Pian saamme Jyväskylään massoittain erikoiskoulutettuja marokkolaisia bussikuskeja, taksikuskeja, wolttaajia ja rais... no olkoon. Kiihkeästi työn perässä uineet ovat ilmoittaneet turvapaikakseen Suomen. Ovat kuulleet somaleilta upeista eduista tekemättä mitään. Kelan työryhmä on varmasti jo valmiina ja kaupunginturilas valmistelee tervetuliaispuhetta.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
Paetkaa tarpeettomat irakilaiset ja syyrialaiset, teidät korvataan marokkolaisilla hyvillä uimareilla.
- Anonyymi00003UUSI
Muista sinäkin ne kellukkeet käsivarsiin kun lähdet polskimaan jordanian yli
- Anonyymi00010UUSI
...... ja somput ja jne....
- Anonyymi00002UUSI
Sinähän sen tiedät yhteiskunnan elätti
- Anonyymi00004UUSI
Ahaa, työn täytyy olla kallista.
- Anonyymi00005UUSI
Minä poltan kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia yeah
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä poltan kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia yeah
Palaako nahka hyvin?
- Anonyymi00006UUSI
Työvoimapulakin sitten helpottuu.
- Anonyymi00008UUSI
Marokkolaisissa on paljon miehistä pitäviä nuoria miehiä. Ne osaavat houkutella käärmeen pystyyn.
- Anonyymi00009UUSI
Kertoo itse...........
- Anonyymi00012UUSI
Onkohan niillä meren suolaveden valkaisemat reiät?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l271890- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni45662Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51519
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30460- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 45437
- 38436