Kuunteleeko kukaan oikeasti POPfm-kanavaa?
Olen silloin tällöin antanut asemalle mahdollisuuden, mutta soittolistan yksipuolisuus on jotain niin älytöntä, että ei sitä pysty kuuntelemaan.
Ymmärrän, että nykyisin radiota kuunnellaan keskimäärin aika vähän päivässä eli siksi kuumimmat hitit soi noin puolentoista tunnin välein.
Soittolistan päivittämättömyys on kuitenkin aivan kestämättömällä tasolla. Esim. Ahti, Behm - Tähdet on soinut 12-14 kertaa päivässä jo lokakuusta 2025 lähtien, Haloo Helsinki - Voiko enkelitkin eksyä marraskuusta alkaen.
Eihän kukaan täysjärkinen kestä samoja kappaleita tehosoitossa tällaisilla kestoilla?
POPfm - päivitetäänkö soittolistaa ollenkaan?
Anonyymi-ap
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Ei tämä toimija kauaa enää täällä pyöri. Ruotsissakin menettivät toimilupia.
- Anonyymi00002
Vieläkö Robin Packalenin Häitä pidelly soi 10x päivässä? Itse lopetin kanavan kuuntelun kun kyllästyi siihen totaalisesti.
- Anonyymi00004
Soi se vieläkin, mutta ei enää ihan noin usein :D
- Anonyymi00005
Yli 1100 kertaa soitettu tänä vuonna 🤡
- Anonyymi00003
Tää on kyllä aidosti käsittämätöntä. Maailma on täynnä musiikkia, niin sitten sahataan muutamaa biisiä aamusta iltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3011065Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61887- 76865
- 71755
- 67701
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40695- 44607
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34597- 42531
- 49529