Hampaiden narskuttelu

Anonyymi-ap

Tämä ei ole mikään vitsi koska hampaisiin liittyvää aihealueeseen ei löytynyt.
On ihmisiä jotka narskuttelevat hampaitaan nukkuessaan ja iitse olin vuosia sellainen.
No sitten kiinnostuin valvontakamerasta koska halusin saada tietää, että mitä silloin oikeen minulla tapahtuu kun narskuttelin hampaitani, no silloin asensin kameran sängyn päätyyn pöydälle ja asensin sen puhelimen kautta automaattikuvaamaan jopa yökuvaukselle eli night vision ominaisuuden päälle.
Meni muutama tunti kunnen alkoi tapahtumaan, narskuttelun yhteydessä oikean käteni liikkui kuin jokin olisi nostanut sen ranteesta ilmaan ja liikutellut kättäni pitkin kasvojani siis haloo oli kyllä todella outoa katsella videokuvaa ja sitä mitä siinä videossa oikeen tapahtui, no samalla kun käteni liikkui pitkin kasvojani alkoi heti narskuttelu kuin se olisi ollut jokin varkoitus ja tätä jatkoi vuosia ennen kuin ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni ja kuvata koko asia.
Sitten tapahtui uskoon tulo ja silti tätä narskuttelua jatkui kunnes eräänä päivänä youtubesta huomasin mikä aiheuttaa kotona uotoa asiaa öisin oli se kun olin kerännyt Palo Santo puuta eli sellaista joka mukamas siis sen savu "poistaa kaiken" pahan kotoa, oli erillaisia kiviä muka onnen kivi ja monta muuta eli kuin noituus tavaraa ja videolla youtybessä kehoitettiin hävittämään KAIKKI mikä viittaa mukamas hyvään "noituuteen" koska kaikki noituus on syntiä raamatun mukaan enkä ollut silloin vielä lukenut Vanhaa Testamenttia jossa on noituudesta teksti, että kaikenlainen noituus on syntiä joten hävitin ihan kaikki ja samaa kehoitan kaikkia tekemään koska se ei ole hyvä asia, että kerää kotiinsa kaikkea mikä viittaa noituuteen, sama koskee vääriä Jumalia kuten esim. budha ja budha patsaat ym. koska on vain yksi Jumala joka loi maan ja elämän maahaan jonka jälkeen myöhemmin syntyi Jeesus Jumalan poika joka on myös Jumala ja kuningas koska Jeesuksella on ihan kaikki sama valta kuin isällään.
Moni ei tiedä sitä, että Jeesus on myös Jumala, mutta näin se on ja raamattu sen kertoo.
Jeesus on meidän kaikkien ihmisten ihmisten todellinen kunigas ja vapahtaja joka antoi henkensä meidän syntisten puolesta, Jeesus joka eli täysin synnittömän elämän ja nousi kolmantena päivänä kuolleesta, Jeesus joka kuulee jopa meidän kaikkien ajatukset ja näkee ne myös.
Ihminen ei pääse minnekkään karkuun ei edes maan alle kun maan päällinen loppu tulee koska jokaisen sielun on Jumala luonut ja luonut ihmisen omaksi kuvakseen .
Ylistetty Jeesus aina ja iankaikkisesti sekä hänen isänsä joka maan ja sen elämän loi.

0

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
        Ikävä
        95
        1791
      2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
        Sinkut
        485
        1359
      3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
        Ikävä
        88
        1193
      4. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
        Kuhmo
        47
        1150
      5. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
        Ikävä
        73
        1127
      6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
        Sinkut
        190
        1113
      7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
        Ikävä
        93
        937
      8. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
        Kemi
        10
        827
      9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
        Ikävä
        65
        715
      10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
        Ikävä
        176
        711
      Aihe