Koostin oman kuvitelman kuulemistani kanavoineista.
Joskus tulevaisuudessa nykyisiä disclosure tapahtumia tutkitaan osana maapallon ihmisväestön muutossiirtymää galaktisen yhteisön jäseneksi. Muutossiirtymän kokonaiskesto lienee toistasataa vuotta, koostuen mm seuraavista lyhyemmistä jaksoista:
- Keskimääräisen tietoisuuden tason nosto, ihmissielujen korvaus ET sieluilla, indigolapset, valotyöntekijät
- Ihmiskunnan tietoisuuden 3D -> 4D/5D tasokorotus
- Muutos telepaattiseksi ihmisroduksi
- Salatun yhteistyön/aggression aikausi, ET olemassaolo ja kontaktit salataan, teknologian siirto, salainen avaruuslaivasto, sotilasteollinen ryhmittymä, ufojen alaspakottaminen, takaisinsunnitttelu
- Siviilihavaintojen ja ET kontaktien mitätöinti
- ET avaa keskustelut julkisista suhteista, avoin kontakti
- Salailun murtuminen, disclosure
- Paikalliset ET sivilisaatiot esittäytyvät
- Laajat yhteiskunnalliset muutokset maapallolla
- Poliittiset, kaupalliset ja muut järjestelyt ja suhteet galaktisen yhteisön suhteen.
Miten ihmisistä tuli galaktisen yhteisön jäseniä
7
59
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Ei ole tullut, koska elämme eristetyssä maailmassa. Tämä eristys näkyy mm. siinä, että emme tiedä juuri mitään täällä yleisemmin. Emme tiedä Maan ulkopuolisesta ja sisäpuolisesta elämästä, emme tiedä Maan todellista historiasta, emmekä paljoa tieteissäkään. Kiistellään yhä siitäkin onko elämää kuoleman jälkeen, vai ei, Näin primitiivisellä tasolla henkinen kehitys täällä on, mutta miksi. Selvästikin jokin taho haluaa asiaintilan olevan juuri näin. Onko kyse vankilamaailmasta ja /tai koepaikasta sieluille? Vai onko ihmiskunta alistettu pimeiden voimien toimesta. Voi olla myös sekä että.
- Anonyymi00002
Ne kanavoitsijat voisivat tehdä kaikille palveluksen ja määritellä, mitä tarkoittavat 5D:llä.
- Anonyymi00005
Ja 5D on jo wanhaa huttua, itse seilailen 7D, 8D ja välillä jopa 9D tietoisuuksissa.
- Anonyymi00003
Ollaanko nyt siis neljänneksi alimmaisessa vaiheessa?
- Anonyymi00007
Toki se on yksi aktiivisista vaiheista tällä hetkellä.
Salailu sekä murtuu että jatkuu. US kongressi haluaa siirtää ufo-salailupäätökset sotilailta kongressille. Ken tietää miten kongressi piirtää salailun rajat...
- Anonyymi00004
Fantasioissa aivan kaikki on mahdollista.
- Anonyymi00006
Tässä menee funktioanalyysin avaruudet sekaisin aloittajalla
luonnontieteen todellisuuden kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1402021Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja184914Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91897Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37838- 60830
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47762Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat49711- 73701
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö281700Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34642