Silloin kun bitcoin alkoi niin niitä sai louhittua useilta sivuilta itselleen. Taisi olla myös että kun vieraili joillakin sivuilla niin se kerrytti lisää niitä. Minulla on niitä jollakin vanhalla koneella ja jossain Googlen syövreissä jokiun läjä. Alkuunsahan määrä oli aivan mitätön mutta nyt kun katseli bitcoinin hintaa niin olen kai melko varakas.
Muistaakseni niille piti tehdä tili jolla oli vahva salasana.
Nyt on vaan niin että en löydä kyseistä tiliä mistään.
Mistä ja miten ne saa kaivettua esille? Neuvojalle voin maksaa mukavan palkkion oikeasta vihjeestä.
Bitcoineja kellään?
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00002
Bitcoin=SHITCOIN
- Anonyymi00003
Kannattaa tosiaan kaivella tietoja esiin ko. tilistä. Jos sulla oli niihin aikoihin yksikin bitcoini joka oli parisenkymmentä vuotta sitten muutaman sentin arvoinen, niin sen arvo tänä päivänä lähemnmäs 60000 euroa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3161125Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67945- 77938
- 71805
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40715Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34627- 44627
- 51579
- 42551