Oon 14-vuotias tyttö ja mun menkat on alkanu about 3 vuotta sitten ja mun rinnat ei oo kehittyny melkee yhtää tai niiku se nänni on koholla mut ei oo tullu rintakudosta eikä kehitystä oo tapahtunu yhtää viimesen vuoden/kahen vuoden aikana. Suvussa on kuitenkin isorintasia ja mun siskolla on H kuppi mut en tiiä vaikuttaako paljoo asiaan. Sit kun kans kaikilla mun ikäsillä on jo joka on iha niiku käy järkee mut mietin et onks joku pielessä, koska menkat kuitenki alko vuosia sit ja pituuskasvu loppunu aikalailla nii pitääks mennä jonnekki lääkärii tms. mut en tiiä mitä ne siel voi tehä? vai pitääks mun alkaa syömää paljo enemmä tai kuinka todennäköstä on et mun rinnat kasvaa vielä tästä? jos kellään MITÄÄN vinkkejä nii oikeesti otan vastaan!!
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Sama täällä, enkä tiiä mitä pitäs tehä
- Anonyymi00002
Mun tissi on eka b ja toinen dckävelen vinossa tämän vuoksi
- Anonyymi00003UUSI
Haluuko joku tyttö vaihdella wapissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581666Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3651162- 137950
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu14784Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41598
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90558- 46542
- 45498
- 47485