Italialainen alligaattorinnahkatakkikauppias saapui vetyautolla Jyväskylään koska täällä on mainiot mahdollisuudet tankata Fiatiaan. Kutsuvieraana mies lahjoitti alligaattorinnahkatakin myös kaupungin rantarosvolle. Tietenkin laatuvaate oli värjätty punaiseksi. Verdin fanina tyylikäs myyntitykki toivoi pikaista oopperatalon rakentamista muutoin tarpeettoman Jyväsjärven päälle. 🐊🐊🐊
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Oliko sillä alligaattorinnahkaisia kalunsuojia myytävänä?
- Anonyymi00002UUSI
Jep jep ja lehmät lentää
- Anonyymi00003UUSI
Muutama ralliautokin joutui väistämään lentävää mansikkia.
- Anonyymi00004UUSI
Kokeile sinäkin lentämistä, kun et kävelemään kykene.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kokeile sinäkin lentämistä, kun et kävelemään kykene.
Kertoo itse skitso
- Anonyymi00006UUSI
On se komea tuo Fiatin vetyauto. Toyota on sontaa, se tarvitsee mukaan vetoauton!
- Anonyymi00007UUSI
Fiat 600 H, tulevaisuuden voittaja-auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3011065Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61887- 76865
- 71755
- 67701
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40695- 44607
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34597- 42531
- 49529