....tais loppua sianlihan vienti Suomesta ...
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
.... Tyhjensit pajatson... ei tuohon voi mitään enään...
Aiwan järisyttävä avaus... yhdellä markan kolikolla...
Odotellaan täyttäjiä...- Anonyymi00002
Osu ja upposi 🐷
- Anonyymi00004
Täyttykäätte nyt henkistytnytneesti Jeesuksesta
Te tavoiltaan ja aidostikkin lahkolaiset
Ihanasti Iloisessa JT seurassa on kasvu alkanut kun kiinnostuneet janoavat viimeinkin lopullista pelastustaan
Täyttymällä ilmaisella Raamatunkurssilla henkistyttytneisyydestä voittte viimeinkin jättää taakse ne maailmallisen elämän kiusaukset ainoasti oikean uskonnon piireissä Yahwe-setää palvellen
Jeesus pakotti temonit sikoihin ja ajoi ne jyrkänteeltä alas
Menkää te Iloiseen JT seuraan pelastumaan !
- Anonyymi00003
Atriaa rommaa, homma ei ole edes alkanut. Loppuvuodesta Vantaan Hk laitos aika hiljainen, kannattaa alkaa katselemaan muuta hommaa. Tässä palaa miljoonia päivässä, siis päivässä.
- Anonyymi00006
Olipa kerran Sialla ihan paras ihmiskaveri
Se sikaa rapsutteli ja jutteli mukavia kyseli onhan kaikki hyvin ja ok
Antoi apetta vettä ja vaihtoi kuivikkeet
Ihan paras ihmiskaveri oli se Sialle
Sen pituinen se
Noh ehkä se ihmiskaveri olisi voinut vielä lisätä Sialle huulipunaa niin satukin olisi ollut täydellinen ja totta - Anonyymi00007
Nooh, tuo on vaan väliaikaista.
Snellman porskuttaa kyl jatkossakin, de e bara så,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052970Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E69875- 40778
- 62720
- 88627
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit45503Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi39474Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80455Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82441Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24436