Himo ei hiivu

Anonyymi-ap

Ikäsi kun sait eka kerran ja nyt mitä teit onko himo hiipunut olin 12 nyt 59 ja edelleen otan suuhun ja sisään kun vain saan ikä,koko,toive,fantasia ja mitä haluat ja missä olet

4

758

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M26 vanhempi mies kiihottaa, imut, runkut miksei muukin, jännittää, ei kokemuksia, kova kiima. 183/88/17 löytyy k i k. Pohjois-Pohjanmaa alue mutta liikun töiden vuoksi ympäri suomea.

• Anonyymi00004

Tuulitunneli hörhö taas tyrkyllä

• Anonyymi00001

20 vuotiaana sain ensimmäisen kerran miestä ja oikein kunnolla. Isokokoinen, siisti ja mukavan näkoinen 195 senttinen yli satakiloinen ja isolla kullilla varustettu kiimainen vanhempi mies. Oli samalla ensimmäinen kerta, kun sain imeä isoa kullia ja tunne oli äärimmäisen kiihottava. Ensimmäinen nainti kesti noin 15 minuuttia, kun makasin sängyllä selälläni ja mies voiteli ison kullinsa ja mun pepun ja työntyi hitaasti sisälle.Muutaman minuutin ajan vain puoleen väliin asti, sitten hitaasti koko 20 sentisellä kullilla pohjaan asti ja suuteli samalla. Taivas aukesi. Antoi mennä kauan aikaa lujaa ja sitten laukesi isot spermat sisälle. Kysyi jo ensimmäisen nainnin aikana, että jäätkö yöksi ja vastasin kiimoissani, että jään. Toisen kerran naitiin pari tuntia noin kolmeen asti yöllä.

• Anonyymi00002

Mulla n. kymmenen vuotta sitten ekat oikeet mm-kokemukset.

Oltiin porukoiden tuttava pariskunnan mökillä yks vkl ja menin yksin niiden rantasaunaan jälkilöylyille aamuyöllä kun kaikki oli jo menny nukkumaan humalaansa pois.

Aloin siinä lauteiden nurkassa sit runkkaan tavoilleni uskollisena sormi persereijässä ja pian aika ja paikka katos nautinnon yltyessä runkatessani silmät kiinni kiihtyvällä tahdilla kivikovaa kaluani. Yhtäkkiä kiimassani havahduin et joku tuli saunaan sisään. Se oli iskän työkaveri, mökin omistaja Matti joka kysyi kovalla äänellä et mitäs täällä tapahtuu.

Yritin siinä paniikissa peitellä seisokkiani, mut se vain sanoi että oli jo nähnyt kaiken ja käski mua jatkamaan runkkaamista. Olin ihan nolona mutta se käski uudelleen et "Runkkaa. Vai haluatko että kerron isälles mitä poika täällä saunassa tekee?"

En tosiaankaan halunnut käydä tuota keskustelua joten aloin hiljalleen vetämään käteen Matin edessä sen katellessa mun puuhia. "Runkkaa kovempaa ja laita silmät kiinni" se käski ja tein työtä käskettyä. Jatkoin jonkin aikaa, kunnes tunsin että reisiäni levitettiin ja märkä kieli alkoi nuolemaan persereikääni. En uskaltanut sanoa tai tehdä mitään ja nopeasti aloin nauttimaan ensimmäisestä ihanasta kielihoidosta reijälläni. Pian tunsin kun paksu sormi alkoi työntyä sisääni ja kuulin taas käskyn "runkkaa kovempaa".

Runkkasin jo ihan kiimassa ja puristelin sormea sulkijalihaksellani sen minkä osasin arvelen että se oli mitä tuon ihanan kielen ja sormen omistaja minulta halusi. Kohta tunsin tutun tunteen, jonka jälkeen paluuta ei enää olisi.

Sormi syvällä perseessäni ja kielen lipoessa välilihan ja kiveksiäni tunsin orgasmin aaltojen lähtevän liikkeelle ja pian laukaisin ensimmäisen spermaruiskauksen, sitten toisen, kolmannen, neljännen, viidennen ja kuudennen, kunnes sormi vetäytyi pois suolestani ja tunsin pehmeän suun kalullani ja alkavan imeä ja nuolla kalustani vieläkin valuvaa spermaani. Tuntui että maailma pimeni hetkeksi ympärilläni.

"Hyvä poika, nyt pesulle" kuulin Matin sanovan. Toivuttuani hetken lähdin huojuvin jaloin nousemaan lauteilta kohti pesuhuonetta. Matti huuhtelu minut nopeasti suihkulla ja runkkasi vielä hetken kaluani ja sanoi " tästä ei sitten puhuta isälles." Nyökkäsin ja lähdin samaa matkaa Matin kanssa ylämökille ja menin hiljaa parvelle nukkumaan.

M25

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      132
      1351
    2. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      94
      1054
    3. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      254
      998
    4. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      75
      797
    5. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      54
      774
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      35
      730
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      66
      687
    8. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      47
      675
    9. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      43
      641
    10. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      164
      620
    11. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      33
      604
    12. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      192
      600
    13. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      597
    14. Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?

Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus
      Sinkut
      98
      535
    15. Mihin hävisi Sofia?

Palasiko mies ex-vaimon luo takaisin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      524
    16. Jasmin Vähäkangas

Jasminin poika on tänään jo puolitoistavuotias.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      473
    17. Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit

Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle
      Oulainen
      18
      472
    18. Ottaisit yhteyttä!

🙄
      Ikävä
      34
      458
    19. Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?

Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi
      Sinkut
      91
      458
    20. Olet oikeasti paras

Mies, joka on kohdalleni sattunut. Oikeastaan liian hyvä, jos rehellisiä ollaan. Sinun paikkaasi ei kukaan vie, vaikka e
      Ikävä
      27
      456
    Aihe