Mitä olette mieltä että asukkaan luona saa vierailla pari päivää viikkoa??
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Juu minun naapurissa oleskelee sellanen allahin palvoja täti tyttärensä kanssa tein isännöitsijälle ilmoituksen asiasta.
Joutuu nyt pistämään repun pykälään ja ulkoruokintaan toisten rahoilla loisii kyseisessä kämpässä eikä maksa mitään vuokraa ja käyttövesi maksuja tälle asunnossa asujalle että tämmöstä tällä kertaa.. - Anonyymi00002
Kyllä se 2viikkoa takaraja jos majailee . Ilmoitus isännöitsijään. Mamuillahan tapana majailla pitkään mutta ei kuitenkaab kirjoilla asunnossa. Jos ei häiriöätä ole niin miksi vaivaantua,?
- Anonyymi00003
Juurikin siksi kun on nimenomaan häirikkö päivät on hiljaa ja illalla alkaa se älämölö ja huutaminen ei ole mitään tajua miten kerrostalossa eletään tuommoset joutaa takas sinne mistä on tullutkin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Juurikin siksi kun on nimenomaan häirikkö päivät on hiljaa ja illalla alkaa se älämölö ja huutaminen ei ole mitään tajua miten kerrostalossa eletään tuommoset joutaa takas sinne mistä on tullutkin.
Ota se isännöitsijään yhteyttä häiriöstä,oitis.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ota se isännöitsijään yhteyttä häiriöstä,oitis.
On otettu ja joutuu elokuun loppuun mennessä lähtemään ja niin lähtee myös vuokralainen on vastuussa vieraista
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Näitä myös ihan kantasuomalaisissa että ei pidä yleistää
- Anonyymi00009
Juuri näin,ymmärrys ja sivistys heikkoa.
- Anonyymi00010
Aivan normaalia käytöstä Virolaisilta, yksi omistaa osakkeen. Siinä asuu vakituisesti 2,3 henkilöä ja jatkuva ramppaus kun ihmiset vaihtuvat. Taloyhtiölle, isännöintiin ilmoitettu että yksi vakituinen asukas.
- Anonyymi00011
Jos on välillä pois, ei voi puuttua.
Isännöinti voi kysyä asuuko mutta jos kieltää asukas, niin ei voi mitään.
Häiriö on toinen asia. Asukas on vastuussa vieraiden tekemisistä niin asunnossa kuin taloyhtiön alueella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2831140Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2681008Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 105884
- 99819
- 73808
- 107679
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11488