Oletteko käyttäneet Jamekertauksen valmennuskursseja? Itsellä olisi nyt syksyllä ajatus hakea opiskelemaan ammattikorkeakouluun. On ilmeisen kehuttuja nuo Jamekertauksen AMK-valmennuskurssit. Itsellä hankalinta kaikki matematiikka ja mietin olisko tästä apua, kun hintakaan ei päätä huimaa. Oletteko saaneet näistä hyötyä?
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Pakko tulla kommentoimaan kun huomasin. Itselle oli tämä valmennuskurssi oikein toimiva ja auttoi nimenomaan itseä pääsemään kouluun. Matikka oli itseltäkin unohtunut ja Jamekertauksen avulla sai omaan tahtion reenailla ja opetusvideot olivat hyviä! Vahva suositus!
- Anonyymi00003
Eli jamekertauksen valmennuskurssilla on opetusvideot matikassa
- Anonyymi00002
Jamekertauksen valmennuskurssit on ehdottomasti hyödyllisiä. Itsellä oli Lukio opinnoista vierähtänyt aikaa ja valmennuskursseilla oli todella yksinkertaista palautella mieleen osaamista mitä tarvitsee pääsykokeissa. Turhaan niitä ei ole kehuttu. Ehdottomasti hintansa väärti! Minäkin pääsin valmennuskurssin avulla kouluun!
- Anonyymi00004
Itsellä oli Mega-kertaus valmennuskurssi ja välillä, kyllä meinasi itku tulla, kun kurssillakim käsiteltiin niin hankalia aiheita erityisesti matikassa. Valintakokeeseen hiukan epäitsevarmana mutta varasijojen kautta sisään ja kohta orientaatioviikko! Ainakin itselle oli apua Jamekertauksesta.
- Anonyymi00005
Halusin jakaa, että Jame Kertaus oli aivan uskomaton kokemus! Jame Kertaus on mielestäni maailman paras kertauskurssi, ja se oli ratkaiseva tekijä, kun Jame Kertaus auttoi minua pääsemään lopulta korkeakouluun. Suosittelen Jame Kertausta kaikille!
- Anonyymi00006
Onko kukaan ostanut vielä tälle syksylle? Millaisia kokemuksia?
- Anonyymi00007
Ostin ja aloitin eilen. Tätä ennen harjoittelin tekoälyn ja Pääsyopas ammattikorkeakoulutukseen -kirjan avulla. Kirja täynnä virheitä, tekoäly tekee myös virheitä mutta osaa sentään korjata ne.
Eilisen kokemuksen perusteella vaikuttaisi hyvältä! Paljon erityylisiä tehtäviä ja harjoituskokeita ajan kanssa. Toivottavasti virallinen valintakoe ei kovin kaukana noista 👀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu491155- 16815
- 63725
- 68722
- 47694
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69678Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131615Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9530Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45508Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8490Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24463- 4462
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �104459Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113434Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26417- 13410
- 33398
- 35389
- 30385