Dissosiaatiohäiriö

Anonyymi-ap

Olen sitä mieltä,että minun transsukupuolisuus kokemuksen osasyynä on Dissosiaatiohäiriö. Siinä mieli jakaantuu erilleen järki ja tunne persoonaan. Googletin asian ja oireet täsmää. Se voi olla osasyynä minun kulutuskäyttäytymiseen ja luottohäiriömerkintään. Ostotilanteessa järjen ja tunteen yhteispeli ei toimi vaikka se on siinä tilanteessa tärkeää.

7

122

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sellasta se tahtoo duumimammalla vähän olla.

• Anonyymi00002

Olet järkevämpi kuin suurin osa transseista kun tiedostat asian. Seuraavaksi olisi hyvä varata lääkäriaika jossa keskustella asiasta avoimesti.

• Anonyymi00004

Lapsuuteni ei ollut helppo. Isä oli alkoholisti. Pahin tilanne oli se,kun isän alkoholisti ystävä tuli meille. Hän käyttäytyi aggressiivisesti. Minä muistan parhaiten siitä tilanteesta viinan hajun. Tilanne ratkesi vasta ,kun soitettiin poliisille ja poliisit tuli. Vuosiin en tätä muistanut.

• Anonyymi00003

Niin. On myös esimerkiksi lesboja, joiden kokemus johtuu siitä, että miehet ovat tehneet heille pahaa nuorena. Se ei silti liity mitenkään siihen, että on olemassa oikeita lesboja, joita ei voi mitenkään "eheyttää" ja ovat lesboja vaikka eläisivät millaisen elämän tahansa. Se, että joku mt-ongelmainen kuvittelee harhoissaan olevansa trans kertoo minusta yhtä paljon kuin Charles Manson kertoo amerikkalaisista.

• Anonyymi00005

Harmi, että hukkaan menee tämäkin hyvä kommentti, ja palsta tulvii alati tärkeitä "transit ovat oikeasti autisteja"-muistutuksia, ja vanhojen "suuryrityksen pääkonttorin hississä transsuilu"-lankojen nostoja.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Harmi, että hukkaan menee tämäkin hyvä kommentti, ja palsta tulvii alati tärkeitä "transit ovat oikeasti autisteja"-muistutuksia, ja vanhojen "suuryrityksen pääkonttorin hississä transsuilu"-lankojen nostoja.

Koska se on ikävä kyllä totta. Autistit ovat yliedustettuina transhoitojonossa. Sitä paukutetaan, koska on fiksua tehdä vaikutustyötä ja kriittisen ajattelun levitystä transaktiviestien valehtelun ja traumapohjaisen vinoutuneen ajattelun vastapainoksi.

Jos yksinkin nuori, traumasoitunut lesbo/bii tai nuori nainen löytää tervepäisen kriittisen ajattelun äärelle, olen hyvilläni.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Koska se on ikävä kyllä totta. Autistit ovat yliedustettuina transhoitojonossa. Sitä paukutetaan, koska on fiksua tehdä vaikutustyötä ja kriittisen ajattelun levitystä transaktiviestien valehtelun ja traumapohjaisen vinoutuneen ajattelun vastapainoksi.

Jos yksinkin nuori, traumasoitunut lesbo/bii tai nuori nainen löytää tervepäisen kriittisen ajattelun äärelle, olen hyvilläni.

Ei kai kukaan muuta toivokaan? Transpolillahan suurinpiirtein lähdetään siitä, että jokainen hakija on kuvaamasi kaltainen ja yritetään saada toinen vakuuttuneeksi, että voisit elää omanlaisenasi naisena. Jostain syystä teillä tuppaa olemaan käsitys, että transpoli saisi suurinpiirtein joitakin bonuksia siitä, että työntävät ihmisiä prosessiin, kun tosiasiassa he määräävät ensin terapiaan sellaisetkin, jotka ovat tunteneet itsensä pojaksi suunnilleen vauvasta. Ja teillä näyttäisi olevan myös se käsitys, että me transtaustaiset jotenkin toivoisimme, että lesbot ym alkaisivat transmiehiksi, mikä on ihan käsittämätöntä. Ei kukaan toivo kenenkään menevän täysin turhaan prosessiin verorahoja tuhlaamaan. Eikä transtaustaisilla ole mitään tarvetta kerätä mitään taustajoukkoja, koska elämme tavallisina naisina ja miehinä, yleensä heteroina. Ja jos olisi, olisi ikävä kaupitella prosessia potentiaaliselle katujalle, koska ei meitä hyödytä suuri katujien määrä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      76
      1981
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1239
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      24
      1033
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1028
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      91
      729
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      116
      701
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      697
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      59
      655
    9. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      652
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      59
      598
    Aihe