olen nykyään siis se mature mama ja kyllä mä oikeesti tykkään mä vaan pienennän etten olis ihan niin paha kaikkien mielestä. edelleen menee hyvin, ei oo vaan tarpeeks aikaa.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
484 ei siitä pienene, vaikka Ukko Yli-Jumalaa yli omien varojeski lahjoisit.
- Anonyymi00002
mutta en halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä koskaan
- Anonyymi00003
pidän paljon tästä nykysestä tunteesta se on erilainen ja ihana nyt se on enemmän tuolla haarojen välissä ku edessä :) istun pian tuolille:)
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
pidän paljon tästä nykysestä tunteesta se on erilainen ja ihana nyt se on enemmän tuolla haarojen välissä ku edessä :) istun pian tuolille:)
Piako sua takaa ajeliki. Avantees jäi kuitenki hiusrajaas. Varsinainen Suomalaisuuden perikuva. Näköjää.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
mutta en halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä koskaan
Se tiedetään jo ja tiedetty pitkään. Älä jauha.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ai. Metrinmittasen rallijaloilla kohta ilman apupyöriä. Luulis kuitenki, että siel tarakal ois ollu paremmat näkymät ku se loimaalainen tomaattipussis päässäs Satulassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3011075Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni64912- 77898
- 71775
- 67711
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40695- 44617
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34607- 51569
- 42541