Minä olen Tampereen ammattikoulun hienomekaanisen osaton kojemekaanikko , josta olisi voinut valmistua jatkoilla esim kulta-ja/tai kellosepäksi. Tuo linja oli silloin ainoaan Suomessa ja kymmenen oppilasta. Mutta Tampereen kaupunki antoi kolmannelle luokalle koskien elektroniikkan opiskelua, jos puolet luokasta jatkaa; kaikki jäivät. Minun ammattinimikkeeksi tuli siis elektroniikka-asentaja. Tämä alkaa olla jo poliittitista pask..., ja niinhän, niin mennään asiaan. Se tässä ketuttaa, että minuakin rangaistaan tullilla niistä elektroniikan komponenteista, joita saa vain Kiinasta ja joita se YLE:n Aamu-tv toimmittajan pelle kutsui krääsäksi. Siis tämä kalju korvakillutin. Mitä krääsään tulee, olen tehnyt kiinan kanssa kauppaa yli 15v, niin 70-80 % garderoobista tulee nykyään kiinasta ja loput Amazonista, kuten Wrangler -tuotteet. Ahne suomi-kaupias paskaa myy... Miksi ostaisin markettipaidan(edes napit ei pysy kiinni) hintaan 40-50€ ,kun Kiinasta saa kolme samalla rahalla. Ei edes mitat ei sovi kun olen 2m,siis pitkä/hoikka.on kauniit päärmeet ym. Vai lapsityötä;ei yksikään lapsi osaa tehdä noin hienoa työtä, mitä Kiinasta tulee. Se Ylen hookkani voi painua ..
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7081945Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss3361045- 67907
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö145802- 32601
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E64595- 45592
- 88577
- 32560
- 37530