisissa kuvissa. Asiassa ei ole epäselvää.
Mikään selityksesi ei auta yhtään mitään, se on menoa nyt eikä viestien poistelu sitä muuta. Sinulla on nyt kurapasaset housussa, ymmärrän, siihen voi auttaa ylimääräinen hotapulveripussi, mutta ei viestien poistelu. - Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kenen sinun ja mitkä herjat ja kenelle? Lentomajuri NumBallilleko? Mutta eihän hän ole todellinen henkilö?
Millä todistat sen mistä väittämäsi herjat tulee ja kuka ne on kirjoittanut? Et millään, eikä niitä voi liittää todellisiin henkilöihin.
Todellisiin henkilöihin voi sen sijaan liittää suorat uhkauksesi kiristyksesi sinun IP-osoitteesta minulle, joka olen todellisissa kuvissa. Asiassa ei ole epäselvää.
Mikään selityksesi ei auta yhtään mitään, se on menoa nyt eikä viestien poistelu sitä muuta. Sinulla on nyt kurapasaset housussa, ymmärrän, siihen voi auttaa ylimääräinen hotapulveripussi, mutta ei viestien poistelu.Meinaatko ihan oikeasti että poistattelen jotain viestejä, asia on jo viranomaisilla odotellaan tuloksia mikä väitteistäsi on mielikuvitusta, ja selvää harhaisuuttasi.
Minä en ole Senssusi, ja olen tehnyt rikosilmoituksen kaksi vuotta sitten, jossa käynnistettiin esitutkinta, mutta lopetettiin koska tekijää ei saatu kiinni, nyt saadaan, ja jatkan siitä prosessia, varsin mittavalla todistusaineistolla. - Anonyymi00036
SENSSU kirjoitti:
Numban osalta sinun on hyvä varautua siihen, että hän antaa vastineessaan sinun uhkailusi rapujuhlista lukien ja niitätarinoita on paljon sen ohessa, että olet kertonut miten "jekkusi" järjestät koska sulla on rahaa ja kavereita.Posso, Posso, Posso... oletko kuullut sanontaa, että silloin on turha rypistellä kun kurat on jo housuissa... se on kuule ihan turhaa sinun enää esittää olevasi monen danin sensei Chiang Maista.
- Anonyymi00037
Anonyymi00016 kirjoitti:
Odotellaan nyt kuitenkin ihan rauhassa kun poliisi tekee esitutkinnan, se on ainoa kehoitukseni sinulle, sinulle selviää vielä monta asiaa, minua ainoastaan kiinnostaa kuka olet, että saan sen liitteeksi aikaisempaan tekemääni rikosilmoitukseen.
By NumBall kotona vantaalla.Kerrotko vielä senssu mikä ja mistä oli tämä tekemäsi rikosilmoituksesi täällä Chiang Maissa?
- Anonyymi00041
SENSSU kirjoitti:
Minä olen sen identiteettiasian takana, se selviää sitten siitä ip tarkistuksesta, joka ei ole Numban.
Laita räps räps siten, minulle, yksityinen viesti, sieltä tsiag maista, niin tulen käymään kahvila siellä, ikinä en ole känynyt.
By Posso Perskärpäsesi, Simolla kylässä, lips, lips... - Anonyymi00043
SENSSU kirjoitti:
Minä olen sen identiteettiasian takana, se selviää sitten siitä ip tarkistuksesta, joka ei ole Numban.
Kun nyt vieläkin senssukka ressukka puskasta puolustelet NumBallin (isäntähahmosi) toimintaa, niin eikö sinulle sekopäälle koskaan ole tullut mieleesi, että sinä olisit suojellut, olisit suojellut isäntähahmoasi, monelta paljolta pahalta puolustanut?
Jos olisit halunnut.
Miksi et halunnut?
Miksi on ollut niin vaikeaa räpsäyttää framelle kuvaa kuksastasi Chiang Maissa. - Anonyymi00044
Anonyymi00031 kirjoitti:
Meinaatko ihan oikeasti että poistattelen jotain viestejä, asia on jo viranomaisilla odotellaan tuloksia mikä väitteistäsi on mielikuvitusta, ja selvää harhaisuuttasi.
Minä en ole Senssusi, ja olen tehnyt rikosilmoituksen kaksi vuotta sitten, jossa käynnistettiin esitutkinta, mutta lopetettiin koska tekijää ei saatu kiinni, nyt saadaan, ja jatkan siitä prosessia, varsin mittavalla todistusaineistolla.Sivullisena huutelen riitelynne väliin, jos sallit, etkä tätä viestiä poista.
Joku täällä poistelee viestejä ja jos se joku ei ole mielikuvitusystäväsi senssu, niin mitähän kuvittelet, että kuka se mahtaisi olla? - Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Sivullisena huutelen riitelynne väliin, jos sallit, etkä tätä viestiä poista.
Joku täällä poistelee viestejä ja jos se joku ei ole mielikuvitusystäväsi senssu, niin mitähän kuvittelet, että kuka se mahtaisi olla?Luulen että täällä kukaan poistele mitään viestejä, vaan automaatti joka etsii tiettyjä sanoja, saa nähdä kuka on kenenkin mielikuvitusystävä, se selviää helposti kun poliisi tutkii loginit mistä ip-osoitteesta kuka on viestinsä lähettänyt.
- Anonyymi00050
Anonyymi00031 kirjoitti:
Meinaatko ihan oikeasti että poistattelen jotain viestejä, asia on jo viranomaisilla odotellaan tuloksia mikä väitteistäsi on mielikuvitusta, ja selvää harhaisuuttasi.
Minä en ole Senssusi, ja olen tehnyt rikosilmoituksen kaksi vuotta sitten, jossa käynnistettiin esitutkinta, mutta lopetettiin koska tekijää ei saatu kiinni, nyt saadaan, ja jatkan siitä prosessia, varsin mittavalla todistusaineistolla.Joo, kyllä poistelet:
- Anonyymi00060
Anonyymi00044 kirjoitti:
Sivullisena huutelen riitelynne väliin, jos sallit, etkä tätä viestiä poista.
Joku täällä poistelee viestejä ja jos se joku ei ole mielikuvitusystäväsi senssu, niin mitähän kuvittelet, että kuka se mahtaisi olla?Veikkaisin 92,5% varmuudella että Posso on hän joka poistelee-
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Veikkaisin 92,5% varmuudella että Posso on hän joka poistelee-
Posson logiikka kulkee niin että kun hän poistaa ikävät vastaukset, niin hän on voittaja joka sanoo viimeisen sanan.
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Posson logiikka kulkee niin että kun hän poistaa ikävät vastaukset, niin hän on voittaja joka sanoo viimeisen sanan.
Nimittelee kaikki muut paitsi itsensä ja mielikuvitusystävänsä, joka nimitelee samoin, Pattayan rakkaiksi... ja ollen itse mitä, Pattayan vihaajako?
- Anonyymi00010
Ymmärrän varsin hyvin Kymppiä kahden lapsen isänä. Kyse ei ole pelkästään siitä että joku levittelee someen kuvia esiintyen toisena ja haastaen riitaa, esittäen kutsuja tms.
vaan kyse on siitä epätiedosta että ei voi tietää mitä kaikkea sinne on syydetty, ja minne.
Jos saa toisen henkilötiedot niin niillä voi käytännössä saada aikaan vaikka mitä.
Esimerkiksi voi luoda samalle nimelle someen profiilin ja kirjoitella siellä pahaa vaikkapa Thaimaan kuninkaasta, joka johtaisi asianosaisen jopa vankilaan tai karkoitettavaksi, tosin se selviäisi kyllä mistä ne viestit tulee että onko ne aitoja.
Tiedoilla voisi avata tilejä, puhelinliittymiä, tehdä vuokrasopimuksia jne.
Voisi rikkoa välejä sekoittamalla pakkaa ja velkaantua toisen nimissä.
Voi myös sulkea pankkitilit ja puhelinliittymät pelkällä henkilötunnuksella ja osoitteella.
Ei uskaltaisi enää lähteä edes lomalle, kun rajalla saattaa odottaa yllätys. Aikanaan tekijä noista sitten saisi kunnon tuomiot ja korvausvaatimukset, mutta ne ei poista sitä kärsimystä ja epätietoa jonka on aiheuttanut. Siksi Pasasen kannattaa kaksi kertaa vielä miettiä ja ymmärtää ettei ole leikin asia ollenkaan uhkailla henkilötietojen väärinkäytöllä ja tuo kiristäminen meni myös komeasti rajan yli.
Pasanen on ilmeisesti mies jolla ei ole mitään menetettävää ja vankilassa on paremmat ruoat kuin kotonaan.No miten nuo liittyy väitettyyn rikokseen Tyttöä kohtaan identiteettiasiassa, jonka takana minä olen?
- Anonyymi00029
SENSSU kirjoitti:
No miten nuo liittyy väitettyyn rikokseen Tyttöä kohtaan identiteettiasiassa, jonka takana minä olen?
Älä höpötä Posso. Senssuna esiintyminen ei auta sinua. Se auttaisi vain siinä tapauksessa, Senssu on todistetusti eri henkilö ja tunnustaa tekonsa omalla nimellä ja naamallaan.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Älä höpötä Posso. Senssuna esiintyminen ei auta sinua. Se auttaisi vain siinä tapauksessa, Senssu on todistetusti eri henkilö ja tunnustaa tekonsa omalla nimellä ja naamallaan.
Henkilöpapereista kuva ilman suttaamista ja tunnustus, niin sittenhän se on siinä.
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ahaa jippii nyt olen olemassa enkä ole enää Numba woof ja wuuffelis tuut tuut ja piipaa, että oikein on mulla nyt oma naamakin.
Anonyymi00030 kirjoitti:
Henkilöpapereista kuva ilman suttaamista ja tunnustus, niin sittenhän se on siinä.
Se on sitten siinä? Tunnustus? Hauskaa, kyllä mun henkilöllisyys selviää siinä kuin tytönkin mutta minä en usko että Tyttö olisi aivan niin idiootti että olisi oikeasti tehnyt ilmoituksen ja luulee sen etenevän alusta loppuun anonyyminä.
Jos mut kutsutaan kuulusteluun niin samalla teen vastailmoituksen .... anonyymiä kohtaan, eikä olekin hieman kimurantti juttu.- Anonyymi00032
SENSSU kirjoitti:
Se on sitten siinä? Tunnustus? Hauskaa, kyllä mun henkilöllisyys selviää siinä kuin tytönkin mutta minä en usko että Tyttö olisi aivan niin idiootti että olisi oikeasti tehnyt ilmoituksen ja luulee sen etenevän alusta loppuun anonyyminä.
Jos mut kutsutaan kuulusteluun niin samalla teen vastailmoituksen .... anonyymiä kohtaan, eikä olekin hieman kimurantti juttu.Onko sinunkin olemassa olosi todistettu ainakin jollekin tasolle, edistystä, sinänsä varsin selvä asia, mutta ei näille, harhat on kovassa joskus pakkomielteitä, selvästikin.
Anonyymi00032 kirjoitti:
Onko sinunkin olemassa olosi todistettu ainakin jollekin tasolle, edistystä, sinänsä varsin selvä asia, mutta ei näille, harhat on kovassa joskus pakkomielteitä, selvästikin.
Joo suuri helpotus kun saa oikeuden olla olemassa.
Aattelin että kun asia tästä etenee niin tytär pistää sulle kirjeen jossa on mun yhteystietoni, niin päästään hieman bablaamaan kahden kesken.- Anonyymi00033
SENSSU kirjoitti:
Aattelin että kun asia tästä etenee niin tytär pistää sulle kirjeen jossa on mun yhteystietoni, niin päästään hieman bablaamaan kahden kesken.Olen suunnitellut asian kaverin kanssa, tärkeää oli saada tavalla tai toisella 2010 paljastamaan itsensä, rikosilmoitus on paras tapa, mun riski on pieni sinun ei lainkaan, esitutkinta vaan toteaa että ip ei ole Suomessa, saan joka tapauksessa 2010 tiedot, kun hänestä on jo rikosilmoitus olemassa.
- Anonyymi00034
Joo toki, siitä ne sen saa, mutta ei sulla juurikaan ole riskiä, mulla on se laiton uhkaus, lievä muoto, sakko rangaistus 5-20 päiväsakkoa, jos sitäkään, kaveri opasti jo vuosia sitten siinä rikosilmoituksessa, tosin olisin selvinnyt siitä hyvin, omalla tietämyksellä, no odotellaan 2010 voipi olla tehnyt virheen.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Joo toki, siitä ne sen saa, mutta ei sulla juurikaan ole riskiä, mulla on se laiton uhkaus, lievä muoto, sakko rangaistus 5-20 päiväsakkoa, jos sitäkään, kaveri opasti jo vuosia sitten siinä rikosilmoituksessa, tosin olisin selvinnyt siitä hyvin, omalla tietämyksellä, no odotellaan 2010 voipi olla tehnyt virheen.
Nämä talous- ja nettirikolliset käyttävät aina samaa kaavaa, uhkaillaan asianajajalla, vaaditaan kohtuuttomia korvauksia ei mistään, oikeastaan mikään netissä tehty rikos ei oikeuta korvauksiin, helposti uhriudutaan vaikka yleensä uhri on joku toinen, aika tuttua eikä vain, yksikään asiamies ei tuomitse, ei määrää korvauksia, velkojen perintä pesäpallo mailalla sekään harvoin johtaa korvauksiin, lisäksi yleensä laitonuhkaus, sisällytetään itse tehtyyn päärikokseen, jolla on lievä tuomiota lisäävä vaikutus...
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Nämä talous- ja nettirikolliset käyttävät aina samaa kaavaa, uhkaillaan asianajajalla, vaaditaan kohtuuttomia korvauksia ei mistään, oikeastaan mikään netissä tehty rikos ei oikeuta korvauksiin, helposti uhriudutaan vaikka yleensä uhri on joku toinen, aika tuttua eikä vain, yksikään asiamies ei tuomitse, ei määrää korvauksia, velkojen perintä pesäpallo mailalla sekään harvoin johtaa korvauksiin, lisäksi yleensä laitonuhkaus, sisällytetään itse tehtyyn päärikokseen, jolla on lievä tuomiota lisäävä vaikutus...
Rapujuhlia odotellessa.
- Anonyymi00039
Anonyymi00035 kirjoitti:
Nyt olet siis jo kokenut lakiasiamies ja kun juot hieman lisää viinaa niin olet vähintäänkin hovioikeuden tuomari ja oikeusasiamies.
Äitin pikku kakkipistooli sinä olet etkä mitään muuta. - Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Nyt olet siis jo kokenut lakiasiamies ja kun juot hieman lisää viinaa niin olet vähintäänkin hovioikeuden tuomari ja oikeusasiamies.
Äitin pikku kakkipistooli sinä olet etkä mitään muuta.Ja sinä taistelulaji asiantuntija joka vaatii tuomiota ja vahingon korvauksia 65 vuotiaalta eläkeläispapalta, kun hänen uhkaukset olivat niin pelottavia, suorastaan kauheita, kohta 66.... vuotiaalta, mikä tässä ei täsmää, lisäksi välilänne on 10.000 kilsaa, ehkä numball harrastaa woodoota.
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ja sinä taistelulaji asiantuntija joka vaatii tuomiota ja vahingon korvauksia 65 vuotiaalta eläkeläispapalta, kun hänen uhkaukset olivat niin pelottavia, suorastaan kauheita, kohta 66.... vuotiaalta, mikä tässä ei täsmää, lisäksi välilänne on 10.000 kilsaa, ehkä numball harrastaa woodoota.
Uhkailusta suoraan uhriutumiseen. Todella miehekästä.
- Anonyymi00046
Olen tätä miettinyt, että mikä ihme saa normaalilla järjenjuoksulla toimivan henkilön toimimaan kuten Posso (mm. Sika-Amaliana) on tällä suoli24pattaya palstalla toiminut.
MIKÄ?
Mitä luulet senssu, mistähän ollen kyse. - Anonyymi00047
SENSSU kirjoitti:
Aattelin että kun asia tästä etenee niin tytär pistää sulle kirjeen jossa on mun yhteystietoni, niin päästään hieman bablaamaan kahden kesken.Todistus on sinun hyvin helppoa tehdä vaikka NYT!
Räps räsps vaan - ja kuva kuksasta Chiang Maissa framelle.
PS. viestien poistelu vain pahentaa tilannettasi, jokainen poistettu on vain "yksi naula lisää arkkuusi", Posso. - Anonyymi00048
Anonyymi00034 kirjoitti:
Joo mutta, ootko Senssu nyt ihan varma, että vain yksi "joku" kaverisi kehui sinua Suomen parhaaksi vittuilijaksi ja vain "joku toinen" korjasi, että olet Maailman paras vittuilija.
Ootko nyt ihan varma muistoistasi?
Olikohan nämä Jyväskylän yliopiston lääketieteellisen proffat samoja kavereitasi kun nyt kaverisi siellä missä se nyt onkaan, Otaniemessä, missä proffat nyt avustavat sinua tekoälybrojektissasi, minkä tarjoitus on selvittää kuka on rakkaasi Kymppi, että pääsisit toteuttamaan uhkauksesi. - Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Joo mutta, ootko Senssu nyt ihan varma, että vain yksi "joku" kaverisi kehui sinua Suomen parhaaksi vittuilijaksi ja vain "joku toinen" korjasi, että olet Maailman paras vittuilija.
Ootko nyt ihan varma muistoistasi?
Olikohan nämä Jyväskylän yliopiston lääketieteellisen proffat samoja kavereitasi kun nyt kaverisi siellä missä se nyt onkaan, Otaniemessä, missä proffat nyt avustavat sinua tekoälybrojektissasi, minkä tarjoitus on selvittää kuka on rakkaasi Kymppi, että pääsisit toteuttamaan uhkauksesi.Ei ole mitään muuta selitystä Pasaselle kuin että hän on niin sekaisin että voisi opettaa seinähulluille vielä paljon asioita joita he eivät tiedä.
- Anonyymi00063
Anonyymi00035 kirjoitti:
Maalittamista ei ole säädetty Suomen laissa erilliseksi rikokseksi.
Sisäministeriön mukaan maalittaminen on järjestelmällistä häirintää, jossa yksi tai useampi toimija yllyttää suurta joukkoa hyökkäämään yhden ihmisen kimppuun esimerkiksi sosiaalisessa mediassa. Tavoitteena on usein vaimentaa kohde, pelotella häntä tai vaikuttaa organisaation päätöksentekoon.
- Anonyymi00017
Harva nainen kykenee kantamaan kolmea ämpäriä marjoja kerralla. Nyrkkeilyssä olisi erittäin kova nimi. https://ibb.co/G348GYWS
- Anonyymi00051
Huoh. Kauankohan nämä meinaa vielä jatkaa? Montako kymmentä vuotta jo?
- Anonyymi00052
Tänään, huomenna ja loppuelämän, se on Pattayan rakkaan elämäntehtävä Pattayan Savossa.
Rakkaus Pattyaan edellyttää sen.
- Anonyymi00053
Tämä Pasanen on melkein sukua Einsteinille.
"Anna mulla vapaaehtoisesti sun henkkarit tai etsin ne väkisin yhdessä Otaniemen tietokone-experttien kanssa ja sitten aloitan lokakampanjan jossa julkaisen kymmeniä kuvia perheestäsi kaikkialla internetissä esiintyen sinuna järjestäen sinut vaikeuksiin ja sitten teen vielä sinusta rikosilmoituksia"
On kyllä houkutteleva tarjous tutustua noinkin mukavaan ja viisaaseen mieheen! Alkaa tehdä itselläkin mieli tutustua häneen ja pelailla vaikka sulista ja rillata makkaraa yhdessä!- Anonyymi00054
Juu sitä saa mitä tilaa 10 vuotta kestävä maalittaminen, vainoaminen, valheiden levittäminen, voi saada aikaan että uhri onkin syyllinen, sellaista elämä on.
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Juu sitä saa mitä tilaa 10 vuotta kestävä maalittaminen, vainoaminen, valheiden levittäminen, voi saada aikaan että uhri onkin syyllinen, sellaista elämä on.
Rikosasioissa on uhri ja syyllinen nimillään.
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Rikosasioissa on uhri ja syyllinen nimillään.
Tuomiot eivät perustu mielikuviin.
- Anonyymi00058
Anonyymi00054 kirjoitti:
Vieläkö sinusta tuntuu siltä että olet evp insinöörimajuri joka toimi Tikkakoskella koelentäjänä 8000 tuntia ja Nasan keksijänä, joka puhuu sivutoimisesti sujuvaa ranskää? Perustit Suomen ensimmäiset tietokonekaupat hesaan ja olit samalla hesan nuorisotoimen johtaja ja siinä sivussa Jyväskylän yliopiston tietotekniikan opettajankin toimit 8000 euron kuukausipalkalla?
Mutta yksi ongelma noissa valheissa on... Ne on sinun itsesi keksimiä. Ajattelitko itsesi haastaa oikeuteen vai kenties Senssun? Hän uskoo sinun olevan edelleen lentävä toimistoinsinööri joten ei muuta kuin käräjille! - Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Vieläkö sinusta tuntuu siltä että olet evp insinöörimajuri joka toimi Tikkakoskella koelentäjänä 8000 tuntia ja Nasan keksijänä, joka puhuu sivutoimisesti sujuvaa ranskää? Perustit Suomen ensimmäiset tietokonekaupat hesaan ja olit samalla hesan nuorisotoimen johtaja ja siinä sivussa Jyväskylän yliopiston tietotekniikan opettajankin toimit 8000 euron kuukausipalkalla?
Mutta yksi ongelma noissa valheissa on... Ne on sinun itsesi keksimiä. Ajattelitko itsesi haastaa oikeuteen vai kenties Senssun? Hän uskoo sinun olevan edelleen lentävä toimistoinsinööri joten ei muuta kuin käräjille!Niinkö olet ainanut itsesi ymmärtää, tuskin olen sinun ymmärtämiskyvystäsi vastuussa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3041331Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma301097- 64897
- 72891
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html431781- 47649
Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen73625Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M80602Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl459588- 38582