Miljoonia maksava tori remontti.Asiakas maksu veeceen käytöstä vielä puhelimella . Huh huh en ymmärrä ????
Vastaukset 45
- Anonyymi00001
Kyllä näiden kaupungin remonttien ja rakentamisien hintoja saa vain ihmetellä. Laatua, tai sen puuttumista, saa ihmetellä myös usein parin vuoden kuluttua kunnes tehsään taas vähän isommalla rahalla.
- Anonyymi00009
Rakentamisen kustannuslaskennan taito ja kokemus ontuu. Torin maaperätutkimus mennyt pieleen kun siitä tuli myös lisälasku. Rakennuttamisen kokemus puuttuu.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Rakentamisen kustannuslaskennan taito ja kokemus ontuu. Torin maaperätutkimus mennyt pieleen kun siitä tuli myös lisälasku. Rakennuttamisen kokemus puuttuu.
Se on osa sitä kusetusta. Tarjouksessa ja sopimuksesta tehdään ihan minimi ja jätetään mahdolisuus laskuttaa jos tulee lisäjuttuja. Ja nniitähän sitten ihan varmasti tulee ja paljon olipa syytä tai ei. Ilmeisesti mitään ei kyseenalaisteta. Mistäpä sitä tietää jos vaikka jotain "diiliä" sopivien henkilöiden kanssa niin monia asia onnistuu ja rahaa palaa. Näin monessa kunnassa ja on niitä käräjilläkin tuomittu.
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Se on osa sitä kusetusta. Tarjouksessa ja sopimuksesta tehdään ihan minimi ja jätetään mahdolisuus laskuttaa jos tulee lisäjuttuja. Ja nniitähän sitten ihan varmasti tulee ja paljon olipa syytä tai ei. Ilmeisesti mitään ei kyseenalaisteta. Mistäpä sitä tietää jos vaikka jotain "diiliä" sopivien henkilöiden kanssa niin monia asia onnistuu ja rahaa palaa. Näin monessa kunnassa ja on niitä käräjilläkin tuomittu.
Juuri näin
- Anonyymi00035
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onhan se kaupunkirakentaminen ihmeellistä. 30 vuotta sitten rakennettuja puretaan, vaikka elinkaari pitäisi olla vähintään tuplat. Katotaanhan vain, että tuo energia syöppö uusi sairaala puretaan alta 50 vuotiaana. Ainan tuhottomasti turhia lämmitettäviä kuutioita. Puolet vastaanottotiloista pimeänä. Ja kun suomen köyhyys on mitä on ja pahenee, valot eivät tule syttymäänkään.
- Anonyymi00002
Mikä siinä on vaikkeeta? Jos ois ilmanen niin viikossa ois kusta ja paskaa täynnä, pittää se jolkain maksaakin. Kaki kottiis jos ei o rahhoo
- Anonyymi00003
On invalideja ja vanhuksia jotka tarvii veecee tiloja useasti....???..ymmärrys.hoi
- Anonyymi00005
Siellähän on vessat, niitä saa käyttää maksusta, mikä siinä on noin vaikeaa?
- Anonyymi00004
Sen verran ruma tuli torista rakennuksineen, että ei tule pysäkkiä Näläkämaan Luiskaotsa-raitiovaunuille siihen kylykeen. Sen rakennustyöthän alkaa ensi kesänä.
- Anonyymi00007
Katsojan silmissä
- Anonyymi00010
Jep
- Anonyymi00011
Liekköhän kameroita? Maksoin euron ja runkulla kävin.
- Anonyymi00013
Ei kai ole tarkoitettu siihen toimintaan
- Anonyymi00014
Viemärin haju on inhottava, kun samalla nautit jäätelöä tai kahvittelet
- Anonyymi00015
Maailman markkinat sai omat ilmaiset vee ceet...et silleen
- Anonyymi00016
Menepä kakalle sitten.
- Anonyymi00017
Hoi hoi jopa.???
- Anonyymi00019
Torin alle tulee ilmaista parkkitilaa.
- Anonyymi00020
Se WC:n ylläpito myös maksaa, joten turha valittaa maksullisuudesta.
- Anonyymi00022
Minä en valita maksullisuudesta, mutta onko niin että vessaan pääsee vaan jollain älypuhelin-sovelluksella? Kaikilla ei ole älypuhelinta! Miksei esim. pankkikortin lähimaksu tai kolikko käy? Aina kun laitetaan joku toiminto sovelluksen taakse, syrjitään niitä, joilla ei ole älypuhelinta. Itse käytin älypuhelinta 4 vuotta ja se riitti, palasin takaisin näppäinpuhelimeen, enkä aio älyhärpäkkeeseen enää loppuelämäni aikana koskea.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minä en valita maksullisuudesta, mutta onko niin että vessaan pääsee vaan jollain älypuhelin-sovelluksella? Kaikilla ei ole älypuhelinta! Miksei esim. pankkikortin lähimaksu tai kolikko käy? Aina kun laitetaan joku toiminto sovelluksen taakse, syrjitään niitä, joilla ei ole älypuhelinta. Itse käytin älypuhelinta 4 vuotta ja se riitti, palasin takaisin näppäinpuhelimeen, enkä aio älyhärpäkkeeseen enää loppuelämäni aikana koskea.
Oletko niin tyhmä?
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
HYVÄ! Enkä minä äppejä lataile ,dorolla mennään ja käydään kusellä pietari braahen patsaan takana.
- Anonyymi00029
Anonyymi00022 kirjoitti:
Siinä on numero ovessa johon soittamalla ovi aukeaa. Veloitus 1€ puhelinlaskussa.
- Anonyymi00021
Kiitos Mestari
- Anonyymi00024
Ei ole jonoa maksulliseen vee ceehen,onko käyttö olematon,ei ole siivouskuluja .Et sillee???
- Anonyymi00028
Kirjasto, citymarket, Rosso, Prisma, Sulo...on toki maksuttomiakin paikkoja joissa vääntää torttua tulemaan ilman että henkilökunta kiinnittää asiaan huomiota.
Digihyysit ei ole toimineet ollenkaan, niillä on sama ominaisuus kuin kaupungin liikennekameroila. - Anonyymi00030
Onhan tori kaupunkilaisten olohuone,vee cee maksullinen hoh hoijaa.Kaupat ym toimijat on ymmärtäneet asikkaiden tarpeet ,ilman ylimääräisiä maksuja vielä älypuhelimella että sillee hop hoijaa
- Anonyymi00032
Ihme valitusta maksullisuudesta. Jos on vähänkään matkaillut ulkomailla, tietää, että ulkomaillakin joutuu maksamaan vessasta. Yleensä maksulliset vessat ovat vieläpä siistejä. Ilmaiset törkyisiä.
- Anonyymi00031
Liikunta kyky olematon ei pääse ilmaisiin paikkoihin
- Anonyymi00033
Riuku rantaan
- Anonyymi00034
Riukupa hyvinnee mikäpä muu... huh...
- Anonyymi00036
Tuleehan sille hintaa kun siellä komppanian verran ukkoja kesän lapioihin nojailee.
- Anonyymi00037
Rojautin höyryävän sontakasan siihen kopin taakse, ainakin kaks kiloa
- Anonyymi00038
Voisiko meille äppejä inhoaville ja oikeaa puhelinta käyttäville laittaa vaikka riuún sinne pömpelin taakse? Mielellään joku verho eteen ettei tule orpo olo siinä tarpeilla. Joku vaivaisukkoviritelmä siihen viereen, että voimme maksaa kolikoilla.
- Anonyymi00039
En ole varmaan 15 vuoteen käynyt missään "julkisessa" mukavuuslaitoksessa. Karmeita paikkoja joka ikinen. Paljon sujuvampaa ja siistimpää on käydä jossain pusikossa tarpeilla. Ja vielä sujuvampaa on, kun ei peitä tuotostaan milläkään tapaa... Koirat ainakin tykkää.
- Anonyymi00040
Väänsin tänä aamuna markkinoille lähtiessä oikein jymäkän savikukon ja kusin sen päälle.
Torilla oli oikein vilkkaat markkinat, vesssassa ei tarvinnut käydä ennen kun Prsimassa, jossa pyöräytin oikein tyylikkään kakulin ja pissin. Samalla kävin sotilasapteekissa. Sitten tulin kotiin.- Anonyymi00041
Säästitpä taas rahaa. Oikea meininki.
- Anonyymi00042
Tori jo hiljentynyt talveksi .Joutas jo koko WC rakennus purkaa. Ei käyttöä.???.
- Anonyymi00043
Tori WC Otanmäkeen tietokone virman viereen. Tietenkin käyttömaksu äly puhelimella.Et silleen.?.?
- Anonyymi00044
Ja oven avaaminen huutamalla kun tietokone virman vieressä ,ei mene puhelin maksua ,onnistuu kaikilta.tättä tää....
- Anonyymi00045
Joko tori rempa on maalissa...
- Anonyymi00046
Torilla tavataan
- Anonyymi00047
Niin tavataan jos ja jos...
- Anonyymi00048
To-ril-la ta-va-taan!
- Anonyymi00049
Rempa valmis , vaan käytöstä maksettava esimerkiksi WC maksu puhelimella
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4251690Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan941128Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63879Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49788Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43783- 123753
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10748- 60740
- 39719
- 61697
- 50626
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o36605- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92546
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48545Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 49503