Jos saat veronpalautusta elokuussa, ei kannata tehdä toimeentulohakemusta Kelaan elokuulle (yli 100 euron palautukset) . Uusi hakemus vasta syyskuukaudeksi. Näin olen minä todennut.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Onneksi 50€ suojaosa on poistettu ei saa kahta ylimääräistä coopkaljalavaa veronpalautuksista
Peruutuslakkiuuno, SAVO.- Anonyymi00002
Oletko laskenut montako vuotta sinä savolainen tupauunotteleva peruutuslakkitrolli olet jo oireillut foorumilla?
Vai onko niin että olet tekoälytrolli ja se selittää tuon ehtymättömän energian? - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Oletko laskenut montako vuotta sinä savolainen tupauunotteleva peruutuslakkitrolli olet jo oireillut foorumilla?
Vai onko niin että olet tekoälytrolli ja se selittää tuon ehtymättömän energian?Liian monta mutta kuitenkin paljon vähemmän kuin lööwetärter tai porin keilapallo167.
- Anonyymi00004
Mulle tulee 67e mutta menee ulosottoon, saan tt-tukea sit 170e.
- Anonyymi00005
Ostan veronpalautuksella ja asumistuella maanantaina olutta!
- Anonyymi00006
Toimitat kuitenkin syyskuussa kaikki uuden hakemuksen liitteet, ei tuossa voi voittaa ja aiheuttaa vain itselleen vaivaa. Veronpalautus huomioidaan jos et pidä useamman kuukauden taukoa.
- Anonyymi00007
Mitä Mauri siinä selittää?
- Anonyymi00009
Empä neuvo enempää sinua ; )
- Anonyymi00008
Kelan asiakkaan ei pitäisi pohtia mitään sellaista. Ne ovat hänen omia rahojaan. Toimeentulotuenkin tulisi alkaa vasta maksettujen verojen jälkeen, vaikka se olisikin viimesijaista. Alimman toimeentulon ei tarvitsisi olla sillä tavalla viimesijaista vaan toimeentulotuki tulisi alkaa harkinnalla vasta noin 600 euron jälkeen. Siitä mihin yleistuki loppuu.
- Anonyymi00010
Millä PERUSteella ne ovat hänen lahojaan?
Sosialistitonokki
- Anonyymi00011
Miten olisi nyt tässä tilanteessa meneteltävä jos ei koskaan elämässään ole
aikaisemmin hakenut sitä toimeentulotukea.
Voinko pärjätä edelleen vain omillani ilman tukea.- Anonyymi00012
"Voinko pärjätä edelleen vain omillani ilman tukea"
Outo kysymys, itsehän sinä sen tiedät :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26974- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568835- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik30627- 66625