Kalliiksi tulee ihmisen elo ja kuoleman jälkeekin haudan hallinnointi maksaa..
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Köyhälle on maan sisässä oleminenkin liian kallista.
- Anonyymi00002
Maan sisässä olija on varaton, orpon hallitus maksattaa suomalais vainajien kuolin pesillä hautamaksuja korotuksineen, jotta saadaan enemmän aseita ja ammuksia venäläisten tappamiseksi
- Anonyymi00003
No silloinhan menevät hyvään tarkoitukseen....
- Anonyymi00005
Hyvään tarkotukseen ne sitten menevät
- Anonyymi00004
Suomen venäläiset maksavat myös sukulaistensa eliminoimisesta näin ollen..
- Anonyymi00006
Sekin hyvä homma
- Anonyymi00007
Minä olen varautunut omat hautajaiset kustantamaan..
- Anonyymi00009UUSI
Minä olen ajatellut kuolla toisten piikkiin niinku oon elänytkin toisten piikkiin.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä olen ajatellut kuolla toisten piikkiin niinku oon elänytkin toisten piikkiin.
Niinhän nuo näkyy jotkut elävän..
- Anonyymi00008
Kirkollisveroja maksetaan ensin vuosikaudet. Sitten loppusuoralla vedetään vielä maksut tappiin, jotka juoksee kuoleman jälkeenkin. Joku kohtuus pitäisi olla tässäkin.
- Anonyymi00011UUSI
Ei se kuoleminen maksa.Vaan sen jälkeiset toimet vainajan jälkeen.Nykyään tuhkaus on yleistynyt.Ei ole tuhkauksen jälkeen hautapaikka maksuja eikä seurakunnat veloita mitään maksuja.Tuhkat voi siroitella muistolehtoihin tai vainajan haluamallaan tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001030Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61837- 69772
- 69694
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39658- 43560
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33556- 40505
- 48497