Päivitä hintaan Windows Security platform – kt5007651 (versio 10.0.29628.1000)
Windows Updaten tarjoaman päivityksen kuvaus.
Konekäännös?
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Mikä tuo päivitä hintaan-juttu oikein on? Ei ole suomenkielinen lause vaan herättää huvitusta epäpätevyydestä.
- Anonyymi00002
Kopioi/liitä antaa tietoa.
https://learn.microsoft.com/fi-fi/answers/questions/3876088/k-nn-skukkanen-p-ivit-hintaan-windows-security-pla
- Anonyymi00003
Windows Update näyttää tekstin “Päivitä hintaan Windows Security platform – kt5007651” ja tuo “päivitä hintaan” kuulostaa aivan väärältä — ikään kuin päivitys olisi maksullinen.
Hyvä uutinen: se ei ole maksullinen, eikä Windows ole myymässä sinulle mitään.
Tuo on vain huono suomenkielinen käännös.
Mitä “päivitä hintaan” oikeasti tarkoittaa?
Englanniksi Windows Update käyttää fraasia:
Update to version…
Upgrade to…
Suomen käännösjärjestelmä on joskus tulkinnut sanan “upgrade” väärin →
ja kääntänyt sen muotoon “päivitä hintaan”, vaikka mitään hintaa ei ole.
Se on siis käännösvirhe, ei maksullinen päivitys.- Anonyymi00004
No, kannattaako se päivitys asentaa, kun se ei itse ainakaan minuln koneella heti asennu?
Vai päivittyykö se itsekseen, kun antaa olla vaan ja odottelee?
Toinen tarjolla ollut päivitys oli joku esiversio, sitä en asenna, odottelen, päivittyykö itsekseen.
Minulla kun on DNA:n digiturva koneella, niin en ole oikein varma, miten tuon Windows Updaten automaattiset päivitykset toimii sen rinnalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831019
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43575
- 46557
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505