Miljoonia maksava tori remontti...

Anonyymi-ap

Miljoonia maksava tori remontti.Asiakas maksu veeceen käytöstä vielä puhelimella . Huh huh en ymmärrä ????

45

498

Vastaukset 45

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä näiden kaupungin remonttien ja rakentamisien hintoja saa vain ihmetellä. Laatua, tai sen puuttumista, saa ihmetellä myös usein parin vuoden kuluttua kunnes tehsään taas vähän isommalla rahalla.

• Anonyymi00009

Rakentamisen kustannuslaskennan taito ja kokemus ontuu. Torin maaperätutkimus mennyt pieleen kun siitä tuli myös lisälasku. Rakennuttamisen kokemus puuttuu.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Rakentamisen kustannuslaskennan taito ja kokemus ontuu. Torin maaperätutkimus mennyt pieleen kun siitä tuli myös lisälasku. Rakennuttamisen kokemus puuttuu.

Se on osa sitä kusetusta. Tarjouksessa ja sopimuksesta tehdään ihan minimi ja jätetään mahdolisuus laskuttaa jos tulee lisäjuttuja. Ja nniitähän sitten ihan varmasti tulee ja paljon olipa syytä tai ei. Ilmeisesti mitään ei kyseenalaisteta. Mistäpä sitä tietää jos vaikka jotain "diiliä" sopivien henkilöiden kanssa niin monia asia onnistuu ja rahaa palaa. Näin monessa kunnassa ja on niitä käräjilläkin tuomittu.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Se on osa sitä kusetusta. Tarjouksessa ja sopimuksesta tehdään ihan minimi ja jätetään mahdolisuus laskuttaa jos tulee lisäjuttuja. Ja nniitähän sitten ihan varmasti tulee ja paljon olipa syytä tai ei. Ilmeisesti mitään ei kyseenalaisteta. Mistäpä sitä tietää jos vaikka jotain "diiliä" sopivien henkilöiden kanssa niin monia asia onnistuu ja rahaa palaa. Näin monessa kunnassa ja on niitä käräjilläkin tuomittu.

Juuri näin

• Anonyymi00035
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Onhan se kaupunkirakentaminen ihmeellistä. 30 vuotta sitten rakennettuja puretaan, vaikka elinkaari pitäisi olla vähintään tuplat. Katotaanhan vain, että tuo energia syöppö uusi sairaala puretaan alta 50 vuotiaana. Ainan tuhottomasti turhia lämmitettäviä kuutioita. Puolet vastaanottotiloista pimeänä. Ja kun suomen köyhyys on mitä on ja pahenee, valot eivät tule syttymäänkään.

• Anonyymi00002

Mikä siinä on vaikkeeta? Jos ois ilmanen niin viikossa ois kusta ja paskaa täynnä, pittää se jolkain maksaakin. Kaki kottiis jos ei o rahhoo

• Anonyymi00003

On invalideja ja vanhuksia jotka tarvii veecee tiloja useasti....???..ymmärrys.hoi

• Anonyymi00005

Siellähän on vessat, niitä saa käyttää maksusta, mikä siinä on noin vaikeaa?

• Anonyymi00004

Sen verran ruma tuli torista rakennuksineen, että ei tule pysäkkiä Näläkämaan Luiskaotsa-raitiovaunuille siihen kylykeen. Sen rakennustyöthän alkaa ensi kesänä.

• Anonyymi00007

Katsojan silmissä

• Anonyymi00010

Jep

• Anonyymi00011

Liekköhän kameroita? Maksoin euron ja runkulla kävin.

• Anonyymi00013

Ei kai ole tarkoitettu siihen toimintaan

• Anonyymi00014

Viemärin haju on inhottava, kun samalla nautit jäätelöä tai kahvittelet

• Anonyymi00015

Maailman markkinat sai omat ilmaiset vee ceet...et silleen

• Anonyymi00016

Menepä kakalle sitten.

• Anonyymi00017

Hoi hoi jopa.???

• Anonyymi00019

Torin alle tulee ilmaista parkkitilaa.

• Anonyymi00020

Se WC:n ylläpito myös maksaa, joten turha valittaa maksullisuudesta.

• Anonyymi00022

Minä en valita maksullisuudesta, mutta onko niin että vessaan pääsee vaan jollain älypuhelin-sovelluksella? Kaikilla ei ole älypuhelinta! Miksei esim. pankkikortin lähimaksu tai kolikko käy? Aina kun laitetaan joku toiminto sovelluksen taakse, syrjitään niitä, joilla ei ole älypuhelinta. Itse käytin älypuhelinta 4 vuotta ja se riitti, palasin takaisin näppäinpuhelimeen, enkä aio älyhärpäkkeeseen enää loppuelämäni aikana koskea.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Minä en valita maksullisuudesta, mutta onko niin että vessaan pääsee vaan jollain älypuhelin-sovelluksella? Kaikilla ei ole älypuhelinta! Miksei esim. pankkikortin lähimaksu tai kolikko käy? Aina kun laitetaan joku toiminto sovelluksen taakse, syrjitään niitä, joilla ei ole älypuhelinta. Itse käytin älypuhelinta 4 vuotta ja se riitti, palasin takaisin näppäinpuhelimeen, enkä aio älyhärpäkkeeseen enää loppuelämäni aikana koskea.

Oletko niin tyhmä?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

HYVÄ! Enkä minä äppejä lataile ,dorolla mennään ja käydään kusellä pietari braahen patsaan takana.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Siinä on numero ovessa johon soittamalla ovi aukeaa. Veloitus 1€ puhelinlaskussa.

• Anonyymi00021

Kiitos Mestari

• Anonyymi00024

Ei ole jonoa maksulliseen vee ceehen,onko käyttö olematon,ei ole siivouskuluja .Et sillee???

• Anonyymi00028

Kirjasto, citymarket, Rosso, Prisma, Sulo...on toki maksuttomiakin paikkoja joissa vääntää torttua tulemaan ilman että henkilökunta kiinnittää asiaan huomiota.
      Digihyysit ei ole toimineet ollenkaan, niillä on sama ominaisuus kuin kaupungin liikennekameroila.

• Anonyymi00030

Onhan tori kaupunkilaisten olohuone,vee cee maksullinen hoh hoijaa.Kaupat ym toimijat on ymmärtäneet asikkaiden tarpeet ,ilman ylimääräisiä maksuja vielä älypuhelimella että sillee hop hoijaa

• Anonyymi00032

Ihme valitusta maksullisuudesta. Jos on vähänkään matkaillut ulkomailla, tietää, että ulkomaillakin joutuu maksamaan vessasta. Yleensä maksulliset vessat ovat vieläpä siistejä. Ilmaiset törkyisiä.

• Anonyymi00031

Liikunta kyky olematon ei pääse ilmaisiin paikkoihin

• Anonyymi00033

Riuku rantaan

• Anonyymi00034

Riukupa hyvinnee mikäpä muu... huh...

• Anonyymi00036

Tuleehan sille hintaa kun siellä komppanian verran ukkoja kesän lapioihin nojailee.

• Anonyymi00037

Rojautin höyryävän sontakasan siihen kopin taakse, ainakin kaks kiloa

• Anonyymi00038

Voisiko meille äppejä inhoaville ja oikeaa puhelinta käyttäville laittaa vaikka riuún sinne pömpelin taakse? Mielellään joku verho eteen ettei tule orpo olo siinä tarpeilla. Joku vaivaisukkoviritelmä siihen viereen, että voimme maksaa kolikoilla.

• Anonyymi00039

En ole varmaan 15 vuoteen käynyt missään "julkisessa" mukavuuslaitoksessa. Karmeita paikkoja joka ikinen. Paljon sujuvampaa ja siistimpää on käydä jossain pusikossa tarpeilla. Ja vielä sujuvampaa on, kun ei peitä tuotostaan milläkään tapaa... Koirat ainakin tykkää.

• Anonyymi00040

Väänsin tänä aamuna markkinoille lähtiessä oikein jymäkän savikukon ja kusin sen päälle.
      Torilla oli oikein vilkkaat markkinat, vesssassa ei tarvinnut käydä ennen kun Prsimassa, jossa pyöräytin oikein tyylikkään kakulin ja pissin. Samalla kävin sotilasapteekissa. Sitten tulin kotiin.

• Anonyymi00041

Säästitpä taas rahaa. Oikea meininki.

• Anonyymi00042

Tori jo hiljentynyt talveksi .Joutas jo koko WC rakennus purkaa. Ei käyttöä.???.

• Anonyymi00043

Tori WC Otanmäkeen tietokone virman viereen. Tietenkin käyttömaksu äly puhelimella.Et silleen.?.?

• Anonyymi00044

Ja oven avaaminen huutamalla kun tietokone virman vieressä ,ei mene puhelin maksua ,onnistuu kaikilta.tättä tää....

• Anonyymi00045

Joko tori rempa on maalissa...

• Anonyymi00046

Torilla tavataan

• Anonyymi00047

Niin tavataan jos ja jos...

• Anonyymi00048

To-ril-la ta-va-taan!

• Anonyymi00049

Rempa valmis , vaan käytöstä maksettava esimerkiksi WC maksu puhelimella

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      425
      1690
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      94
      1128
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      94
      960
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      879
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      788
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      783
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      123
      753
    8. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      748
    9. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      740
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      39
      719
    11. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      61
      697
    12. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      626
    13. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      36
      605
    14. 45
      577
    15. 34
      575
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    17. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      92
      546
    18. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      545
    19. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      518
    20. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      49
      503
    Aihe