Lopellakin kännissä ajeltu
Vaikka mitä kummaa
Poliisit kirjaa tapahtumia missä eivät edes käy
Hälyyttävä tilanne
Missä ne poliisit mitä meidän verorahoilla lisättiin?
Meillä ei ole polsiisia
13
52
Vastaukset 13
- Anonyymi00004
poliisi ei ole koskaan osannut töitään suomessa siksi minä kirjoitan nyt ja jaan oikeutta...
- Anonyymi00005
Osaat poliisin työt, vaikka et ole päivääkään poliisina ollut ? Kyllä niitä poliiseja nyt hävettää, joilla on esim. akateeminen loppututkinto.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Osaat poliisin työt, vaikka et ole päivääkään poliisina ollut ? Kyllä niitä poliiseja nyt hävettää, joilla on esim. akateeminen loppututkinto.
Niin pitääkin koko armeija niitä pitää olla paska housuja jokainen
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin pitääkin koko armeija niitä pitää olla paska housuja jokainen
Tiili on purrut.
- Anonyymi00006
Joko Voi Meriläinen päivi hätäjallka lirkutus
Terveystalo Vogel riisin nosta kontti pöytä myynti valkinen pöydällä Malin hätäpöttäjalan dna oduud Kärsämöki kunta joodit - Anonyymi00009
Kymeessä poliisi teki minusta rikos ilmoituksen ..Homma meni käräjille jota tutkivat 2.5 vuotta ...Ja hävisi tajusin asian 5 sekunissa jonka tää ovela mamu valehteli..Kuka tuolle nais pollarille on viran antanut.. 100% sekunda
- Anonyymi00010
Poliisi teki aivan oikein. Sana vastaan sana jutuissa päätäntävalta kuuluu riippumattomille tuomioistuimille, ei poliisille. Kaipa asiassa jotain näyttöäkin on ollut, koska syyttäjä on vienyt sen käräjille.
- Anonyymi00011
Ei ollut mitään näyttöä....Mukana oli myös 2 mies poliisia jotka oli minun kanssa samaa mieltä kirjoittivat vielä paperille. Mamun vaele upposi tähän nais poliisiin.......Onhan näitä vale lääkäreitä. Kymeessä nais vale poliiseja. Millä avuilla virka saatu... ?????? Suomessa sama kuin venäjällä jakavat persettä
- Anonyymi00012
Näinkö Kouvolassa ?
- Anonyymi00013
Taisit torvelo lopulta tajuta
- Anonyymi00014
Sinulle sattuu ja tapahtuu Kouvolassa.
- Anonyymi00015
Ei olisi tapahtunut mitään jos ei olsi tuo 100 % mamun perseen nuolija nais poliisi asijoita sotkenuut........Taitaaa Kymeen nais poliisit olla maksulla lahjoittavissa
- Anonyymi00016
Miksi kymeessä kaikki nais poliisit on rahalla lahjotttavissa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561712Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt241332- 951026
- 87773
- 44765
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20579- 28571
- 31513
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55493Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30443