Tein gallupin, kysyin kymmeneltä satunnaiselta henkilöltä mihin he laittavat maitopurkin muovikorkin. Jokainen vastasi repäisevänsä sen irti ja heittävänsä sekajätteisiin. Otanta oli toki pienehkö, mutta suuntaa antava.
Itse kerään niitä pussiin ja poltan roskien mukana.
Muovigallup
15
<50
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Ja kysyjän peräloosteriin tulpaksi
- Anonyymi00002
Monenlaista käyttöähän niillä olisi. Mikä sitten lieneekään tuo "peräloosteri"? Varmaan joku moottori. Täytyy kysyä äitini aasilta.
- Anonyymi00003
Kysy välillä isäs aasilta kjäh kjäh
- Anonyymi00004
Repäisen irti ja heitän muovijätteisiin. Sitä ennen huuhtelen tölkin vähällä vedellä ja jätän valumaan, eihän märkiä jätteitä saa laittaa kartonki keräykseen.
- Anonyymi00005
Mikä järjenjättiläisen älynväläys
- Anonyymi00006
Eihän kukaan voi noin typerästi toimia. Se korkkihan on vietävä korkkilaatikkoon uusiokäyttöä varten.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eihän kukaan voi noin typerästi toimia. Se korkkihan on vietävä korkkilaatikkoon uusiokäyttöä varten.
Minä pistän kaikki jätteet ruuan tähteitä myöten samaan pussiin ja heivaan roskiin niin ne muutkin tekee
- Anonyymi00007
Voiko kortongin laittaa kartonkikeräykseen? Ei oo luin yhden kirjaimen ero, sillä vaan kyselen.
- Anonyymi00010UUSI
Voit vetää päähäs ja pakene vuorille
- Anonyymi00009
Siis kuin, ei luin😂
- Anonyymi00011UUSI
Nämä valittajat voi mennä nyt neste ralliin nyppimään roskia ja viilaamaan pilkkuja minne lootaan mikäkin roska kuuluu
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Nämä valittajat voi mennä nyt neste ralliin nyppimään roskia ja viilaamaan pilkkuja minne lootaan mikäkin roska kuuluu
Ei ole enää Neste-rallia! Kannattaa olla selvillä asioista, ennen kuin nolaa itsensä.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei ole enää Neste-rallia! Kannattaa olla selvillä asioista, ennen kuin nolaa itsensä.
Mitäs nolaat
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitäs nolaat
Häpeäsi heijastuu ruikutuksestasi, heikko.
- Anonyymi00015UUSI
jännä juttu oik3astikin on koska minäkin joinkin puekin PIRTEÄ , mautopurkkijuoman , etyä muoviin vai kartonkiin tyhjä purkki?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l275941Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni48737- 67681
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et35584- 52574
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona31504- 44500
- 48477
- 40465
- 30459