Huhtasuo mainittu valtakunnalisesti! Onneksi olkoon! jes!!
Toimeentulon saajien osuus väestöstä 25%. Tällä saavutuksella saatiin Suomen tasolla kolmas, eli pronssisija!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e378d268-ca90-4e58-b5a0-a0ffc19955bf
Onnea Huhtasuo!
13
70
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Katos itse huhtasuon yhteiskunnan elätti linkittää hyvä hyvä 👍
- Anonyymi00002
Sydämelliset onnittelut💪
- Anonyymi00003
Asukki onnittelee itseään 🤣😅
- Anonyymi00004
Elämä on, tosin tuostakin voisi enempi tutkia että ketä niitä tukia saa. Aika paljon idän ihmeitä täällä.
- Anonyymi00005
Sinähän sen tiedät garvagoura
- Anonyymi00006
Hopea ei ole häpeä, eli ensi vuonna hopeaa?
- Anonyymi00007
Asukkaiden habituksen perusteella oikea luku on 75 prosenttia.
- Anonyymi00011
Veikkaan et 90 on oikea. Kummaa et nää ns sotaan pakoon tulleet tuolta jostain ovat kyllä hyvissä lihoissa sekä naiset että miehet ja kun joku ruuanjakopvä niin meininki kyllä semmosta että ohhoijaa. Kaipa noita voisi jo kotiuttaa?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Veikkaan et 90 on oikea. Kummaa et nää ns sotaan pakoon tulleet tuolta jostain ovat kyllä hyvissä lihoissa sekä naiset että miehet ja kun joku ruuanjakopvä niin meininki kyllä semmosta että ohhoijaa. Kaipa noita voisi jo kotiuttaa?
Mikä se sellainen ruoanjakopäivä on? En ole kuullutkaan. Itse käyn kaupasta ostamassa ruokaa itse hankkimillani rahoilla, mitä jää käteen kun maksan verot ensin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mikä se sellainen ruoanjakopäivä on? En ole kuullutkaan. Itse käyn kaupasta ostamassa ruokaa itse hankkimillani rahoilla, mitä jää käteen kun maksan verot ensin.
Kyllä se sinäkin vaan siellä leipäjonossa kykit kieli poskella
- Anonyymi00016
Jyväskylä on niin surkea paikka ettei edes sosiaalipummailussa osata olla parhaita.
- Anonyymi00017
Sinähän sen tiedät pummien pamppu
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071288
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94908Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31824- 66703
- 32645
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93642S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18578
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10486