Hei! Minulla on 2-vuotias tyttökissa ja olin aikeissa viemässä sterkattavaksi. Ajattelin että nyt olisi sopiva aika. Aika kuitenkin venyi Ell lomien takia. Kiimoja ei ole ollut kuin kolme. Nyt kuitenkin on noin 3 vkoa muuttunut täysin käytökseltään. Juuri viimeisen kiiman jälkeen. Kissa ollut aiemmin vähän varautunut, ei ole hirveästi tykännyt rapsutuksista. Nyt on hyvin hellyydenkipeä, tukkii syliin, kiehnää itseään ja kerjää huomiota. Voiko kissan käytös muuttua näin jos odottaa pentuja? Aika tietysti näyttää eikä masu ainakaan vielä ole kasvanut.
Kissa ei ole vapaasti ulkoileva mutta kesäkuun lopulla pääsi livahtamaan ikkunasta ulos ja oli pari tuntia poissa.
Kissa tiineenä?
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Taitaa olla sun eka kattis😁
- Anonyymi00002
No ei ole. Tässä 56 vuoden iässä niitä on ehtinyt olla kun ihan lapsuuskodista asti on ollut kissoja. Mutta kissanpentuja mulla ei ole ollut yli 30 vuoteen. Ja aiemmat pennut ovat olleet kissoista jotka saivat vapaasti kulkea ja penikoida minne halusivat. Olenpa myös yhden ylisuuren kuolleen pennun vetänyt kappaleina ulos. Emokissa ei enää jaksanut. No pentu oli kuollut mutta emo selvisi erinomaisesti.
Ajattelin vain että voiko tiineys muuttaa kissan käytöstä noin? Moiseen en ole ennen törmännyt. Kohtahan sen tietty huomaakin jos pentuja tulossa on.
Osaisitko kysymykseeni vastata? Ellet niin kiitos ei turhille kommenteille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466