Vedet ovat lämpimiä verkkokalastukseen
Tosin eilen sain säynävän matoongella.
Mielipideköyhyys vaivaa kyllä palstaa.
Niin siitä säynävästä,laskin sen takaisin järveen.
Ei yhtään kalaa aman verkoissa
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
Köyhäksi mennyt palsta, kyllä, jatkuva kielteisyys ja poliittinen haukkuminen on ajanut pois keskustelijoita, itsekin olen viikko sitten viimeksi mitään kirjoitellut. En jaksa samaa jankutusta seurata.
Onkiminen oli teininä kivaa, mut se jäi pois aivan kokonaan, virvelöinti myös.- Anonyymi00005UUSI
Näinhän se menee.
Jos vielä asuu kerros/rivitalossa ja
lähijärvelle on matkaa,niin varminpaikka
on Kaupan kalatiski.
Minä yritän poistaa särkikalaa tästä
rehevöityneestä järvestä.
Verkot ja katiskat verkkomerkit
Vievät melkoisen osan pienestä eläkkeestäni.
Joten jos verkkoni olivat tyhjät,
ajatukseni ja pääni eivät sitä olleet
Ama päättää tämän keskustelun
Hyvää Kesää Teille Kaikille!
- Anonyymi00002UUSI
Ai että on mielipideköyhyyttä? Siitä sun säynävästäkö tässä nyt pitäisi mielipiteitä tarjoilla?
- Anonyymi00003UUSI
Ei tietenkään ole tarvetta minun mielipideilläni
ohjelmoida palstaa.
Sinä voit aivan hyvin jatkaa pastavahdin virkaasi,
joten ei ama 88v, estä urasi kehitystä,
- Anonyymi00006UUSI
Olihan se säynävän kannalta hyvä teko kun pääsi lajikumppaniensa kaa vielä uiskentelemaan.
Ehkä ohkainen opetuskin sille särkikaloihin kuuluvalle kalalle; ei pidä kaikenlaisiin makupaloihin muina ahmatteina tarrata.
Eihän hän ( lahna ) voinut tietää mitä lähes näkymättömän siiman ja veden pinnan yläpuolella oikein härrähyyrää. Vedenalainen elämä opettaa!
Mun isänsä sai kerran rautalankakatiskasta hyvin suuren, tosi ison lahnan. Siinä se veneen pohjalla mietiskeli ja keräsi voimiaan.
Ponkaisi sitten itsensä voimahyppyyn. Mun isänsä varmaan sanoi harmistuneen voimasanan, mutta kala pääsi omaan elementtiinsä.
Se oli ison rautapaistinpannun levyinen, isämies harmitteli vielä kotonaankin.
. mun äitinsä kolmas erreys.- Anonyymi00007UUSI
Nyt tuli niin uskomatonta kerrontaa,että jos minulta kysytään
ja vaikka ei kysyttäisikään,niin mielipiteesi on palstan parasta antia,
Heidänlaisiaan pitäisi olla palstalla enemmän.
Kiitollisena Ama
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid109713En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42506Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50470- 36462
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi17419Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.91391Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33381- 43355
- 46353
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130352