Tällä kerralla julkaisen tarinan, joka on kirjoitettu vastapuolen näkökulmasta ja kokemuksista. Oli erittäin mielenkiintoista itsekin lukea toisen kirjoittama teksti sessiostamme ja pakko myöntää, että hyvä mielihän siitä tuli. Ihanan aitoa, rehellistä ja häpeilemätöntä tekstiä naiselta, joka vannoi olleensa tähän asti hyvinkin kiltti. Iso kiitos vierailevalle tähdelle niin tekstistä, kuin erittäin upeasta sessiostakin.
Törmäsin deittisovelluksessa minun profiilista tykänneiden joukossa erilaiseen profiiliin, jossa oli vain epätarkka kasvokuva ja kuvia vahvan oloisesta yläkropasta. Seksipäiväkirja2016-blogia kirjoittava Herra-x, joka mainosti kokemuksen tuomaa varmuutta rajuissa, dominoivissa otteissaan, yhteisiä pelisääntöjä ja kunnioitusta unohtamatta. Mies etsi estotonta ja kokeilunhaluista naista nauttimaan hetkestä kanssaan.
Vähän vastaavia, lähinnä hauskanpitoa etsiviä kasvottomia profiileja oli aikaisemminkin tullut vastaan, mutta ehkä juuri tämä mainittu kunnioitus ja seksiblogi herättivät mielenkiintoni. Lueskelin illalla muutamia päiväkirjan kirjoituksia ja mielikuvitukseni lähti heti laukkaamaan. Tunsin vahvaa halua päästä itsekin Herran käsiteltäväksi. Hetken mielijohteesta päätin tykätä profiilista takaisin seuraavana aamuna.
Tarinan löydät kokonaisuudessaan täältä:
https://seksipaivakirja2016.blogspot.com/2026/07/perseneitsyesta-anaalilutkaksi.html?m=1
Peppuneitsyyden menetys
Anonyymi-ap
5
1745
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Minusta olisi kiva tietää miten se nuorimies jonka peppu neitsyyden vien auton takapenkillä,
Ikaalisissa muutaman vuoden takaa pienen soramontun
hartantiekö se oli, niin hänen kertomuksen .
Miten se menikään?- Anonyymi00002
Ei muuta kuin nuorelta mieheltä pyytämään kertomusta
- Anonyymi00003
Ihanaa irstailua
- Anonyymi00004
Sairasta paskaa
- Anonyymi00005
Spedellä taas sekottaa buaahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291334
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4581023Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159627Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va184553- 43549
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68528- 71523
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20486- 38483
Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!
Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid39481