Jos liikutte pois Sysmän alueelta niin hävettääkö myöntää olevansa Sysmästä jos joku kysyy?
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
No ei. Tyhmiä kysyt.
- Anonyymi00002
Päinvastoin.
- Anonyymi00003
Ei o kyl koskaan hävettäny. Tytötkin tykänny ympäri Suomen. Kyllä kotipaikkakunnasta pitää pystyä olemaan ylpeä vaikka reitti olisikin myöhemmiten vienyt muualle.
- Anonyymi00004
No ei todellakaan. Reissatessa muualla Suomessa on kohtaamillani ihmisillä lähes aina ollut joku yhteys Sysmään, ellei sukulaisia, niin ainakin jollain heidän kaverilla tai sukulaisella on mökki Sysmässä. Aina kovasti kehuvat Sysmää!
- Anonyymi00005
Olen Heinolasta ja minua hävettää myöntää sitä, joten kysyttäessä valehtelen sujuvasti olevani Sysmästä (ja tytöt tykkää).
- Anonyymi00006
Jos et pysty haistamaan, mitä haluat, niin nuuhistele edes!
- Anonyymi00007
Ei hävetä, päinvastoin. Ilolla ja ylpeydellä kerron Suomen sydämessä olevat sukujuureni.
Kerron kuinka Sysmä on suomalaisena säilynyt kunta Suomessa.
Olen myös ylpeä perusSuomalaisuudestani, olen aina Sysmän, Suomen ja suomalaisuuden puolella.
SSs - Anonyymi00008
Olen kyllä reilusti sysmäläinen, vaikka en asu Sysmässä. Kyllä ei ole Sysmässä hävettävää!
- Anonyymi00009
Muistan, kun opiskeluaikana 70-luvulla kaverit v*ttuili, että Sysmän Taka-Vintturista, vaikka en ollut läheltäkään, vaan Nuoramoisista. Kyllä minä sysmäläisyyteni uskallan suoraselkäisesti tunnustaa.
- Anonyymi00010
Höpö, höpö. Sysmä ei ole kuin yksi taantunut pikkukunta jonka olemassa oloa ei muualla muista muut kuin ne joilla on kunnan alueella kesämökki.
- Anonyymi00011
Eihän niitä kommentteja kuule jos ei liiku kotikylää kauempana. Yllättävän moni tietää Sysmän. Olen ylpeä Sysmästä, mutta häpeän poliitikkojen typeriä riitoja. Oksettavaa oman kilven kiillotusta.
- Anonyymi00013
Kyllä jos tätä palstaa lukee
- Anonyymi00014
Kannattaa ottaa huomioon ettei täällä suolessa ole naapurikunnalla omaa palstaa, siksi käyvät täällä päästelemässä aivopierujaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69712
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37615- 69586
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33582- 43559
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172474Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62386- 52369
- 42368
- 17362
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29354Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338