Nyt on kova valitus kun Metsähallituksen retkeilyalueilla ei ole polttopuita,vessoja tulentekopaikkoja ym,puutteita. Tämä puute korjautuisi osittain kun vaadittaisiin maksamaan palveluista jota ollaan vailla retkeilyalueille.Museoissa käyvvät maksavat jo ostamalla kortin jolla voi kierrellä ympäri suomen museoissa samalla kortilla,hyvä niin.Pitäisi retkeilijöittenkin muistaa,että ilmaisia ns,lounaita ei ole joku ne maksaa aina.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
"ei ole polttopuita,vessoja tulentekopaikkoja ym,puutteita"
Eivätkö nuo ole juuri niitä puutteita?
Pitää hankkia omaa metsää, niin ei tarvitse retkeillä toisten eikä valtion mailla. Riittää työtä ennenkuin puut ovat pinossa! - Anonyymi00002
..nyt joutuisivat "bemaripoijaat ja tojotamissit" ostamaan kotimökille polttopuut .. jollei kuntamme hyväntahtoisesti järjestäisi asuntoa keskuslämmitystalosta ..
- Anonyymi00003
Hyvä idea se joka käytää palveluja maksaa niistä.Samalailla kuin kalastusluvat että kalasta jos ei ole lupia.Etkä polta halkoja laavulla jos ei ole lupia maksettu.
- Anonyymi00004
Joo ja lupamaksuilla palkaa työttömiä tekemään halkoja tulipaikoille ja siistimään ja kunnossa pitämään paikkoja.
- Anonyymi00006
"että kalasta jos ei ole lupia"???
Kalasta vaan, mitä siihen lupia. Onki tai vapa siihen tarvitaan ja ehkä joku kuva tai viehe. - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
"että kalasta jos ei ole lupia"???
Kalasta vaan, mitä siihen lupia. Onki tai vapa siihen tarvitaan ja ehkä joku kuva tai viehe.Niin ne kierot ja rosvo ihmiset tekee.
- Anonyymi00005
Pikku lupa maksu niin jospa ne tuletkin pysyisi hallittavissa.
- Anonyymi00007
Polttopuun käyttölupa maksu .Jos ei oo niin sakot tulee.Mutta seurueessa yhdellä on lupa niin Ok.
- Anonyymi00008
ja luvan haltia vastaa tulen koosta ettei leviä maastoon.
- Anonyymi00010
Kyllä ne luvan omistavat huolehtii.Että yksi porukka ei kokonaan polta koko liiterin halkoja .Että jää halkoja muillekin luvan omistajille.
- Anonyymi00011
Asutuskeskuksien lähellä olevat virkistäytymispaikat ei kannata sen takia kun mopopojat tulevat polttavat liiterin halot kokonaan kerralla mölyävät ja juopottelevat ja särkevät paikat ja puliukon vievät loput halot talvea varten kämpileen.
- Anonyymi00015
Ja kusevat makkaranpaistotelineet, että nuotio sammuu. Enpä siihen leipääni laittaisi.
- Anonyymi00012
Minäkin olen ollut nuori ja mopopoika kuletiin pitkin pitäjää ja yötä oltiin virkistymis paikoissa kaljoteltiin .Mutta ei säretty mitään.Ajateltiin niin että tämä on hieno paikka tänne voi tulla uudeleen.
- Anonyymi00013
Vaikka olisi mitkä kortit, niin on niitä jotka jättävät maksut hoitamatta. Ei makseta kalastuksen hoitomaksuja eikä hoidetaan muutenkaan laskuja....
Onneksi valvonta toimii.- Anonyymi00014
Eikä hoideta ja makseta muutenkaan laskuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459