Himo ei hiivu

Anonyymi-ap

Ikäsi kun sait eka kerran ja nyt mitä teit onko himo hiipunut olin 12 nyt 59 ja edelleen otan suuhun ja sisään kun vain saan ikä,koko,toive,fantasia ja mitä haluat ja missä olet

4

694

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M26 vanhempi mies kiihottaa, imut, runkut miksei muukin, jännittää, ei kokemuksia, kova kiima. 183/88/17 löytyy k i k. Pohjois-Pohjanmaa alue mutta liikun töiden vuoksi ympäri suomea.

• Anonyymi00004

Tuulitunneli hörhö taas tyrkyllä

• Anonyymi00001

20 vuotiaana sain ensimmäisen kerran miestä ja oikein kunnolla. Isokokoinen, siisti ja mukavan näkoinen 195 senttinen yli satakiloinen ja isolla kullilla varustettu kiimainen vanhempi mies. Oli samalla ensimmäinen kerta, kun sain imeä isoa kullia ja tunne oli äärimmäisen kiihottava. Ensimmäinen nainti kesti noin 15 minuuttia, kun makasin sängyllä selälläni ja mies voiteli ison kullinsa ja mun pepun ja työntyi hitaasti sisälle.Muutaman minuutin ajan vain puoleen väliin asti, sitten hitaasti koko 20 sentisellä kullilla pohjaan asti ja suuteli samalla. Taivas aukesi. Antoi mennä kauan aikaa lujaa ja sitten laukesi isot spermat sisälle. Kysyi jo ensimmäisen nainnin aikana, että jäätkö yöksi ja vastasin kiimoissani, että jään. Toisen kerran naitiin pari tuntia noin kolmeen asti yöllä.

• Anonyymi00002

Mulla n. kymmenen vuotta sitten ekat oikeet mm-kokemukset.

Oltiin porukoiden tuttava pariskunnan mökillä yks vkl ja menin yksin niiden rantasaunaan jälkilöylyille aamuyöllä kun kaikki oli jo menny nukkumaan humalaansa pois.

Aloin siinä lauteiden nurkassa sit runkkaan tavoilleni uskollisena sormi persereijässä ja pian aika ja paikka katos nautinnon yltyessä runkatessani silmät kiinni kiihtyvällä tahdilla kivikovaa kaluani. Yhtäkkiä kiimassani havahduin et joku tuli saunaan sisään. Se oli iskän työkaveri, mökin omistaja Matti joka kysyi kovalla äänellä et mitäs täällä tapahtuu.

Yritin siinä paniikissa peitellä seisokkiani, mut se vain sanoi että oli jo nähnyt kaiken ja käski mua jatkamaan runkkaamista. Olin ihan nolona mutta se käski uudelleen et "Runkkaa. Vai haluatko että kerron isälles mitä poika täällä saunassa tekee?"

En tosiaankaan halunnut käydä tuota keskustelua joten aloin hiljalleen vetämään käteen Matin edessä sen katellessa mun puuhia. "Runkkaa kovempaa ja laita silmät kiinni" se käski ja tein työtä käskettyä. Jatkoin jonkin aikaa, kunnes tunsin että reisiäni levitettiin ja märkä kieli alkoi nuolemaan persereikääni. En uskaltanut sanoa tai tehdä mitään ja nopeasti aloin nauttimaan ensimmäisestä ihanasta kielihoidosta reijälläni. Pian tunsin kun paksu sormi alkoi työntyä sisääni ja kuulin taas käskyn "runkkaa kovempaa".

Runkkasin jo ihan kiimassa ja puristelin sormea sulkijalihaksellani sen minkä osasin arvelen että se oli mitä tuon ihanan kielen ja sormen omistaja minulta halusi. Kohta tunsin tutun tunteen, jonka jälkeen paluuta ei enää olisi.

Sormi syvällä perseessäni ja kielen lipoessa välilihan ja kiveksiäni tunsin orgasmin aaltojen lähtevän liikkeelle ja pian laukaisin ensimmäisen spermaruiskauksen, sitten toisen, kolmannen, neljännen, viidennen ja kuudennen, kunnes sormi vetäytyi pois suolestani ja tunsin pehmeän suun kalullani ja alkavan imeä ja nuolla kalustani vieläkin valuvaa spermaani. Tuntui että maailma pimeni hetkeksi ympärilläni.

"Hyvä poika, nyt pesulle" kuulin Matin sanovan. Toivuttuani hetken lähdin huojuvin jaloin nousemaan lauteilta kohti pesuhuonetta. Matti huuhtelu minut nopeasti suihkulla ja runkkasi vielä hetken kaluani ja sanoi " tästä ei sitten puhuta isälles." Nyökkäsin ja lähdin samaa matkaa Matin kanssa ylämökille ja menin hiljaa parvelle nukkumaan.

M25

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      126
      1496
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      142
      1324
    3. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      109
      794
    4. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
      Sinkut
      120
      761
    5. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      62
      695
    6. 53
      671
    7. Aloitan kiertotalouden

Aloitin tänään kiertotalouden, ei mulla nyt oikeastaan muuta MOI
      Lieksa
      37
      571
    8. Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?

Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      549
    9. Kuka hukkui

Kuka hukkui eilen kätkytniementiellä?
      Pyhäjärvi
      6
      515
    10. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      286
      509
    Aihe