Toimeentulotuki ja veronpalautus

Anonyymi-ap

Jos saat veronpalautusta elokuussa, ei kannata tehdä toimeentulohakemusta Kelaan elokuulle (yli 100 euron palautukset) . Uusi hakemus vasta syyskuukaudeksi. Näin olen minä todennut.

12

119

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onneksi 50€ suojaosa on poistettu ei saa kahta ylimääräistä coopkaljalavaa veronpalautuksista

Peruutuslakkiuuno, SAVO.

• Anonyymi00002

Oletko laskenut montako vuotta sinä savolainen tupauunotteleva peruutuslakkitrolli olet jo oireillut foorumilla?

Vai onko niin että olet tekoälytrolli ja se selittää tuon ehtymättömän energian?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Oletko laskenut montako vuotta sinä savolainen tupauunotteleva peruutuslakkitrolli olet jo oireillut foorumilla?

Vai onko niin että olet tekoälytrolli ja se selittää tuon ehtymättömän energian?

Liian monta mutta kuitenkin paljon vähemmän kuin lööwetärter tai porin keilapallo167.

• Anonyymi00004

Mulle tulee 67e mutta menee ulosottoon, saan tt-tukea sit 170e.

• Anonyymi00005

Ostan veronpalautuksella ja asumistuella maanantaina olutta!

• Anonyymi00006

Toimitat kuitenkin syyskuussa kaikki uuden hakemuksen liitteet, ei tuossa voi voittaa ja aiheuttaa vain itselleen vaivaa. Veronpalautus huomioidaan jos et pidä useamman kuukauden taukoa.

• Anonyymi00007

Mitä Mauri siinä selittää?

• Anonyymi00009

Empä neuvo enempää sinua ; )

• Anonyymi00008

Kelan asiakkaan ei pitäisi pohtia mitään sellaista. Ne ovat hänen omia rahojaan. Toimeentulotuenkin tulisi alkaa vasta maksettujen verojen jälkeen, vaikka se olisikin viimesijaista. Alimman toimeentulon ei tarvitsisi olla sillä tavalla viimesijaista vaan toimeentulotuki tulisi alkaa harkinnalla vasta noin 600 euron jälkeen. Siitä mihin yleistuki loppuu.

• Anonyymi00010

Millä PERUSteella ne ovat hänen lahojaan?

Sosialistitonokki

• Anonyymi00011

Miten olisi nyt tässä tilanteessa meneteltävä jos ei koskaan elämässään ole
      aikaisemmin hakenut sitä toimeentulotukea.
      Voinko pärjätä edelleen vain omillani ilman tukea.

• Anonyymi00012

"Voinko pärjätä edelleen vain omillani ilman tukea"

Outo kysymys, itsehän sinä sen tiedät :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2300
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      26
      974
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      902
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      568
      835
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      30
      627
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      66
      625
    Aihe